Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan linke meg en sang her? Husker ikke hvordan den går, men den var med i en norsk reklame for flaxlodd eller noe noen år tilbake, var en taxi-sjåfør som hoppet ut av taxien og begynte å synge på en sang, han hadde langt hår og så ganske syra ut, ikke mye jeg mer jeg kan komme med, men håper det er nok :p

 

Sweet - Ballroom Blitz.

Lenke til kommentar

Lurer på hva sangen som brukes i promoen/traileren for programmet "Tingenes tilstand" med Petter Schjerven på NRK1 onsdager, programmet om samlere, heter. Den er brukt i i promoen til flere av programmene, og det høres ut som en lys damestemme som synger "la la la la..." Den brukes ikke i selve programmet, og står derfor ikke i rulleteksten. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Og jeg prøver igjen

 

 

Jeg lurer på hva sangen i comfort reklamen heter?

 

Det er den hvor hun dukken sprader rundt på et marked, ikke den med hun på scenen.

 

Teksten er noe i denne duren; so in love with......

Får aldri med meg hva resten er.

 

 

Kan noen hjelpe???

 

Det er Koop sin I See A Different You fra albumet Koop Island (anbefales!)

 

-dwr57

Lenke til kommentar
noen som vet hva den sangen som spilles i cubus reklamen på tv2 og sikkert andre kanaler også heter? inneholder blant annet "and it feels so good to me" er en dame i undertøy som går nedover en "gang" og inn en dør. håper noen vet ;)

 

 

 

Sendte en mail til Cubus like godt jeg.... her er svaret:

 

 

 

"Hei,

 

Låten er en remix av Donal Byrds original "Love has come around":)

 

Med vennlig hilsen/Kind regards

 

Cathrine Nilsen

CUBUS"

 

 

-

 

There you go :D

Lenke til kommentar
Den sangen de spiller i You dont mess with the Zohan, på starten når han blir henta i helicopter og danser. Fashination eller no sier de i sangen.

 

 

Nå har ikke sett filmen, så med bare den linjen blir det litt vanskelig å finne låta.. :/

 

Men her er en link du kan kikke på, og se om kan hjelpe deg?? :)

 

 

http://www.reelsoundtrack.com/index.php?ac...ls&id=46031

 

 

-

 

Håper du finner den der :))

 

 

-Anamaya-

Lenke til kommentar
Den sangen de spiller i You dont mess with the Zohan, på starten når han blir henta i helicopter og danser. Fashination eller no sier de i sangen.

Tenkte med en gang på David Bowie - Fascination :shrug:

 

edit: tok en titt på linken ovenfor, så da må det vel være den på bunnen av lista; Human League - (Keep Feeling) Fascination

Endret av raid2
Lenke til kommentar
1. Love me, love me, I'm just a lonely boy, love me love me sodapoppin toy. (Rockelåt. Innbiller meg at denne er ei coverlåt elns, for synes å ha hørt teksta før?)

Major Parkinson: "Death In The Candystore".

 

Lurer på hva sangen som brukes i promoen/traileren for programmet "Tingenes tilstand" med Petter Schjerven på NRK1 onsdager, programmet om samlere, heter. Den er brukt i i promoen til flere av programmene, og det høres ut som en lys damestemme som synger "la la la la..." Den brukes ikke i selve programmet, og står derfor ikke i rulleteksten. På forhånd takk.

Yael Naïm: "New Soul".

Lenke til kommentar

hei, jeg leter etter en sang men vet ikke hva det heter.

 

musikkvideoen var mye på reklame før, i april- mai kanskje.

på musikkvideoen er han i et land med krig og så har han på seg sånn lurvete klær, og så er det ei dame i burka der. artisten er norsk og han synger på engelsk. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...