Kirikiri Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Håper noen kan hjelpe. Har fått dilla på en sang som jeg har sett videoen til en del ganger, men det er en stund siden sist. Genre: Dancehall Artist: Hvit mann, brunt, kort hår. Video: Videoen inneholder spoofs av bl.a. "Cry me a river" og "Black or White" (intro - den med Macaley Culkin (? = hjemme alene-gutten)). Sangeren blir spilt av en blond, hvit gutt på ca 12-13 år, og han har med seg to svarte jenter på omtrent samme alder som korer. Det er noen scener fra en karibisk øy, der de tre kjører rundt med cabriolet, og jeg mener de to jentene også har på seg mer arfrikansk festdrakt i en sekvens. Den ordentlige sangeren ringer på mens spoofsangeren er midt i "hoppe fra kjøkkenbenk til kjøkkenbenk"-sekvens, så man ser ansiktet hans. Jeg er ganske sikker på at det ikke er Sean Paul (han her har ikke corn rows, i den grad det har noen betydning i en video). Navnet hans blir også sagt, men neimenn om jeg husker det. (Da hadde veien til YouTube vært kort. ) Noen som har noen anelse om hvilken sang det er? Og gjerne også hvilken artist det er? Kirikiri Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nokon som kjenner igjen denne? (Obs, dårleg lydkvalitet) upptak.mp3 Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Lurer på hva en sang som jeg har hørt på the voice et par ganger... Noe av refrenget går sånn: Can you give me that oo, so let me get that oo... Siden den har vært på The voice så tror jeg det er R&B sjanger... Takker for svar Ingen? Endret 20. september 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som vet hvilken sang som spilles i dette innslaget? Trykk her for å se. Jeg tenker på sangen som spilles i begynnelsen, og som fortsetter fra ca. 1:35 ut i innslaget. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "it's a lonesome town now that you' re gone away, where is the smile you used to wear all day?" Anyone? Hvilken sang er dette? Real Ones - "Lonesome Town". Håper noen kan hjelpe. Har fått dilla på en sang som jeg har sett videoen til en del ganger, men det er en stund siden sist. Genre: Dancehall Artist: Hvit mann, brunt, kort hår. Video: Videoen inneholder spoofs av bl.a. "Cry me a river" og "Black or White" (intro - den med Macaley Culkin (? = hjemme alene-gutten)). Sangeren blir spilt av en blond, hvit gutt på ca 12-13 år, og han har med seg to svarte jenter på omtrent samme alder som korer. Det er noen scener fra en karibisk øy, der de tre kjører rundt med cabriolet, og jeg mener de to jentene også har på seg mer arfrikansk festdrakt i en sekvens. Den ordentlige sangeren ringer på mens spoofsangeren er midt i "hoppe fra kjøkkenbenk til kjøkkenbenk"-sekvens, så man ser ansiktet hans. Jeg er ganske sikker på at det ikke er Sean Paul (han her har ikke corn rows, i den grad det har noen betydning i en video). Navnet hans blir også sagt, men neimenn om jeg husker det. (Da hadde veien til YouTube vært kort. ) Noen som har noen anelse om hvilken sang det er? Og gjerne også hvilken artist det er? Kirikiri Bob Sinclar, mon tro? "Rock This Party (Everybody Dance Now)"? Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Ok, denne sangen har eg leita ei god stund etter. Det er ein remix av Bach - Air on G string, og har ein hiphop beat oppå. Veit ikkje kva artisten eller songen heiter, men trur sangen heiter noko med "Air". Meiner også å huske at sangen var på ei McMusic plate, eller liknande plate, og årstalet var 99, eller eit anna år seint på 90-talet. Håper nokon kan hjelpe Endret 20. september 2008 av da9mt Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok, denne sangen har eg leita ei god stund etter. Det er ein remix av Bach - Air on G string, og har ein hiphop beat oppå. Veit ikkje kva artisten eller songen heiter, men trur sangen heiter noko med "Air". Meiner også å huske at sangen var på ei McMusic plate, eller liknande plate, og årstalet var 99, eller eit anna år seint på 90-talet. Håper nokon kan hjelpe Tørr tippe på Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Litt vanskelig siden sangen er italiensk. Mener sangen het noe sånt som "Silencio Della Notte" eller lignende, men finner ikke sangen. Noen som har peiling på hva artisten og sangen heter? Endret 21. september 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Litt vanskelig siden sangen er italiensk. Mener sangen het noe sånt som "Silencio Della Notte" eller lignende, men finner ikke sangen. Noen som har peiling på hva jeg prater om? Tenkte med en gang på Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Stemmer. Liker vanligvis ikke sånn type musikk, men at det er italiensk gjør at jeg svelger det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok, denne sangen har eg leita ei god stund etter. Det er ein remix av Bach - Air on G string, og har ein hiphop beat oppå. Veit ikkje kva artisten eller songen heiter, men trur sangen heiter noko med "Air". Meiner også å huske at sangen var på ei McMusic plate, eller liknande plate, og årstalet var 99, eller eit anna år seint på 90-talet. Håper nokon kan hjelpe Tørr tippe på Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright Helt korrekt. Sweetbox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer på hva en sang som jeg har hørt på the voice et par ganger... Noe av refrenget går sånn: Can you give me that oo, so let me get that oo... Siden den har vært på The voice så tror jeg det er R&B sjanger... Takker for svar Ingen? Det er ikke sikkert refrenget går akkuratt sånn... Men noen som kan kjenne igjen noe av den teksten? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er vel timberland med noen andre? ? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Tror den går noe i den her duren. Im walking alone again eller im walking in the rain again og er type festmusikk tror jeg . Er en kar som synger i starten. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Tror den går noe i den her duren.Im walking alone again eller im walking in the rain again og er type festmusikk tror jeg . Er en kar som synger i starten. Kan det være Green Day - I walk alone? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ?http://www.youtube.com/watch?v=fT3Swi8Ucl4 ? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er vel timberland med noen andre? ? Nei, ikke den... Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Tror den går noe i den her duren.Im walking alone again eller im walking in the rain again og er type festmusikk tror jeg . Er en kar som synger i starten. Kan det være Green Day - I walk alone? Nei, desverre Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fant den!! http://www.youtube.com/watch?v=H4KyDlYMRR0...feature=related Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har lett etter en sang i evigheter! Lastet opp et par opptak, er det noen som kjenner den igjen? Har gått rundt med opptakene over et år, spurt alle venner og bekjente, men ingen drar kjensel på den! noen her som gjør det? =) Opptak__1_.mp3 Opptak.mp3 Endret 21. september 2008 av Sephora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå