luringen54 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lurer på en sang jeg hørte i sommer. Det er samme melodi som Postgirobygget - jenter som kommer og jenter som går men den går noe som det her : støggeste kvinnfolkan satse æ på. Lurer på hvem som synger den ? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Kom til å tenke tilbake på en veldig bra låt her for en stund siden. Den ble spilt mye på radio (spesielt Norgesglasset) i 2004 eller 2005. Da jeg kun var en 10.11 år på denne tiden forstod jeg ingenting av teksten og husker den heller ikke nå. Låten var akustisk og jeg tror teksten gikk noe liknende dette: Any can lose it out, og refrengetgikk noe sånt som sinner, you know you're a loser. Da sangen kom ut trodde jeg de sang Lenny Walker! Lose the ball! Lenny Walker Lose the ball. Vet egentlig ikke så mye mer, noen som kan prøve å gjette seg til hvilken sang dette er. Har søkt litt rundt, men finner ingenting. Lenke til kommentar
LL-EB Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 LL-EB: sangen i Bones-reklamen er Phoenix - Everything Is Everything. Tuusen takk :D Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lurer på en sang jeg hørte i sommer.Det er samme melodi som Postgirobygget - jenter som kommer og jenter som går men den går noe som det her : støggeste kvinnfolkan satse æ på. Lurer på hvem som synger den ? Arntsen Tungtransport Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva heter sangen som er helt i starten her? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Kom til å tenke tilbake på en veldig bra låt her for en stund siden. Den ble spilt mye på radio (spesielt Norgesglasset) i 2004 eller 2005. Da jeg kun var en 10.11 år på denne tiden forstod jeg ingenting av teksten og husker den heller ikke nå. Låten var akustisk og jeg tror teksten gikk noe liknende dette: Any can lose it out, og refrengetgikk noe sånt som sinner, you know you're a loser. Da sangen kom ut trodde jeg de sang Lenny Walker! Lose the ball! Lenny Walker Lose the ball. Vet egentlig ikke så mye mer, noen som kan prøve å gjette seg til hvilken sang dette er. Har søkt litt rundt, men finner ingenting. Paddy Casey - "Saint And Sinners", tenker jeg. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Noen som vet hva sangen helt i begynnelsen av videoen heter ? edit; ser en har skrevet markoolio vi drar til fjellan i komments, skal skjekke om det er den. Edit, feil! Endret 7. oktober 2008 av ZlaleX Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trodde det var "Gör det igen" jeg men. Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vet hva sangen helt i begynnelsen av videoen heter ? edit; ser en har skrevet markoolio vi drar til fjellan i komments, skal skjekke om det er den. Det er riktig at det er Markoolio, men "Vi drar til fjällen" er det ikke Derimot er det "Gör det igen" Her er videoen http://www.youtube.com/watch?v=g-e3poH526o Væsjgo Lenke til kommentar
callahan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 noen som vet hva den sangen som spilles i cubus reklamen på tv2 og sikkert andre kanaler også heter? inneholder blant annet "and it feels so good to me" er en dame i undertøy som går nedover en "gang" og inn en dør. håper noen vet Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Noen som er veldig god i techno/trance plassen og vet hva denne sangen heter og hvilken dj som har lagd den? http://www.youtube.com/watch?v=PZfeyoEth28 Lastet den opp der hehe:) Takk! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk! Man kan trygt si den hadde tapt seg noe veldig på 4 år. Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sangen i reklamen for sesongavslutningen til Bones på TV3? hjeeelp Har nå funnet ut av dette Hurra! For andre som måtte lure på det samme; Sangen er "Run" med Snow Patrol Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=zrQNwmWvmBE Ignorer innholdet, jeg er langt ifra noen nazist. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva heter denne sangen?http://www.youtube.com/watch?v=zrQNwmWvmBE Ignorer innholdet, jeg er langt ifra noen nazist. Lydkvaliteten er såpass dårlig at jeg klarer ikke høre hvilket språk det er en gang, så får ikke googlet noe tekst desverre.. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva heter denne sangen?http://www.youtube.com/watch?v=zrQNwmWvmBE Ignorer innholdet, jeg er langt ifra noen nazist. Jeg må innrømme at de nazistene har musikksmak.... Hva heter denne sangen?http://www.youtube.com/watch?v=zrQNwmWvmBE Ignorer innholdet, jeg er langt ifra noen nazist. Lydkvaliteten er såpass dårlig at jeg klarer ikke høre hvilket språk det er en gang, så får ikke googlet noe tekst desverre.. Bedre kvalitet her tror jeg: http://www.youtube.com/watch?v=fW6Fy96ebRI Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis det er samme sangen ser det ut til å være Day of the Sword album: Hail Victory låt: White Power Meget dårlig låt og tekst i mine øyne men.. White Power - One, two, three, four I stand and watch my country, going down the drain. We are all at fault now, we are all to blame. We're letting them just take over, we just let them come. Once we had an Empire, but now we've got a slum White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late We've seen alot of riots, we just sit and scoff. We've seen alot of muggings, and the judges let them off White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late We've got to do something, to try and stop the rot. The traitors that have used us, they should all be shot White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late Are we going to sit and let them come. Have they got the White man on the run-Multi-racial society is a mess. We ain't gonna take much more of this What do we need? White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late If we don't win our battle, and all does not go well. It's apocalypse for Britain, and we'll see you all in Hell White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late. White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late. White Power Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis det er samme sangen ser det ut til å væreDay of the Sword album: Hail Victory låt: White Power Meget dårlig låt og tekst i mine øyne men.. White Power - One, two, three, four I stand and watch my country, going down the drain. We are all at fault now, we are all to blame. We're letting them just take over, we just let them come. Once we had an Empire, but now we've got a slum White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late We've seen alot of riots, we just sit and scoff. We've seen alot of muggings, and the judges let them off White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late We've got to do something, to try and stop the rot. The traitors that have used us, they should all be shot White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late Are we going to sit and let them come. Have they got the White man on the run-Multi-racial society is a mess. We ain't gonna take much more of this What do we need? White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late If we don't win our battle, and all does not go well. It's apocalypse for Britain, and we'll see you all in Hell White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late. White Power, for Europe. White Power, USA. White Power, White Nations. Before it gets too late. White Power Det der er White Power med bandet Skrewdriver. Det er låta som spiller i bakgrunnen når det er bilde av naziflagg på Stortinget, etc. Mark00z tenker nok på låta som spiller i bakgrunnen av klippene med nynazister som går i demonstrasjonstog, sloss, etc. Likevel, thanks for the effort Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som vet hva sangen helt i begynnelsen av videoen heter ? edit; ser en har skrevet markoolio vi drar til fjellan i komments, skal skjekke om det er den. Det er riktig at det er Markoolio, men "Vi drar til fjällen" er det ikke Derimot er det "Gör det igen" Her er videoen http://www.youtube.com/watch?v=g-e3poH526o Væsjgo ahh tusen takk Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som kan linke meg en sang her? Husker ikke hvordan den går, men den var med i en norsk reklame for flaxlodd eller noe noen år tilbake, var en taxi-sjåfør som hoppet ut av taxien og begynte å synge på en sang, han hadde langt hår og så ganske syra ut, ikke mye jeg mer jeg kan komme med, men håper det er nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå