Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Navnet på sangen/sangene hans? Vet ikke mer om han enn bildet:P http://www.youtube.com/watch?v=GFGzGfym-7Y Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er på leit etter en CD som det ble reklamert for mange ganger på TV for 3-4 månder siden. Den inneholder klassisk musikk som er gjort i pop versjon (klassisk pop?). Husker at coveret var rødt og tror navn på cd/orkester/artist begynte på A. Er det noen som kan hjelpe? Hvis det er noen andre orkester/artister i denne sjangeren, så gi gjerne tips om dette også. (Flyttet fra eget emne - feilpostet) Lenke til kommentar
CogJ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spør her ettersom jeg har leitet meg IHJEL etter en sang jeg hørte mye på når jeg var liten.. Den gikk på kasett.. Mener det var en østlandsk dame som sang.. husker litt av teksten ( kanskje ikke ordrett) La oss male med rødt la oss male med blått.. med grønt og gult og blått og alle fargene vi har fått bare se deg omkring under reinbuens ring naturen har en farge på hver minste ting.. den gule har den hentet fra solen engang, den blå har den fått i fra vårt hav.. den grønne var det gresset som gav.. lalalalalalalal noen som husker??? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet hva sangen heter som går slik: Singing o a, o a i singing o a o a. My Life be like - Grits Takker så mye;) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen som husker??? OM jeg gjør. Denne stammer fra en av Disneys Eventyrbånd fra tidlig 90-tall. Er rimelig sikker på at kassetten het "Vi maler en sang". Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er Adya Classic. Takker så meget. Ser at den ligger under sjangeren Dance. Er det under denne sjangeren jeg bør lette etter andre eller er den noe som heter klassisk pop? Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva heter denne sangen? http://rapidshare.com/files/151111460/Lydklipp.amr.html Lenke til kommentar
Kingundrum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Musikkvideoen til denne sangen gikk på MTV NO for noen dager siden. Jeg mener å huske at det er en neger med hvite klær som synger, We love yah, take me to the ocean" eller noe i den duren. Finner ikke noe ved å google. Sangen går kanskje inn under sjangeren techno. Takker for svar! Edit: Glemte å si at han som synger er ved en strand! Lenke til kommentar
urolig Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lurer på et par låter som blir spilt på P3 nå og da. HAr prøvd å brukt TrackID på mobilen, men får ikke noen treff. Noen tekstlinjer: 1. Love me, love me, I'm just a lonely boy, love me love me sodapoppin toy. (Rockelåt. Innbiller meg at denne er ei coverlåt elns, for synes å ha hørt teksta før?) 2. Hey ho, look at the bonzo. You can have a rest somewhere. you can have my chair. (Litt rolig. Vokalisten høres veldig ut som Madrugada (?)) Anyone? Lenke til kommentar
CogJ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen som husker??? OM jeg gjør. Denne stammer fra en av Disneys Eventyrbånd fra tidlig 90-tall. Er rimelig sikker på at kassetten het "Vi maler en sang". du har ikke peiling på hvor jeg kan få kjøpt den? har så lyst å synge den til min nye datter.. hihi Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 2. Hey ho, look at the bonzo. You can have a rest somewhere. you can have my chair. (Litt rolig. Vokalisten høres veldig ut som Madrugada (?)) St. Thomas - The cool song Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Amon Amarth - Cry of The Black Birds Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Takker "When the rain just keep on faling" Techno aktig... Kvinnelig stemme... Anyone? Lenke til kommentar
urolig Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ahhr, trur jeg veit akkurat åssen låt du mener. Gammal Absolute Music hit elns. Hørt den mange ganger. Reset - Calling You Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den var det Takker! Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sangen i den nyeste Coca Cola-reklamen? Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Sangen i reklamen for sesongavslutningen til Bones på TV3? hjeeelp Endret 6. oktober 2008 av Anamaya Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Noen som vet hva sangen helt i begynnelsen av videoen heter ? edit; ser en har skrevet markoolio vi drar til fjellan i komments, skal skjekke om det er den. Endret 6. oktober 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå