Tha sims Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 HeiFor ikke mange dagene siden hørte jeg så vidt på en sang som liknet veldig på delene på tonene i austin powers sangen. Bare at den hørtes mye mer "pimpa" og hip hop aktig. De rapper i sangen. Anyone knows? Siterte meg selv ..... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 HeiFor ikke mange dagene siden hørte jeg så vidt på en sang som liknet veldig på delene på tonene i austin powers sangen. Bare at den hørtes mye mer "pimpa" og hip hop aktig. De rapper i sangen. Anyone knows? Siterte meg selv ..... Kjekt med litt mer å gå på... Hvor hørte du denne? Var det noe tekst du husker? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ingenting... Er så lenge siden nå. Husker bare at elementer fra låta er henta fra Austin Power theme låta Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vet hvilken Tristania sang som går på Metal-svisj for tida? "Equilibrium" heter den om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vet hvilken Tristania sang som går på Metal-svisj for tida? "Equilibrium" heter den om jeg ikke tar feil Ja!! var den Takk skal du ha! jævlig bra sang det der Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Norsk 80-90-tallet synger: Haba hula hula hula, haba hula hula hula, haba, hula, hula, ompa-ba... noe sånt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg har spurt om en sang flere ganger her.. men nå har jeg funnet den: Hotei Tomayasu - Battle without honour or humanity Edit: Anbefales for alle videoamatører. Endret 19. juli 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Norsk 80-90-tallet synger: Haba hula hula hula, haba hula hula hula, haba, hula, hula, ompa-ba... noe sånt. rocketroll? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 er ute etter ein sang som går sånn: make me wanna lalala in the kitchen on the floor Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) noen som vet hvor jeg kan finne navnene på låtene i filmen "shout" gammel GENIAL film med john travolta og greier SHOUT IMDB (1991) EDIT: fant den selv jeg LINK tok meg ca 5sek på google.... pleier aldri å finne det jeg leter etter selv så jeg orket ikke å sitte timesvis på google uten resultat så jeg tok HW først jaja. Endret 20. juli 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har spurt om en sang flere ganger her.. men nå har jeg funnet den: Hotei Tomayasu - Battle without honour or humanity Edit: Anbefales for alle videoamatører. Tomoyasu Hotei - battle without honour (F* jeg trykka feil og sendte report. Jeg tror admin ser fort at det ikke var meningen). Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 er ute etter ein sang som går sånn: make me wanna lalala in the kitchen on the floor Ashlee Simpson - la la Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvem har originalen til Gummihatt av Bjelleklang? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 NOen som vet om hvem som har lagd og hva sangen heter der de synger slik? (Det er en dame som synger) I'm gonna find you....and take it slowly... Melodien er den samme som i den: I don't wanna know if you played me things ett eller annet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvem har originalen til Gummihatt av Bjelleklang? Tror det er Knutsen og Ludvigsen Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 er ute etter ein sang som går sånn: make me wanna lalala in the kitchen on the floor Ashlee Simpson - la la takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg lurer på en sang som spilles på Tour de France sendingen på TV 2. "We can do it baby, do it tonight" eller noe sånt er noe av teksten.. Det er en slags partysang, disco-aktig...noen som vet hva den heter? De spiller den ofte... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Noen som vet hva sangen heter hvor de synger " sitter på en bombe" i refrenget? Kan sende PM Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://www.saghaug.no/jokke/ Der inne står en sang som heter sitter på en bombe Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 takk skal du ha bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå