Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad :)

 

Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen.

 

Hva heter sangen?

Lenke til kommentar
Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad :)

 

Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen.

 

Hva heter sangen?

 

Det er akkurat den sangen jeg også leter etter! Her er jenta:

dansgrease.jpg

Lenke til kommentar
Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad :)

 

Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen.

 

Hva heter sangen?

 

Det hørtes veldig ut som noe av M.I.A., men er ikke helt sikker. Skal se om jeg finner sangen.

Lenke til kommentar

hørte en sang på radio1 TROR jeg , idag morres.. husker egentlig ikke så mye fra teksten :/ men dem sa hvem som sang og hva tittelen var men har selvsagt glemt ut det. Tror det var noe med bus, buz , buss elns tittelen var. husker ikke artisten. Bus not over me elns sang dem , er litt hip pop rap. avslappene og fengende sang. lite info men håper noen vet hvilken sang jeg mener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...