IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom. I hvertfall; Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side". HJELP! Her er teksten..videoen virker ikke. http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/ så på viast 4 idag rett før klokken halv seks så var det en reklame om champions league, der det var en herlig sang noen som så dette ? og vet hva sangen heter ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig. Bump igjen.. Jeg har lest kommentarene flere ganger men forstår ikke mye av det som står der. I en av kommentarene sier h*n som la ut videoen "Блокбастер feat. Супер Детки - Упрямый Дождь " Vil tro det er artist - tittel... Så ved hjelp av google og dens translate-mulighet fant jeg ut at artistnavnet er Blockbuster feat.. Super Detki. Sangen var dog vanskeligere å finne. Mulig det hjelper litt, om noe står feil, så er det google som ikke klarer å oversette.... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=nguvzh-Cq3Q song called? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=nguvzh-Cq3Q song called? Finger Eleven - Stay in shadow Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eg har fått ein song på hjernen, men eg klarar ikkje å finne ut korleis song det er. Det einaste eg hugsar i frå songen er "(a?) fiiiiireee", som blir sunge i refrenget. Eg meiner det er ein mann som syng, og sjangeren er kanskje roleg rock eller noko lignande. Veit det er lite å gå på, men er det nokon som anar kva for song det er? REM - The one i love? JA, den er det! Tusen hjerteleg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tror artisten heter noe sånn som nickolas strømstad med denne låten: ... om vi bare ... vinden Svensk sang, begynner vel å dra på åra, men den er fortsatt spilt på radio/tv. Ganske så kjent. Det jeg trenger er tittel og navn på artist. Jeg klarer ikke å finne navn og tittel på sang ved google søk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig. Bump igjen.. Jeg har lest kommentarene flere ganger men forstår ikke mye av det som står der. I en av kommentarene sier h*n som la ut videoen "Блокбастер feat. Супер Детки - Упрямый Дождь " Vil tro det er artist - tittel... Så ved hjelp av google og dens translate-mulighet fant jeg ut at artistnavnet er Blockbuster feat.. Super Detki. Sangen var dog vanskeligere å finne. Mulig det hjelper litt, om noe står feil, så er det google som ikke klarer å oversette.... Fant ikke noe jeg heller Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig. Bump igjen.. Jeg har lest kommentarene flere ganger men forstår ikke mye av det som står der. I en av kommentarene sier h*n som la ut videoen "Блокбастер feat. Супер Детки - Упрямый Дождь " Vil tro det er artist - tittel... Så ved hjelp av google og dens translate-mulighet fant jeg ut at artistnavnet er Blockbuster feat.. Super Detki. Sangen var dog vanskeligere å finne. Mulig det hjelper litt, om noe står feil, så er det google som ikke klarer å oversette.... Fant ikke noe jeg heller Det var vanskelig ja, leitet en del. TrackId på mobilen min fant den heller ikke :\ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har jo sangen men vil ha navnet på den =( Lenke til kommentar
Frontier Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg leter etter en sang, men er ikke helt sikker på om dette her er rett menne; Refrenget (tror jeg) : What if all was a dream (dame som synger), Moesha (mann som synger Moesha) Eller; "All i thought was a dream, Moesha" Eller noe sånn Nåken så veit? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sikker på at det ikke var "Aicha"? Lenke til kommentar
Frontier Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan sikkert stemme d Bare hørt den i sånn ull fart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Outlandish - Aicha? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne Elkjøp-themet? Altså den lille snutten som spilles av på slutten av de fleste Elkjøp reklamer. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tror artisten heter noe sånn som nickolas strømstad med denne låten: ... om vi bare ... vinden Svensk sang, begynner vel å dra på åra, men den er fortsatt spilt på radio/tv. Ganske så kjent. Det jeg trenger er tittel og navn på artist. Jeg klarer ikke å finne navn og tittel på sang ved google søk. Niklas Strömstedt - "Om". Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 heii.. Er det noen som har den sangen som Grunnmuren synger.. Vet ikke helt va den heter, men synger om alkohol.. - alkoholiker, syk i hode ja - alkoholiker, syk i hode som faen = Refrenget... Finner den ikke:S Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Litt vanskelig, men lurer på en techno/trance sang som er populær for tiden... Tar imot all tips:) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Litt vanskelig, men lurer på en techno/trance sang som er populær for tiden... Tar imot all tips:) Du tuller, sant? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Litt vanskelig, men lurer på en techno/trance sang som er populær for tiden... Tar imot all tips:) Du tuller, sant? Nei, sangen kan minne litt om Settler Project - Le. Håper det hjelper litt da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Litt vanskelig, men lurer på en techno/trance sang som er populær for tiden... Tar imot all tips:) Du tuller, sant? Nei, sangen kan minne litt om Settler Project - Le. Håper det hjelper litt da Spørs hva du legger i populær, men det første som slo meg var Hoppesangen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå