Sewero Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? Bump Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? Bump hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg lurer på hva sangen som er på Autofil-klippet heter. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det eneste jeg husker fra denne sangen jeg spør etter er at det handler med noe "Moon" greier, det er ikke fly me to the moon eller moonlight shadow bare så det er sagt. Men det er en fengende rock / pop sang. Donald Fagan - Countermoon? http://www.youtube.com/watch?v=c5EsUL3YAUk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? Bump hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Der jeg har stjelt den ifra Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, jeg lurer på en sang men har ikke så veldig mye informasjon. Alt jeg vet er at jeg har hørt sangen endel ganger på p4, der er en slags rolig sang noe ala noen av sangene til kelly clarkson feks. Noen som har list over de sangene de spiller på p4? Kan jo ikke være såååå mange synes jeg hører de samma hele tiden. Kan fort være noe av Leona Lewis du har hørt, tar en råsjans på "Better in time" jeg Var desverre ikke den ;| men er noe i samme sjanger, husker ikke hvordan melodien er engang, men kjenner den nok igjen. Får bare håpe at jeg hører den på radioen igjen så kan jeg sjekke på nettet hva den heter^^ Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei dere, hva heter sangen som starter i linken under på 0.27 Lenke til kommentar
langodds Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hei det er en sang jeg vil ha navnet på. i musikkvideoen er det mange hender som danser. de er malt på sko og det skal se ut som det er en kropp som breaker og lignende. alt det er lagd med hendene....dårlig forklaring men noen som skjønner hvilken sang jeg vil fram til? Lenke til kommentar
deviant Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Syns også å huske en eller annen sang skrevet på nynorsk om skuddet i Sarajevo eller noe.Noen som har peil? Kine Therese Ludvigsen med "sarajevo" du tenker på? Forsøker også å finne ut av denne. Den var å finne på en jubileums/minne-CD sammen med Kines Sarajevo. "et skudd i sarajevo, la det aldri aldri falle fleir" sunget av en mann. Endret 5. september 2008 av deviant Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ser det er mange som lurer på den Discovery-sangen (Weekend Burnout), det samme gjør jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen som vet hva den melodien som blir brukt i en av spaltene på ken eller torkil på p3 heter? Er en typisk fotballsang, ganske samba innspirert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så på OL KVELDSMAGASIN her i sommer, hørte en sang jeg ble helt forelsket i. Hørte den igjen i dag. Kan sende link: HER ER LINKEN Sangen høres fra 00:31-01:20 ! BUMP! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig. Endret 6. september 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen som vet hva den melodien som blir brukt i en av spaltene på ken eller torkil på p3 heter? Er en typisk fotballsang, ganske samba innspirert.. "Samba De Janeiro" av Bellini. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Den var det ja! Takker!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eg har fått ein song på hjernen, men eg klarar ikkje å finne ut korleis song det er. Det einaste eg hugsar i frå songen er "(a?) fiiiiireee", som blir sunge i refrenget. Eg meiner det er ein mann som syng, og sjangeren er kanskje roleg rock eller noko lignande. Veit det er lite å gå på, men er det nokon som anar kva for song det er? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eg har fått ein song på hjernen, men eg klarar ikkje å finne ut korleis song det er. Det einaste eg hugsar i frå songen er "(a?) fiiiiireee", som blir sunge i refrenget. Eg meiner det er ein mann som syng, og sjangeren er kanskje roleg rock eller noko lignande. Veit det er lite å gå på, men er det nokon som anar kva for song det er? REM - The one i love? Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 så på viast 4 idag rett før klokken halv seks så var det en reklame om champions league, der det var en herlig sang noen som så dette ? og vet hva sangen heter ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hørte på "Run DMC vs. Bodyrox - It's like my bodyrox (Dani L Mashup)" og en del av sangen er jeg overbevist om at jeg har hørt før et sted. Jeg vet bare ikke hvor. Kan noen hjelpe meg? klipp Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"? hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig. Bump igjen.. Jeg har lest kommentarene flere ganger men forstår ikke mye av det som står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå