Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Det er større og større sannsynlighet for at det er en sang laget spesielt for reklamen :(

 

Ser sånn ut, fikk mail fra discovery i dag:

 

"Meget af den musik, vi spiller på kanalerne, er bestilt specielt til programmerne og forhandles ikke kommercielt.

Bemærk dog, at i mange tilfælde angives kilden til musikken til slut i udsendelsen."

 

what a waste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke èn spesiell sang jeg leter etter her.

Jeg var innom Peak-butikken i Bogstadveien her om dagen, og der hadde de en fyr som stod med et DJ-anlegg av noe slag. ( du veit, platespiller, store øreklokker, og diversje pjus :p )

Men uansett. Det var noe i den musikken han spilte som jeg likte. Det var liksom bare helt ålreit slappe-av-og-sovn-til-det-musikk. Det var ingenting av det som skilte seg noe særlig ut. missforståd meg rett, men alt var nesten likt på en måte.

Kanskje noe allà sånn musikk det spilles i skate/snowboard/skifilmer. Det var jo tross alt det som var temaet i butikken. Alpintutstyr ect. Jeg vet jeg spør veldig defust, men det må da finnes noe som vet om noe musikk som kan komme innom denne "sjangeren"

Setter stor pris på de om vil hjelpe til. Takk!

 

EDIT: Jeg kan jo legge til at det ikke fantes noen stemme i disse sangene jeg hørte mens jeg var inne i butikken...hvis det hjelper...hehe

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar
Du vet du hva, jeg husker egentlig ikke så veldig mye, men når du sier det, så kan det vel egentlig stemme at det var mer elektroniske lyder ja. Så vi er på rett spor...:)

 

Noe ala Dj Krush?

Ja det kunne ligne veldig mye! Det var kanskje en smule ensformig, men vi er absolutt på riktig spor her! :thumbup:

 

Da kan du i tillegg sjekke ut Dj Shadow og Dj Cam + andre sanger av Krushern

Lenke til kommentar

" Whats that comming over the hill, is it a monster, is it a monsteeeer? "

Noen som vet!

http://www.formula1.com/services/play_video.html, også velger dere Germany. Der finner du sangen. Og btw, se på belga! Den er så syykt fet den videoen! Herlig sang også! men det var som sagt den germany sangen jeg lurte på hva het...takk

 

Fant selvfølgelig ut selv hva den het...Monster med The Automatic

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar
" Whats that comming over the hill, is it a monster, is it a monsteeeer? "

Noen som vet!

http://www.formula1.com/services/play_video.html, også velger dere Germany. Der finner du sangen. Og btw, se på belga! Den er så syykt fet den videoen! Herlig sang også! men det var som sagt den germany sangen jeg lurte på hva het...takk

 

Fant selvfølgelig ut selv hva den het...Monster med The Automatic

The Automatic - monster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...