_Paulsen_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 OShea: Holder en knapp på "Landing In London", førstesingelen fra albumet. Skal testes ut Thanks! Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hva heter sangen som kommer da Seth treffer bakken etter første hoppet i klippet som gikk på NRK2 Sport Svisj, vet ikke om det er tatt bort eller hva... Først er det en intro der han sier "Seth er utvilsomt den største idrettsutøveren i historien" osv. så renner han mot kanten og kameramannen sier "oh shit, oh shit, ohhh shhiiiiiittt" så treffer seth bakken og riffet begynner... Det er først bass, som spiller noe lite så kommer, så kommer tromme og synth greier Trodde de var Modest Mouse, men fant ikke noe da jeg søkte... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 lurer veldig på hva der er som spilles i bakgrunnen i menyen til Doom3 noen som har peil? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 theme heter den, søk på doom 3 theme i google? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hvem sang er dette? hey there blimpy boy flying trugh the sky so fancy free det er garantert en leif der men Lenke til kommentar
maradona Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jaa, den lurer jeg også på. Homer synger den på "Lisa the beauty queen". Endret 14. juli 2005 av maradona Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hvem sang er dette? hey there blimpy boy flying trugh the sky so fancy free det er garantert en leif der men Tror det kanskje kan være en parodi på The Seekers-låta "Georgy Girl". For de som er interessert: http://www.hookup.net/~explorer/sounds/blimpy.wav Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva heter sangen som er i fotballkampen i "Meet the Fockers"? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Lurer på en norsk sang, noe rock greier hvertfall. Kjent sang, hører den ofte blir spilt om sommeren, og er ikke av Postgirobygget tror jeg. En vanskelig oppgave, men en blodfet sang. Mvh. Øyvind Edit: Kan egentlig godt være den er av Postgirobygget. Endret 14. juli 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på en norsk sang, noe rock greier hvertfall. Kjent sang, hører den ofte blir spilt om sommeren, og er ikke av Postgirobygget tror jeg. En vanskelig oppgave, men en blodfet sang. Mvh. Øyvind Dette sier da sinnsykt mye.... Tror ikke du er klar over hva du selv sikter til Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på en norsk sang, noe rock greier hvertfall. Kjent sang, hører den ofte blir spilt om sommeren, og er ikke av Postgirobygget tror jeg. En vanskelig oppgave, men en blodfet sang. Mvh. Øyvind Dette sier da sinnsykt mye.... Tror ikke du er klar over hva du selv sikter til ja... Jeg er bare naturlig god til å forklare Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 når den tid kommer, neste sommer? nananana? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på en norsk sang, noe rock greier hvertfall. Kjent sang, hører den ofte blir spilt om sommeren, og er ikke av Postgirobygget tror jeg. En vanskelig oppgave, men en blodfet sang. Mvh. Øyvind Edit: Kan egentlig godt være den er av Postgirobygget. For å ramse opp sommerklisjélista: deLillos - "Neste sommer"? deLillos - "Sveve over byen"? ---- Trang Fødsel - "Sløv uten dop"? Trang Fødsel - "Hippie"? Trang Fødsel - "Drømmedame"? Trang Fødsel - "Livet er helt ålreit"? Trang Fødsel - "Manisk"? Trang Fødsel - "Fredag"? Trang Fødsel - "Midt i trynet"? Trang Fødsel - "L.I.G.G. U.N.N.A"? ---- Postgirobygget - "Idyll"? Postgirobygget - "Bohemen leve"? Postgirobygget - "En lang tur"? Postgirobygget - "Hva gjør vi nå da"? Postgirobygget - "Hvordan går det med deg"? Postgirobygget - "Lei av å bli lurt"? Postgirobygget - "Sløv uten dop"? Postgirobygget - "Sommer på jorda"? ---- Sterk Naken og Biltyvene - "Sommerlykke"? Dosertanker - "Hvis jeg var han"? Noe tekst, hva som helst, ville hjulpet veldig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 tipper han mener den, nanna stå på vannski og bade, ja denne sommern trur jeg blir fin osv Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ingen av de sangene, er ganske sikker på at det er enh postgirobygg sang nå, tror de synger om en jente? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Postgirobygget - En Solskinnsdag? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ingen av de sangene, er ganske sikker på at det er enh postgirobygg sang nå, tror de synger om en jente? Mvh. Øyvind Om en jente? "Edderkoppkvinne", "Hjelp hun er her", "Hun", "Hun blir hos meg", "Hvordan går det med deg", "Kamilla", "Mamma", "Siw" eller "Stygge lille Trine"? Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Eller så kan det være..: DeLillos - Vakre Dager Ikke at det er om en jente, men det er en sommersang Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stygge lille trine var det. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå