Joakim Skurk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 En kollega lurte på hva sangen som går i Grey's Anatomy-promoen på tv heter. Noen som vet? Er visst en eller annen singer-songwriter... Takk! Edit: Leif Er det denne traileren? http://www.tv2underholdning.no/article2095278.ece Da er det denne karen: Mat Kearney - Breathe In Breathe Out http://www.youtube.com/watch?v=lkzqRwACKzQ Den var det ja! Takk så meget! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har noen funnet ut hvem sang som er i reklamen for Weekend Burnout på Discovery Channel? Det jeg får med meg av teksten er: i make you close your eyes how cold it feels to burn Endret 9. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva heter sangen melodien i sangen er hentet fra? chumbawanba *grøss* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Chumbawamba – Tubthumping, for å være litt mer spesifikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Chumbawamba har vel bare en (kjent)sang,søker man etter gruppen,får man sangen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Åi. Lurer på en sang. Tror kanskje den er norsk, for jeg tror jeg så den på Topp 20 en gang for leeenge siden. Anyways, har google det jeg tror er teksten, men har ikke funnet noe. Jeg tror refrenget skulle være noe alá: "Daddy and me, we sailed out to see, the big atomic bomb/blow". Long shot kor? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er vel en daft punk sang, kan hende jeg tar veldig feil. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen som vet denne? Tror det er Arash, men er ikke sikker... arash.mp3 Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har noen funnet ut hvem sang som er i reklamen for Weekend Burnout på Discovery Channel? Det jeg får med meg av teksten er: i make you close your eyes how cold it feels to burn Denne lurer jeg også veldig på... Noen som vet?? Den vil ikke ut av hodet mitt :S Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Anamaya: Siden så mange lurer på det, sendte jeg likegodt en mail til Discovery Channel, og spurte. Skal si fra hvis jeg får svar. Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Anamaya: Siden så mange lurer på det, sendte jeg likegodt en mail til Discovery Channel, og spurte. Skal si fra hvis jeg får svar. Aaaah, så flott... takk på forhånd!! Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Anamaya: Siden så mange lurer på det, sendte jeg likegodt en mail til Discovery Channel, og spurte. Skal si fra hvis jeg får svar. Så det var en reddende engel i mengden På forhånd takk Lenke til kommentar
marlao Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 det er en svensk sang inneholder tekst som "allting går så godt" og "ligger her å tenker" tror dette blir sunget i refrenget, men ikke 100% sikker. har prøvd å google men fann ikke noe. veit ikke hvordan det skrives på svensk en gang . hehe.. noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei alle sammen! Fikk svar fra Discovery Channel i dag: Hei!Takk for at du kontaktet Discovery Networks Europe Viewer Relations. Vi har også fått mange spørsmål ang dette. Men vi har desverre ingen informasjom om din forespørsel. Vi har kun oversikt over program og sendetid på Doscovery Channel. Så dessverre er vi like langt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei alle sammen! Fikk svar fra Discovery Channel i dag:Hei!Takk for at du kontaktet Discovery Networks Europe Viewer Relations. Vi har også fått mange spørsmål ang dette. Men vi har desverre ingen informasjom om din forespørsel. Vi har kun oversikt over program og sendetid på Doscovery Channel. Så dessverre er vi like langt. Sikkert derfor de ikke vet Lenke til kommentar
coolhenning Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg lurer på dn derre musikken til 71 grader nord som er mens man blir stemt ut også den etter man har blitt stemt ut finner dn ingen steder søkt overalt...vet dn heter backteria eller noe slikt artisten men ikke noe mer en dt noen som kan hjelpe meg plese?? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 det er en svensk sang inneholder tekst som "allting går så godt" og "ligger her å tenker" tror dette blir sunget i refrenget, men ikke 100% sikker. har prøvd å google men fann ikke noe. veit ikke hvordan det skrives på svensk en gang . hehe.. noen som kan hjelpe. Vet du sånn sirkus sjanger? Lenke til kommentar
Jens_olaf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hei! Noen som vet hvilken sang det er som brukes i FFOU sin film "unge tanker om kjærlighet" ? Utdrag fra sangen kan høres HER Takker på forhånd! Endret 10. september 2008 av Jens_olaf Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei alle sammen! Fikk svar fra Discovery Channel i dag:Hei!Takk for at du kontaktet Discovery Networks Europe Viewer Relations. Vi har også fått mange spørsmål ang dette. Men vi har desverre ingen informasjom om din forespørsel. Vi har kun oversikt over program og sendetid på Doscovery Channel. Så dessverre er vi like langt. Sikkert derfor de ikke vet Jeg håper de spør videre. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som vet hva låten her heter? Se filmen hos Youtube Artig video forresten :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå