Fredrik Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som kan linke meg en sang her? Husker ikke hvordan den går, men den var med i en norsk reklame for flaxlodd eller noe noen år tilbake, var en taxi-sjåfør som hoppet ut av taxien og begynte å synge på en sang, han hadde langt hår og så ganske syra ut, ikke mye jeg mer jeg kan komme med, men håper det er nok Sweet - Ballroom Blitz. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) The Sweet - Ballroom Blitz, haha der ja 3 på rappen. Endret 7. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå var jeg så stolt som hadde klart å finne den og skulle til å poste, så ser jeg at tre stykker har svart allerede. Nedtur Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hehe Takker for svar forresten. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den sangen de spiller i You dont mess with the Zohan, på starten når han blir henta i helicopter og danser. Fashination eller no sier de i sangen. Lenke til kommentar
eksperteriteam Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på hva sangen som brukes i promoen/traileren for programmet "Tingenes tilstand" med Petter Schjerven på NRK1 onsdager, programmet om samlere, heter. Den er brukt i i promoen til flere av programmene, og det høres ut som en lys damestemme som synger "la la la la..." Den brukes ikke i selve programmet, og står derfor ikke i rulleteksten. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på hva sangen i denne videoen heter? http://tv.mpora.com/watch/Pgnlnd1ZV Lenke til kommentar
dwr57 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Og jeg prøver igjen Jeg lurer på hva sangen i comfort reklamen heter? Det er den hvor hun dukken sprader rundt på et marked, ikke den med hun på scenen. Teksten er noe i denne duren; so in love with...... Får aldri med meg hva resten er. Kan noen hjelpe??? Det er Koop sin I See A Different You fra albumet Koop Island (anbefales!) -dwr57 Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 noen som vet hva den sangen som spilles i cubus reklamen på tv2 og sikkert andre kanaler også heter? inneholder blant annet "and it feels so good to me" er en dame i undertøy som går nedover en "gang" og inn en dør. håper noen vet Sendte en mail til Cubus like godt jeg.... her er svaret: "Hei, Låten er en remix av Donal Byrds original "Love has come around" Med vennlig hilsen/Kind regards Cathrine Nilsen CUBUS" - There you go Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den sangen de spiller i You dont mess with the Zohan, på starten når han blir henta i helicopter og danser. Fashination eller no sier de i sangen. Nå har ikke sett filmen, så med bare den linjen blir det litt vanskelig å finne låta.. :/ Men her er en link du kan kikke på, og se om kan hjelpe deg?? http://www.reelsoundtrack.com/index.php?ac...ls&id=46031 - Håper du finner den der ) -Anamaya- Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Den sangen de spiller i You dont mess with the Zohan, på starten når han blir henta i helicopter og danser. Fashination eller no sier de i sangen. Tenkte med en gang på David Bowie - Fascination edit: tok en titt på linken ovenfor, så da må det vel være den på bunnen av lista; Human League - (Keep Feeling) Fascination Endret 8. oktober 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.break.com/latenightbreak/winter-sucks.html Både orginale og den de har brukt der. Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://www.break.com/latenightbreak/winter-sucks.html Både orginale og den de har brukt der. Jepp! Den originale: The Verve - "Bittersweet Symphony" Den remixede: Jay Z - "Bittersweet Symphony (Dirt Off Your Shoulder)" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange takk for raskt svar Bare hyggelig kan du skjønne Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 EeK-A-Mouse 'Wa-Do-Dem' Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 1. Love me, love me, I'm just a lonely boy, love me love me sodapoppin toy. (Rockelåt. Innbiller meg at denne er ei coverlåt elns, for synes å ha hørt teksta før?) Major Parkinson: "Death In The Candystore". Lurer på hva sangen som brukes i promoen/traileren for programmet "Tingenes tilstand" med Petter Schjerven på NRK1 onsdager, programmet om samlere, heter. Den er brukt i i promoen til flere av programmene, og det høres ut som en lys damestemme som synger "la la la la..." Den brukes ikke i selve programmet, og står derfor ikke i rulleteksten. På forhånd takk. Yael Naïm: "New Soul". Lenke til kommentar
xacto Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hei, jeg leter etter en sang men vet ikke hva det heter. musikkvideoen var mye på reklame før, i april- mai kanskje. på musikkvideoen er han i et land med krig og så har han på seg sånn lurvete klær, og så er det ei dame i burka der. artisten er norsk og han synger på engelsk. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva dette kommer fra, eller om det sannsynligvis bare er noe skrevet spesielt for serien? Er fra Sykehuset på TV3. sykehuset.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå