Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har ikke mange hint å gå etter, men jeg er på utkikk etter en sang som synges av en jente. På engelsk.

Husker ikke helt lyricsen, men den er noe som det her:

"the first time i met you (...), now i look for you everywhere".. Noe med samme betydning hvertfall. Om noen har nien tips her blir jeg sjeleglad!

Lenke til kommentar
Har lett etter en sang i evigheter! Lastet opp et par opptak, er det noen som kjenner den igjen? Har gått rundt med opptakene over et år, spurt alle venner og bekjente, men ingen drar kjensel på den! noen her som gjør det? =)

Opptak__1_.mp3

Opptak.mp3

Vanskelig den der. Har du ikke noe mer? Muligens MGMT med "love always remains".

Nei, desverre, de to klippene er alt jeg har! Er nok ikke sangen du foreslo, heller. Ser mørkt ut, dette her. :no:

Lenke til kommentar

Er en sang som de synger noe som "sorry mrs jackson" og ikke noe etterpå. Men det er ikke "outkast - sorry mrs jackson". Mulig det er en remix av den, men høres helt anderledes ut. Prøver å søke på sorry mrs jackson, men kommer bare opp den outkast sangen. Mulig de sier ett annet navn som jeg tolker som jackson. Hehe.

Lykke til å finne den :p

Lenke til kommentar
Ok, jeg har ikke mange hint å gå etter, men jeg er på utkikk etter en sang som synges av en jente. På engelsk.

Husker ikke helt lyricsen, men den er noe som det her:

"the first time i met you (...), now i look for you everywhere".. Noe med samme betydning hvertfall. Om noen har nien tips her blir jeg sjeleglad!

Googlet, og fant teksten til en sang av Derailers, som heter This Big City. Nedenfor følger link til tekst. Fant ingen youtube-video though.. Håper teksten hjelper

http://www.metrolyrics.com/this-big-city-l...-derailers.html

Lenke til kommentar
Leter etter en sang jeg hørte på radioen tidligere i dag.

I refrenget synger han "infinite, infinite, infinite love", eller noe i den duren. Og i en annen del av sangen synger han "oh, it feels so funny. Yeah, it feels so funny".

Mer info har jeg dessverre ikke.

Ja, har prøvd Google.

Om du husker radiokanal, og ca tidspunkt kan du jo sjekke spillelistene til den kanalen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...