Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter den siste sangen i filmen "Sunshine"?

Den er veldig keltisk/gotisk (noe ala Enya). :)

Det eneste som står om soundtracket på imdb er disse to sangene. Kanskje en av de? :)

# "Peggy Sussed"

Performed by Underworld

Written by Karl Hyde & Rick Smith

Published by Sherlock Holmes Music Publishing Ltd. / Chysalis Music Group USA

Licensed courtesy of Smith & Hyde Productions t/a Underworldlive.com

# "Avenue of Hope"

Performed by I Am Kloot

Written by John Harold Arnold Bramwell (as J. Bramwell) / A. Hargreaves / P. Jobson

Published by Chrysalis Music © 2005.

Used by permission. All rights reserved.

Licensed courtesy of The Echo Label Ltd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en musikkvideo jeg fant på youtube for inntil et halvt år siden eller noe. Det var 1 mann og 2 kvinner, alle var kinesiske og sang og smådanset på en liten gresslette. Sjangeren var noe i retning country, bare med stort asiatisk preg. Personlig syns jeg musikken var horribel, men likevel så lættis at jeg må se den igjen! Grunnen til at jeg ikke finner den igjen er at sangtittelen var på kinesisk eller noe.

Noen som vet?

edit: nevermind, fant videoen.

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Hey Jeg lurer på Robinsonekspedisjonen 2008 anthem, som brukes på traileren.

jeg har sett gjennom hele forumet og fant ikke den sangen, ser ut til at alle var etter "Imogean heap - Hide and Seek"

jeg er da derimot etter den klassiske musikken som er på trailiern

Robinson trailier

Minner meg egentlig litt om The Pirates Of The Caribbean.

Please litt hjelp her, har lenge undret på denne melodien.

takk på forhond

Lenke til kommentar

Hei :)

Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom.

I hvertfall;

Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side".

HJELP!

Lenke til kommentar

Neon som hvet hva sangen som spilles helt på slutten. Når rulleteksten begynner i den siste revejakta ? I could så hørte jeg ikke mer. jeg hørte sikkert feil. revejakta skal være i 1979 så den skal være fra den tida

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom.

I hvertfall;

Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side".

HJELP!

Her er teksten..videoen virker ikke.

http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/

Lenke til kommentar

I hvertfall;

HJELP!

Her er teksten..videoen virker ikke.

http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/

Tusen hjertelig takk!

Fantastisk låt :D

Endret av tobbe667
Lenke til kommentar

For ca 2 måneder siden lastet jeg ned American Gangster av Jay Z, og det var en sang som fikk oppmerksomheten min! Grunnen til det er at jeg vet at det er en kjent liten del som de har innfletta i sangen! Men, hva/hvor/hvem kommer dette fra?

dere kan høre sangen her. Fra 5-8 sekunder i sangen

http://www.youtube.com/watch?v=Ddf_NsBsUuU...feature=related

Håper noen vet hva dette er! smile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...