Dzeko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva heter sangen i denne reklamen? Høres veldig ut som Katie Melua - Just like heaven, men det er ikke den! Jeg ville tro at det der bare var en sang de hadde laget til reklamen. Men er enig at det kunne minne om Katie Melua. Googlet teksten, kunne ikke finne noe der bortsett fra andre som hadde lurt på det samme. Har tenkt på det jeg og...Men er den ikke litt for bra for å være laget kun for reklamen ? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette er litt vagt, men jeg prøver: Teknosang, spilles alltid på fester, har et fast litt hardstlående bassrefreng, og hvert av disse introduseres av en litt baklengs/forvridde tromme/synthesizer-lyd? Er alltid for drita til å huske noe av teksten, men den er på engelsk. Hjelp? Tjaaaaaaaa Gigi D´Agostino - "L´Amour Toujours" / "the riddle", evt. Trans X - "living on video" eller pakito sin versjon. Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette er litt vagt, men jeg prøver: Teknosang, spilles alltid på fester, har et fast litt hardstlående bassrefreng, og hvert av disse introduseres av en litt baklengs/forvridde tromme/synthesizer-lyd? Er alltid for drita til å huske noe av teksten, men den er på engelsk. Hjelp? Tjaaaaaaaa Gigi D´Agostino - "L´Amour Toujours" / "the riddle", evt. Trans X - "living on video" eller pakito sin versjon. kanskje http://www.youtube.com/watch?v=tv0uz6Na6rg...ed&resnum=4 den er jo gira Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sendte melding til han som hadde lagt ut videoen på youtube og fikk dette som svar: Sangen ble skreddersydd til reklamefilmen, så ikke noe navn. Artisten heter derimot: Laila Samuelsen. Faen:P Men skal sjekke ut Laila dama Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for coca cola light nå om dagen? Vet det er hørbar tekst i den som kan brukes til søking, men glemte ordene med en gang, og ser ikke så mye på tv at det gjør noe... =P Lenke til kommentar
MusicEm Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva heter sangen som "Tyttebæsjene" i "Propp og Berta" synger? Noen som vet hvor jeg kan få teksten, hørt eller lasta ned sangen til "Tyttebæsjene"? Lenke til kommentar
krwl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette er litt vagt, men jeg prøver: Teknosang, spilles alltid på fester, har et fast litt hardstlående bassrefreng, og hvert av disse introduseres av en litt baklengs/forvridde tromme/synthesizer-lyd? Er alltid for drita til å huske noe av teksten, men den er på engelsk. Hjelp? Tjaaaaaaaa Gigi D´Agostino - "L´Amour Toujours" / "the riddle", evt. Trans X - "living on video" eller pakito sin versjon. Sorry, ingen av de. Tror sangen er relativt ny. Faen så irriterende! Lenke til kommentar
merete-rusket Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Norsk Tipping reklame, for flax, er firkløver i filmen. Her er link til reklamefilmen på norsk tipping sine sider: http://www.norsk-tipping.no/page?id=37&key=81131 (den fungere desverre ikke for oss mac-brukere...) Vet noen hva sangen heter? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) the postal service - such great heights utrolig digg sang Endret 29. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
merete-rusket Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 the postal service - such great heights utrolig digg sang takk takk fant det akkurat ut selv, har den jo i itunes hehe... på tide å rydde i musikken min kanskje, så jeg greier å holde styr her.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "Top on the world, looking. Down on creation, and we.." Kvinnelig stemme... Anyone? Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) "Top on the world, looking. Down on creation, and we.." Kvinnelig stemme... Anyone? Jeg skal gi deg den hemmelige koden til hva du skal google jeg, også trykker du på første resultatet Google dette: lyrics "top of the world looking" (Uten å gå inn på noen av lenkene, tipper jeg originalen er av Carpenters, mens du har hørt Shonen Knife 's versjon) Endret 30. september 2008 av toth Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Rappe sang, muligens med ludacris men også en til rapper. I musikkvideoen sitter de i en bil og han ene ender alltid versene med å lage en syk grimase. Lenke til kommentar
TommY_123 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei. Jeg lurer på hva sangen i the oc sesong 3 episode 3, slutten av episoden. Det er en sang av badfinger - baby blue Men jeg finner ikke remixen. Her er sangen http://uk.youtube.com/watch?v=FobgHtk1Fdo Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Episode 3.03 - "The End of Innocence" "Wish I Was Dead Pt 2" by Shout Out Louds - Buy Now! - Review "Gangsters and Thugs" by Transplants - Buy Now! - Review "Salvation" by Black Rebel Motorcycle Club - Buy Now! - Review "Baby Blue" by All Sad Girls Are Beautiful - Buy Now! - Review "In The Aeroplane Over The Sea" by Matt Pond PA - Buy Now! - Review http://www.theocshow.com/theocmusic3.htm Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Jeg skal gi dere en liten nøtt, en nøtt der du bør like litt country for å kunne hjelpe meg vil jeg tro! Buck Owens (og flere andre) har en sang som heter "Diggy Liggy", evt. "Diggy Liggy Lo". Her følger en link til tekst og selve sangen : http://www.actionext.com/names_b/buck_owen...y_liggy_lo.html Tingen er at jeg er på jakt etter en nyere verjon av sangen. Jeg VET at jeg har sett den på youtube, men jeg husker selvfølgelig ikke noen navn eller noe som helst forbundet til den videoen. Det er en mann, og en kvinne som synger i denne versjonen, og den går muligens litt fortere enn Buck Owens sin versjon. Og ja, jeg har forsøkt uttallige søk i google og på youtube, uten hell. Er det noen som har noen forslag ?? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 House/Electro: En kar som synger, han har noe veldig Freddie Mercury over seg, og synger om sjelen, hjertet ellernoe. Tror jeg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Den nye Polarn O. Pyret reklamen, gutt som leies av sin far i regnet. Noen som har peiling på sangen som blir brukt her? Er noe innen for EDM(Electronic Dance Music) vil jeg tro. Edit: Reklamen gikk på TVNorge for 2min siden. Så reklamen igjen nå nettopp, og den beat'en er så sinnsykt fet, ingen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Eikern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det noen som vet om plystretemaet på V75-reklamene er laget spesielt for rikstoto? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Den nye Polarn O. Pyret reklamen, gutt som leies av sin far i regnet. Noen som har peiling på sangen som blir brukt her? Er noe innen for EDM(Electronic Dance Music) vil jeg tro. Edit: Reklamen gikk på TVNorge for 2min siden. Så reklamen igjen nå nettopp, og den beat'en er så sinnsykt fet, ingen som kan hjelpe meg her? Fant selve reklamen. Ifølge en kommentar sendte noen en mail til kundetjenesten, og sangen er uheldigvis skapt for reklamen. Så noen full versjon er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå