Volkov Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den her blir litt vanskelig å forklare tror jeg... Det er ei dame som stønner gjennom nesten hele sangen, tror det er tysk trance eller no. Hørtes hvertfall sånn ut de få gangene det var tale. Tror den er ganske ny. hadde du ikke sagt at den var ganske ny ville jeg trodd det var "ixxel - orgasm", dvs første låta på enellerannen mixecd av dj jurgen fra 4-5 år tilbake.. (den første med et kvinnfolk på coveret mener jeg å huske) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Folk har jo kalt BeaTTrAAx - Project Well for "pulesangen". Hørt den? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Så the O.C i dag, og der spilte de en phet sang på en sånn fest-ting. Lurte på om noen visste hva den het, det var nesten sånn stemme som er i Akon - Mr. Lonely, musikken var ganske kul også, noen som vet? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Så the O.C i dag, og der spilte de en phet sang på en sånn fest-ting. Lurte på om noen visste hva den het, det var nesten sånn stemme som er i Akon - Mr. Lonely, musikken var ganske kul også, noen som vet? Kva episode? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Daft punk - technologic Tipper det er den du mener. The O.C. Musikk er KONGE! PS. Den sangen blir pluttselig ikke så bra når alle de fine damene forsvinner... Endret 17. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei. Lurer på hva den nyeste sangen av 50cent & G unit heter. Någe me In the future hette plata TROR jeg. Går ofte på radioen nå ihvertfall.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nyeste sangen og på en plate som heter noe sånt som In the future... 50 Cent ga ut et album i 2002 som het "50 Cent Is The Future" Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nyeste sangen og på en plate som heter noe sånt som In the future... 50 Cent ga ut et album i 2002 som het "50 Cent Is The Future" fant sangen, den het: 50 cent - hate it or love it remix (feat g-unit) Digg sang =) Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 noen som har hørt "knifehandchop - tutti frooty booty" Hyl ut om du har =) Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Alf Prøysen skrev Helene Harefrøken, en fryktelig fin sang. Men NOEN gjorde en enda finere cover av den! Inbiller meg at det var Lars Lillo Stenberg, men finner ingen info om det. Noen som kan bekrefte, avkrefte, hjelpe meg med hvem og eventuelt hvor jeg kan få tak i en versjon av coverlåta? Vennlig hilsen Christoffer Lorang Dahl Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Folk har jo kalt BeaTTrAAx - Project Well for "pulesangen". Hørt den? Takk skal du ha Det var den jeg leita etter... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hva heter sangen som er i fotballkampen i "Meet the Fockers"? Det høres ut som originalen til "Natural Born Hippies - Get it on"...dessverre vet jeg ikke navnet på artisten. Noen andre som finner soundtracket? Jeg fant det ikke på IMDB... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei trenger en sang som vistnok ligger på lista for tia. En del av refrenget: "and so i fall into the ocean, singing out your name" Noen liste-pop lyttere som aner hva denne sangen heter og\ eller hvem som har skrevet den? ble nettop irettesatt da jeg lagde en tråd om det Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg lurer på en sang En mann synger "Pass the marihuana", og det er en slags reggae-beat. Har søkt på google, kanskje jeg bare skriver marihuana feil? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som vet hvilken Tristania sang som går på Metal-svisj for tida? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg lurer på en sang En mann synger "Pass the marihuana", og det er en slags reggae-beat. Har søkt på google, kanskje jeg bare skriver marihuana feil? I tillegg til den jeg siterer så lurer jeg på en annen: "I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns Den er fra 90-tallet en gang... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 "I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns Den er fra 90-tallet en gang... I Saw You Dancing Artist: Yaki-Da Album: I Saw You Dancing Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 "I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns Den er fra 90-tallet en gang... I Saw You Dancing Artist: Yaki-Da Album: I Saw You Dancing Tusen takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 sanger kommer ikke ifra noen spesiel splass men synns den er fin, hører den påradioen stadig og støtt, det er en rolig sang... refrenget låter noe som slikt: when i open my eyes i see the bright light.. noen som har peiling`? Ikke akkurat som teksten du beskriver, men kan det være "Matchbox 20 - Bright lights"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå