Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hørte en litt livlig sang i formiddag på P3 (Drillpikene). etter sangen ble en sms lest opp som sa "jeg bare MÅ vite hva sangen som spilles nå heter". selvfølgelig gikk dette meg hus forbi. mener det var noe snakk om ".. and the gardeners", men stoler ikke på hukommelsen min for øyeblikket. lite å jobbe med, håper noen hørte på samme radiosendingen!

Lenke til kommentar
hørte en litt livlig sang i formiddag på P3 (Drillpikene). etter sangen ble en sms lest opp som sa "jeg bare MÅ vite hva sangen som spilles nå heter". selvfølgelig gikk dette meg hus forbi. mener det var noe snakk om ".. and the gardeners", men stoler ikke på hukommelsen min for øyeblikket. lite å jobbe med, håper noen hørte på samme radiosendingen!

Her er ihvertfall spillelisten for Drillpikene, så du kan ta og sjekke innom der i morgen for å se om de har oppdatert med 29. august.

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i SonyEricsson T610 reklamen, der mobiltelefonen "sirkulerer" mellom masse folk?

Du kan sjekke litt her

Takk for linken, men der er det bare link til hele platen. Noen som vet hva sangen heter?

Edit.: fant det ut

Ehm, for dere som ikke har funnet champion league sangen så kan dere bare glede dere for her er svaret:

Thake That - Rule the world :new_woot: Ha en super helg og kos dere med låta!!!!

Lenke til kommentar

Det er en sang fra Eminem som jeg ikke husker noen ting av teksten på men husker en del av musikk vidoen. Det er en svart fyr som blir opperert og sånn men dør til slutt, en av de siste scenen tar plass i begravelsen hans, tror refrenget i sangen blir sunget av barn.

Edit: Fant den "Eminem-Like toy soldiers."

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Smurf, det er Bach's Fugue i D moll. Vanligvis del to av den mest kjente, den fra Toccata og Fugue in D minor (Det var engang et menneske på barne-tv)

Spilles på kirkeorgel (hører på den nå). Vanskelig å finne bare fugen alene på youtube, siden den alltid spilles etter Toccataen.

edit: fant

delen du spiller litt av kommer etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...