Logitech1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hørte denne sangen på Nrk P3 her for leden dag og var egentlig rimelig fet sang, hadde vært fint hvis noen visste hvilken det var Link Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Slenger inn et par her om de skulle mangle, som jeg ble spurt om av andre: Introen/themen til "House MD": Massive Attack - Teardrop Pågående Lindex-reklame er: Sia (Furler) - Electric Bird Endret 24. september 2008 av toth Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hørte denne sangen på Nrk P3 her for leden dag og var egentlig rimelig fet sang, hadde vært fint hvis noen visste hvilken det var Link Hvis du husker dag og klokkeslett er det bare å sjekke på www.nrk.no/mp3. Hvis det er min sang du mener... PLEASE noen som vet? Lenke til kommentar
LL-EB Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet hvilken sang som blir spilt mens "Bones-reklamen" går på TV3? Klarer ikke fange opp teksten pga han mannen prater!! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lurer på hva sangen 0:19 ut i filmen heter den som blir spillt i den volvo 240'n... Vet det står litt under der men det er feil for det var en annen igjen... Noen som vet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet hvilken sang dette er? Lurt på det i mange år. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet hva denne sangen heter: http://www.newgrounds.com/audio/listen/105753 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den har vel bare fått navnet: ~EnV~Heaven Rd. 2 (Ng mix) Hvis du søker etter den på Youtube, så kommer sangen opp på flere videoer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Sarasine. Får ikke sett videoen... Endret 24. september 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ah. Nei, det er en uferdig demo anyway. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet hvilken sang dette er? Lurt på det i mange år. Høres ut som en av Red Hot Chili Peppers tidligere demoer? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvem var det som letet etter Foo Fighters - Stacked Actors her? Lenke til kommentar
mongosapiens Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lurer på hva sangen 0:19 ut i filmen heter den som blir spillt i den volvo 240'n... Vet det står litt under der men det er feil for det var en annen igjen... Noen som vet? Jeg tror det er "Stein Ingebrigtsen - Landevei" Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Lurer på hva sangen 0:19 ut i filmen heter den som blir spillt i den volvo 240'n... Vet det står litt under der men det er feil for det var en annen igjen... Noen som vet? Jeg tror det er "Stein Ingebrigtsen - Landevei" Og utifra det tipper jeg at det ikke er Stein Ingebrigsten sin versjon vi hører her, men heller Scandinavia Lenke til kommentar
PleasantFucker Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som veit hva den første sangen i videoen her heter? Andre trailern til Den siste revejakta. Har hørt den før et sted, men aner ikke hvor jeg har den fra. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Høres ut som en av Red Hot Chili Peppers tidligere demoer? Det jeg også mener. Vil bare vite opphavet til denne sangen. Har den noe navn, er det faktisk RHCP som har laget den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er en uferdig demo av bandet SARASINE. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) ... Endret 25. september 2008 av ecko Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er en uferdig demo av bandet SARASINE. Beklager at jeg er skeptisk til troverdigheten til en tilfeldig youtube-bruker som sier han lagde sangen Sendte han friend request. Håper jeg får sett videoen. Vil gjerne tro det er de som laget det. De andre sangene var i ganske lik stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå