Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Okey. Har en nøtt. Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden. Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen. Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E: Takker for hjelp Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Noen som kjenner igjen dette black metal bandet eller sangen? http://folk.uio.no/peroy/media/incognito.mp3 edit: Jeg tenkte i første bane Burzum, men det er jo så alt for rent til å være Kristian. Kan det være et Burzum inspirert band? Anaal Nathrakh - Satanarchist Endret 23. oktober 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Øyztein Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Okey. Har en nøtt. Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden. Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen. Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E: Takker for hjelp Kan det være "NAS - I Can" ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Kan det være "NAS - I Can" ? ... Lenke til kommentar
pistol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Okey. Har en nøtt. Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden. Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen. Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E: Takker for hjelp Kan det være "NAS - I Can" ? ellers kan det være problembarn men tror nok du har rett Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som kjenner igjen dette black metal bandet eller sangen? http://folk.uio.no/peroy/media/incognito.mp3 edit: Jeg tenkte i første bane Burzum, men det er jo så alt for rent til å være Kristian. Kan det være et Burzum inspirert band? Anaal Nathrakh - Satanarchist Ah herlig, den har jeg jo og! Tusen takk! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Techno sang. Synger masse: Na na na na na na na na na.. Så synger de blandt annet: If you want me boy... Og: You got to catch me first.. Noe i den duren.. Bra sang som jeg har ett sted, men husker ikke hva den heter. EDIT: AHA! Sandra Gee - If You Want Me Endret 24. oktober 2008 av Espein Lenke til kommentar
pistol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Techno sang. Synger masse: Na na na na na na na na na.. Så synger de blandt annet: If you want me boy... Og: You got to catch me first.. Noe i den duren.. Bra sang som jeg har ett sted, men husker ikke hva den heter. EDIT: AHA! Sandra Gee - If You Want Me kan det være dj ozi juicy pen Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7lQUji2owt4Den første høres ut som denne. Og til du med Roy Jones-videoen. Roy Jones - Can't be stopped, tror jeg den heter. TUSEN TAKK <3 Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dette irriterer vettet av meg. Var på en strippeklubb og hørte en sang som jeg gjerne vil finne. Det var en rap eller r&b sang og gikk noe sånt som "my hands, my hands over your hands". Kan også hende det var noe med "feel my hands over (ettelleranna)". Sikkert ikke akkurat det fyren sang, men noen som har anelse? Veldig lite info ja, og har søkt over hele nettet Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hva heter sangen som er på cubus reklamen nå? Ei dame går ut av en bil og nedover en rød løper elns.. (: Edit: Fant det ut Endret 24. oktober 2008 av Blax Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lurer på om det er Puff Daddy eller noen som synger sammen med en dame. Er sangen Every breath you take...De synger"every single day, since you went away, what a life to take what a bond to brake I'll be missing you... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "I'll Be Missing You" by Puff Daddy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er sangen de lagde etter at Notorious BIG ble skutt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og dem er samplet sammen med Faith Evans. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Leter etter en sang som er veldig 'inn' for tiden. Det er av typen techno/elektronisk musikk. Sangen begynner med en trompet/saksofon? solo. Mener jeg hørte ordet "relax" som et av de første ordene også. Noen som vet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Destination unknown eller noe? Den har blåseinstrument, i hvert fall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "I'll Be Missing You" by Puff Daddy. Thank you Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Destination unknown eller noe? Den har blåseinstrument, i hvert fall. Nei, er ikke den. Lenke til kommentar
charlie606 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Destination unknown eller noe? Den har blåseinstrument, i hvert fall. Nei, er ikke den. Alex Gaudino - Watch Out? eller en som spilles ofte nå er guru josh project - infinity 2008 Endret 24. oktober 2008 av charlie606 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå