ladida Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det minnet meg på en sang som ikke er kjent i det hele tatt. Det var et norskt, ungt band som var med på det programmet med Dan Børge på nrk for mange, mange år siden. De var alle gutter, men jeg husker ikke hva de het. De skulle være litt sånn rockeband. Noe av teksten var i hvert fall sånn: Call me, call me, pick up the phone, and, call me. I'm so et-eller-annet. Hadde vært kult om noen visste noe om disse. Jeg og en kamerat pleide å synge på den i evigheter. Vet ikke helt hvorfor, men... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Viss den var til meg så var det ikke den Var det den første sangen du ville ha? Sin Kiss Me er den siste sangen på videoen Er ingen video,er en reklame for en norsk film... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vet det Mente liksom reklamevideoen... Denne Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er den sangen som de to jentene synger når de ligger på stranden eg lurer på... Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er den sangen som de to jentene synger når de ligger på stranden eg lurer på... Jeg er ganske sikker på de synger "He's so hot and he likes me - Don't know why he likes me". Men det gir ingen treff på google desverre.. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvilken sang er det som er i bakgrunnen av denne reportasjen? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det er fra soundtracket til filmen " Gladiator" tracket heter vel Elysium. Endret 16. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hva sangen i den nyeste Kiwi-reklamen (den med modelltoget) heter? Lurer også på hvilken sang det er som brukes i den Coca Cola Light - reklamen som sendes på TV for tiden (boble vs ferrari, brudebilder, dame hopper i basseng, spinkel dame åpner syltetøyglass osv...). Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Coca cola light reklamen: Alphabeat - Fascination Endret 16. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok, her er en vanskelig en. Jeg husker ikke noe tekst, hva sangen heter, hva gruppa heter og er ikke sikker på hvordan sjanger det er engang! Eneste jeg husker er deler av videoen. I videoen har du et band som spiller i en låve, vokalisten er ei blond jente. De spiller nokså tungt, muligens metal, men det er også noe fiolin involvert. I videoen er det en gutt\ung mann som blir forelsket i ei hulder, de hopper i høyet, og huldra blir senere brent på et bål. Jeg kan ikke engang huske hvordan språk hun sang på for jeg forsto aldri noe av det i det hele tadt! Muligens islandsk, muligens en obskur dialekt av norsk, svensk eller dansk. Mener videoen var populær på svisj for omtrent et år eller så siden. Om du gidda å lese alt det så sier jeg takk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Gåte - Sjå attende Språket er norsk, telemark eller noe. Endret 16. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Aaaahhh! Selvfølgelig, så åpenbart!! +1 Karma til Kakesjefen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sangen i Menyen til Football factory? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Trenger hjelp med 2 stykker her: 1. Ganske rolig sang (barnesang) kjærring som synger, teksten er no sånt som jeg står der som en åpen paraply eller åpne min paraply elns. 2. Hva gjør du nå er teksten og tror det var rap. Stønd sia så husker ikke no spes mer av denne.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 2. Hva gjør du nå er teksten og tror det var rap. Stønd sia så husker ikke no spes mer av denne.. Karpe Diem - Fireogtyvegods ? Lenke til kommentar
division Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) hallo. noen som vet va sangen i den nye unibet reklamen heter ? den går noe slikt som ( close youre eyes back to sleep tralalalalala) Endret 17. oktober 2008 av division Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) 2. Hva gjør du nå er teksten og tror det var rap. Stønd sia så husker ikke no spes mer av denne.. Karpe Diem - Fireogtyvegods ? Var dem, kjempe! Om noen kjenner til paraplysangen så rop ut.. Endret 17. oktober 2008 av PerO0o. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trenger hjelp med 2 stykker her: 1. Ganske rolig sang (barnesang) kjærring som synger, teksten er no sånt som jeg står der som en åpen paraply eller åpne min paraply elns. Googlet litt, blir et longshot, men kanskje det er "Den lille Ole med paraplyen" ? Er du forresten sikker på at det er en barnesang ? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trenger hjelp med 2 stykker her: 1. Ganske rolig sang (barnesang) kjærring som synger, teksten er no sånt som jeg står der som en åpen paraply eller åpne min paraply elns. Googlet litt, blir et longshot, men kanskje det er "Den lille Ole med paraplyen" ? Er du forresten sikker på at det er en barnesang ? Hmm, rimlig sikker på at teksten er "og jeg står her som en åpen paraply" og at det ikke var noen Ole i teksten. Men takk for forsøket! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Oppfordring til piratkopiering er fjernet fra tråden. Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå