Comma Chameleon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva heter den siste sangen i filmen "Sunshine"? Den er veldig keltisk/gotisk (noe ala Enya). Det eneste som står om soundtracket på imdb er disse to sangene. Kanskje en av de? # "Peggy Sussed" Performed by Underworld Written by Karl Hyde & Rick Smith Published by Sherlock Holmes Music Publishing Ltd. / Chysalis Music Group USA Licensed courtesy of Smith & Hyde Productions t/a Underworldlive.com # "Avenue of Hope" Performed by I Am Kloot Written by John Harold Arnold Bramwell (as J. Bramwell) / A. Hargreaves / P. Jobson Published by Chrysalis Music © 2005. Used by permission. All rights reserved. Licensed courtesy of The Echo Label Ltd. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 noen som vet hva den sangen i den oste pop reklamen der han fyren løper hjem fra baren for å rekke den ene oste poppen som holder på å falle på gulvet? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke D: Men du kan prøve om du hører noe her og søke på enkelord eller linjer på google og se om du finner teksten Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den sangen er laget akkurat for den reklamen, så det er ikke noen artist som har denne sangen og det er, så vidt jeg et, ingen hel sang Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg leter etter en musikkvideo jeg fant på youtube for inntil et halvt år siden eller noe. Det var 1 mann og 2 kvinner, alle var kinesiske og sang og smådanset på en liten gresslette. Sjangeren var noe i retning country, bare med stort asiatisk preg. Personlig syns jeg musikken var horribel, men likevel så lættis at jeg må se den igjen! Grunnen til at jeg ikke finner den igjen er at sangtittelen var på kinesisk eller noe. Noen som vet? edit: nevermind, fant videoen. Endret 1. september 2008 av khaffner Lenke til kommentar
jangi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hey Jeg lurer på Robinsonekspedisjonen 2008 anthem, som brukes på traileren. jeg har sett gjennom hele forumet og fant ikke den sangen, ser ut til at alle var etter "Imogean heap - Hide and Seek" jeg er da derimot etter den klassiske musikken som er på trailiern Robinson trailier Minner meg egentlig litt om The Pirates Of The Caribbean. Please litt hjelp her, har lenge undret på denne melodien. takk på forhond Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Leter etter en dame som egentlig høres litt ut som en mann. Hun synger om at hun skal lykkes i livet tror jeg. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva sangen som spilles av i Uti Vår Hage 2-episoden Norge Über Alles heter? Den spilles av når det er en gammeldags fest der, og går omtrent slik: "Rubi Dubi dubi dubi rang" ellernoe. Veldig komisk. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva sangen som spilles i REKLAMEN for Weekwnd Burnout på Discovery Channel heter? Dette er reklamen som gikk i helgen og sannsynligvis utover i denne uken, den ligger i sjangeren rock/alternative rock. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva sangen som spilles av i Uti Vår Hage 2-episoden Norge Über Alles heter? Den spilles av når det er en gammeldags fest der, og går omtrent slik: "Rubi Dubi dubi dubi rang" ellernoe. Veldig komisk. ? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) fannt det ut Endret 2. september 2008 av John-Abruzzi Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom. I hvertfall; Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side". HJELP! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Neon som hvet hva sangen som spilles helt på slutten. Når rulleteksten begynner i den siste revejakta ? I could så hørte jeg ikke mer. jeg hørte sikkert feil. revejakta skal være i 1979 så den skal være fra den tida Endret 2. september 2008 av Moff Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom. I hvertfall; Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side". HJELP! Her er teksten..videoen virker ikke. http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet hva sangen som spilles av i Uti Vår Hage 2-episoden Norge Über Alles heter? Den spilles av når det er en gammeldags fest der, og går omtrent slik: "Rubi Dubi dubi dubi rang" ellernoe. Veldig komisk. ? Nei nei. Man kan høre den fra 2:30 her: http://www.youtube.com/watch?v=WCNpmRyEAZ4...feature=related Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom. I hvertfall; Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side". HJELP! Her er teksten..videoen virker ikke. http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/ Tusen hjertelig takk! Fantastisk låt Endret 2. september 2008 av tobbe667 Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 "440 baller langs riksveg 44" noen som vet navn? bump.. country låt.. Dette må være Silo og Saft med sangen "langs 44". For ordens skyld, teksten er "444 baller"... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei nei. Nei vel. Lasse Kolstad, da. "Om eg var ein rik mann" fra Spelemann på taket. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, det var riktig! Tusen takk. Selv om jeg faktisk klarte å finne den selv istad, da jeg endelig klarte å høre litt av det han sa. Vet noen hvor det er mulig å få tak i ORIGINALversjonen? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 For ca 2 måneder siden lastet jeg ned American Gangster av Jay Z, og det var en sang som fikk oppmerksomheten min! Grunnen til det er at jeg vet at det er en kjent liten del som de har innfletta i sangen! Men, hva/hvor/hvem kommer dette fra? dere kan høre sangen her. Fra 5-8 sekunder i sangen http://www.youtube.com/watch?v=Ddf_NsBsUuU...feature=related Håper noen vet hva dette er! smile.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå