xstian Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er større og større sannsynlighet for at det er en sang laget spesielt for reklamen Ser sånn ut, fikk mail fra discovery i dag: "Meget af den musik, vi spiller på kanalerne, er bestilt specielt til programmerne og forhandles ikke kommercielt. Bemærk dog, at i mange tilfælde angives kilden til musikken til slut i udsendelsen." what a waste... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 hehe. får vel bare vente på Discovery channel - The greatest hits Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Det er ikke èn spesiell sang jeg leter etter her. Jeg var innom Peak-butikken i Bogstadveien her om dagen, og der hadde de en fyr som stod med et DJ-anlegg av noe slag. ( du veit, platespiller, store øreklokker, og diversje pjus ) Men uansett. Det var noe i den musikken han spilte som jeg likte. Det var liksom bare helt ålreit slappe-av-og-sovn-til-det-musikk. Det var ingenting av det som skilte seg noe særlig ut. missforståd meg rett, men alt var nesten likt på en måte. Kanskje noe allà sånn musikk det spilles i skate/snowboard/skifilmer. Det var jo tross alt det som var temaet i butikken. Alpintutstyr ect. Jeg vet jeg spør veldig defust, men det må da finnes noe som vet om noe musikk som kan komme innom denne "sjangeren" Setter stor pris på de om vil hjelpe til. Takk! EDIT: Jeg kan jo legge til at det ikke fantes noen stemme i disse sangene jeg hørte mens jeg var inne i butikken...hvis det hjelper...hehe Endret 19. september 2008 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvordan "Sound" var det, kunne du høre noen slags instrumenter? var det bare elektroniske lyder? Kan høres ut som du leter etter noe ala Elektronica/easylistening...repetatvit osv.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du vet du hva, jeg husker egentlig ikke så veldig mye, men når du sier det, så kan det vel egentlig stemme at det var mer elektroniske lyder ja. Så vi er på rett spor... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du vet du hva, jeg husker egentlig ikke så veldig mye, men når du sier det, så kan det vel egentlig stemme at det var mer elektroniske lyder ja. Så vi er på rett spor... Noe ala Dj Krush? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du vet du hva, jeg husker egentlig ikke så veldig mye, men når du sier det, så kan det vel egentlig stemme at det var mer elektroniske lyder ja. Så vi er på rett spor... Noe ala Dj Krush? Ja det kunne ligne veldig mye! Det var kanskje en smule ensformig, men vi er absolutt på riktig spor her! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har nå funnet sangen som hun jenta danset hiphop til på grease på TVNORGE. Erykah Badu - The Healer Jeps, jeg fant det i går jeg også faktisk. Og jeg hadde plata fra før av :-) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du vet du hva, jeg husker egentlig ikke så veldig mye, men når du sier det, så kan det vel egentlig stemme at det var mer elektroniske lyder ja. Så vi er på rett spor... Noe ala Dj Krush? Ja det kunne ligne veldig mye! Det var kanskje en smule ensformig, men vi er absolutt på riktig spor her! Da kan du i tillegg sjekke ut Dj Shadow og Dj Cam + andre sanger av Krushern Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hva heter denne korpsmelodien? Jeg får noia av å ikke vite sånne ting. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hørte en sang i russetida, hvor en linje inni teksten var "in the capitol of norway" Anyone? Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "it's a lonesome town now that you' re gone away, where is the smile you used to wear all day?" Anyone? Hvilken sang er dette? Lenke til kommentar
berixa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei, jeg tror jeg har leita i 1 år snart etter en sang men finner den ingen steder. Noen som vet navnet på den ? Link: http://www.youtube.com/watch?v=qV1mPgwCYi0 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den nye Polarn O. Pyret reklamen, gutt som leies av sin far i regnet. Noen som har peiling på sangen som blir brukt her? Er noe innen for EDM(Electronic Dance Music) vil jeg tro. Edit: Reklamen gikk på TVNorge for 2min siden. Noen? =) Prøver igjen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 and i want some, shes not the boss of me elns. TROR tittelen på sangen er Bossing, har googlet litt men da kom jeg frem til kellis - bossy som det IKKE er... går på radioen for tiden, noen som vet hvilken sang jeg leiter etter? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Hørte en sang i russetida, hvor en linje inni teksten var "in the capitol of norway" Anyone? Kobojsarna - Bambi (The Russesong) "twenty-six boys looking for some fun, from the capital of Norway, rich and on the run." etc Endret 20. september 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Leter etter et veldig eksperimentalt rock band fra 60-70 tallet. Fra Belgia eller Nederland tror jeg. De er ikke kjempe kjente i resten av verdenen, men rimelig. Edit: Fant det - Focus. Endret 20. september 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) " Whats that comming over the hill, is it a monster, is it a monsteeeer? " Noen som vet! http://www.formula1.com/services/play_video.html, også velger dere Germany. Der finner du sangen. Og btw, se på belga! Den er så syykt fet den videoen! Herlig sang også! men det var som sagt den germany sangen jeg lurte på hva het...takk Fant selvfølgelig ut selv hva den het...Monster med The Automatic Endret 20. september 2008 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 " Whats that comming over the hill, is it a monster, is it a monsteeeer? "Noen som vet! http://www.formula1.com/services/play_video.html, også velger dere Germany. Der finner du sangen. Og btw, se på belga! Den er så syykt fet den videoen! Herlig sang også! men det var som sagt den germany sangen jeg lurte på hva het...takk Fant selvfølgelig ut selv hva den het...Monster med The Automatic The Automatic - monster Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lurer på hva en sang som jeg har hørt på the voice et par ganger... Noe av refrenget går sånn: Can you give me that oo, so let me get that oo... Siden den har vært på The voice så tror jeg det er R&B sjanger... Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå