plukkfisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 men sånn seriøst, hva heter den sangen i Tine melk reklamen? http://www.youtube.com/watch?v=ClQepFF-Sr0 Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? ER seriøs Lenke til kommentar
rodstrupe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ok, jeg har ikke mange hint å gå etter, men jeg er på utkikk etter en sang som synges av en jente. På engelsk. Husker ikke helt lyricsen, men den er noe som det her: "the first time i met you (...), now i look for you everywhere".. Noe med samme betydning hvertfall. Om noen har nien tips her blir jeg sjeleglad! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som veit hva denne sangen heter. Sangen var veldig frisk. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som veit hva denne sangen heter. Sangen var veldig frisk. Med forbehold: Pravu Dheva - Kaurill Vanil Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hallaien. Noen som vet hvilke sang/melodi som spilles på TV2 Sporten kanalen, når det kommer opp tekst-nyheter(når går den og den kampen osv.). Vet også at TV2 Zebra har brukt denne ventemusikken. Her er musikken jeg er på leting etter: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har lett etter en sang i evigheter! Lastet opp et par opptak, er det noen som kjenner den igjen? Har gått rundt med opptakene over et år, spurt alle venner og bekjente, men ingen drar kjensel på den! noen her som gjør det? =) Opptak__1_.mp3 Opptak.mp3 Vanskelig den der. Har du ikke noe mer? Muligens MGMT med "love always remains". Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har lett etter en sang i evigheter! Lastet opp et par opptak, er det noen som kjenner den igjen? Har gått rundt med opptakene over et år, spurt alle venner og bekjente, men ingen drar kjensel på den! noen her som gjør det? =) Opptak__1_.mp3 Opptak.mp3 Vanskelig den der. Har du ikke noe mer? Muligens MGMT med "love always remains". Nei, desverre, de to klippene er alt jeg har! Er nok ikke sangen du foreslo, heller. Ser mørkt ut, dette her. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er en sang som de synger noe som "sorry mrs jackson" og ikke noe etterpå. Men det er ikke "outkast - sorry mrs jackson". Mulig det er en remix av den, men høres helt anderledes ut. Prøver å søke på sorry mrs jackson, men kommer bare opp den outkast sangen. Mulig de sier ett annet navn som jeg tolker som jackson. Hehe. Lykke til å finne den Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ok, jeg har ikke mange hint å gå etter, men jeg er på utkikk etter en sang som synges av en jente. På engelsk. Husker ikke helt lyricsen, men den er noe som det her: "the first time i met you (...), now i look for you everywhere".. Noe med samme betydning hvertfall. Om noen har nien tips her blir jeg sjeleglad! Googlet, og fant teksten til en sang av Derailers, som heter This Big City. Nedenfor følger link til tekst. Fant ingen youtube-video though.. Håper teksten hjelper http://www.metrolyrics.com/this-big-city-l...-derailers.html Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Edit: SANG FUNNET. Endret 23. september 2008 av Sondr3h Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Leter etter en sang jeg hørte på radioen tidligere i dag. I refrenget synger han "infinite, infinite, infinite love", eller noe i den duren. Og i en annen del av sangen synger han "oh, it feels so funny. Yeah, it feels so funny". Mer info har jeg dessverre ikke. Ja, har prøvd Google. Om du husker radiokanal, og ca tidspunkt kan du jo sjekke spillelistene til den kanalen Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Denne irriterer meg litt.. - Svensk Hip-Hop er genren.. - På videoen; Jente i svart frakk. - Sangen er noe sånt som båm båm(godt norsk) og så teller hun et eller annet.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Her er musikken jeg er på leting etter: Det er Stargate som har laget vignetten. Men de kommer ikke til å legge den ut. Laget spesielt for Tv2 Sport Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Denne irriterer meg litt.. - Svensk Hip-Hop er genren.. - På videoen; Jente i svart frakk. - Sangen er noe sånt som båm båm(godt norsk) og så teller hun et eller annet.. Feven - "10 budord" Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Feven - "10 budord" Var ikke jeg som lurte, men må bare si at det er jommen meg bra husket:-) Link: Endret 23. september 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Denne irriterer meg litt.. - Svensk Hip-Hop er genren.. - På videoen; Jente i svart frakk. - Sangen er noe sånt som båm båm(godt norsk) og så teller hun et eller annet.. Feven - "10 budord" Takker, du er dagens helt.. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som vet navnet på sangen som går når den reklamen på discovery channel kommer, der en mann ligger på bakken i kramper med hjulspor på seg? "I'll make it close your eyes, Until you realize, How cold it feels to rise." er deler av den som jeg tror er riktige. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er veldig mange som har spurt etter denne sangen, bare ta en titt noen sider bakover i tråden...Noen har til og med sendt mail til discovery channel. Man kom vel fram til at den er spesielt produsert for akkurat den reklamen... Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Noen som vet artist og navn på denne house sangen der det blir sunget på spansk, som er så i vinden for tiden? De spilte den på et utested i Oslo i helgen. Blir sunget på spansk og så tar den av... Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå