Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Det er bare abba jeg finner men det er ikke den dessverre. Hadde denne sangen før også. Den ligger på Floor Fillers cd'en til mr music :p

Men ja ikke Abba eller a perfect circle, har prøvd begge disse.

Endret av Lurre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på MTV nylig, ei yngre dame som er veldig "hot" ifølge typen min :p Det er ganske rolig musikk, hun står og gjør seg veldig sexy. Refrenget har flere ganger "Oh no" i seg. Tror hun bruker navnet sitt som artistnavn også.

Vet det er en noe håpløs beskrivelse men må ha tak i denne, skal tulle litt med typen min å lage en "Bimbo" etterligning musikkvideo med ei veninne :D

er det Alicia Keys du mener?

edit: oops sorry, tenkte feil her..

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang dette er?

Opptaket er fra en kassett jeg fant for en stund siden, pass opp for høye knitrelyder...

Opptaket er bare 30 sekunder langt.

Det er en remix av Jean Michel Jarre's Oxygene 8.

Edit: Trodde den lå på singelen, men er ikke like sikker lenger.. :dontgetit:

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
Gimmie gimmie gimmie that love song.

Ganske gammel ca 70-80-90 tallet.

Tror den heter gimmie gimmie men finner den ikke noe sted..

noen som vet hvilken gruppe det er..

Den va på Tomys popsjov i går.

Det er Narada Michael Walden, les mer her

Sangen heter " Gimme Gimme Gimme"

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Ser etter musikken fra Toyotareklamen der en RAV4-kjører "drar ut proppen" på sjefen sin og på veien. Noen som vet?

Btw: Zemeckis, har søstera di hørt den låten på NRK mPetre? Da kan det hende jeg vet hvilken den er, men kan du legge ut den filen i mp3. Kan ikke spille av acc.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Har problemer med å finne navn på låt som søstra mi vil vite. Har søkt på spillelistene på MP3, men finner den bare ikke.

Hilary Duff - Come Clean.

*skamme seg* :no:

Takker :thumbup:

Vet at søstra mi har litt ekkel musikk smak. Det verst er at hun hører på boyband, samma låtene om og om igjen :cry:

Lenke til kommentar

Hei!

Hørte en sinnsykt søt og fin sang på P4 i dag, mener det var mellom 1800 og 1830 i dag. Imidlertid er spillelistene så godt som umulig å finne, og etter mye telefonering havna jeg hos en reporter som så dem på intranettet sitt... Og de stemmer ikke med hva jeg hørte.

-Sangen har jeg hørt før. Det er altså neppe noen helt ukjent sang.

-Jeg TROR artisten er norsk.

-Det er en veldig rolig sang, med en søt, nesten spinkel damestemme

-Lyrikk jeg mener kan være med:

"a story never told, about you and i.... but on the surface he looks calm as he can be, but in the meantime...."

Ellernoe i den retningen.

Jeg er bare nødt til å ha tak i den sangen. Noen som vet? Vil helst slippe å nynne inn en wav :ermm:

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
-Jeg TROR artisten er norsk.

Artisten ER norsk, i og med at all musikk som spilles på P4 mellom 1800 og 1900 hverdager er norsk. Anbefaler å sende en mail til programleder Hege Tepstad ([email protected]) med forespørsel. P4 pleier å være veldig behjelpelige med svar på slike spørsmål...selv om det ofte tar et par dager å få svar.

Post svaret her, da! Begynte å klø meg i hodet selv... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...