kakesjef Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tuller du? det bør du vite hehe det er soundtracket til "pirates of the Caribbean" Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Aldri sett filmen(e) heller, sorry Men takk Endret 10. september 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Aldri sett filmen(e) heller, sorry Men takk Mompegutt da... Dere har spiller da av den borte ved TV'a stadig Lenke til kommentar
EbN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noken som veit ka sangen på den nye Mix reklama heite? http://www.mix.no/ Den på framsida, need to know Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 hva heter sangen i klippet? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Leter etter en eller annen rap-sang hvor refrenget går "hip hop hip hop hip hop" etc. Sikkert kjent, vet jeg har den et eller annet sted, men når det der er alt jeg har å gå på, ble det litt vanskelig. Fant liksom ikke noe da jeg googla Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sugar Hill Gang - Rappers Delight Feteste basslinje, ever. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noken som veit ka sangen på den nye Mix reklama heite? http://www.mix.no/ Den på framsida, need to know Mix sier den heter Mutiny on the Sea. Hei, Takk for email. Sangen heter Mutiny on the Sea. Mvh, MIX Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Leter etter en eller annen rap-sang hvor refrenget går "hip hop hip hop hip hop" etc.Sikkert kjent, vet jeg har den et eller annet sted, men når det der er alt jeg har å gå på, ble det litt vanskelig. Fant liksom ikke noe da jeg googla Dead Prez - Hip Hop ? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Leter etter en eller annen rap-sang hvor refrenget går "hip hop hip hop hip hop" etc.Sikkert kjent, vet jeg har den et eller annet sted, men når det der er alt jeg har å gå på, ble det litt vanskelig. Fant liksom ikke noe da jeg googla Dead Prez - Hip Hop ? Naughty by Nature - Hip Hop Hooray ? Lenke til kommentar
molefonken Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei, jeg så på Grease på TVNORGE igår, og lurer på hva sangen som denne jenta danset etter heter: Takk på forhånd. Lenke til kommentar
molefonken Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen. Hva heter sangen? Det er akkurat den sangen jeg også leter etter! Her er jenta: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ikke dobbelpost.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis noen kan hjelpe meg med denne så blir jeg veldig glad Jeg så kveldens episode av "Grease" på TvN, der var det en jente som danset vanvittig bra til en hip-hop sang hvor jeg fikk med meg bare et ord i texten og det var rastafari. Jenten som danset var hun som ikke turte å synge, men ombestemte seg og kom inn og gjørde det godt igjen. Hva heter sangen? Det hørtes veldig ut som noe av M.I.A., men er ikke helt sikker. Skal se om jeg finner sangen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://www.break.com/index/i-think-he-can-dance.html Noen som veit hvilken sang det der er? Takker for svar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hørte en sang på radio1 TROR jeg , idag morres.. husker egentlig ikke så mye fra teksten :/ men dem sa hvem som sang og hva tittelen var men har selvsagt glemt ut det. Tror det var noe med bus, buz , buss elns tittelen var. husker ikke artisten. Bus not over me elns sang dem , er litt hip pop rap. avslappene og fengende sang. lite info men håper noen vet hvilken sang jeg mener Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Swizz Beats - It's Me Bitches Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 om den var til meg eplefe så var det ikke den. var ikke SÅ mye rap som det. Var vell heller mer i hip pop sjangeren. prøvde å se på radio1 men man kunne ikke se hvilke sanger som ble spilt når, det går på nrk mp3 sin hjemmeside, alle radiostasjoner bør gjøre det slik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den var til Steammachine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå