Ari Gold Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fant det nettopp ut selv, men takk for hjelpen! Edland Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fear Factor reklame på viasat 4 Hører kun gitar spilling. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sangen i den nye Naik reklamen heter? Naik? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sangen i den nye Naik reklamen heter? Naik? Mente vell sikkert Nike? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja Litt skrivefeil Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 hørte en litt livlig sang i formiddag på P3 (Drillpikene). etter sangen ble en sms lest opp som sa "jeg bare MÅ vite hva sangen som spilles nå heter". selvfølgelig gikk dette meg hus forbi. mener det var noe snakk om ".. and the gardeners", men stoler ikke på hukommelsen min for øyeblikket. lite å jobbe med, håper noen hørte på samme radiosendingen! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 hørte en litt livlig sang i formiddag på P3 (Drillpikene). etter sangen ble en sms lest opp som sa "jeg bare MÅ vite hva sangen som spilles nå heter". selvfølgelig gikk dette meg hus forbi. mener det var noe snakk om ".. and the gardeners", men stoler ikke på hukommelsen min for øyeblikket. lite å jobbe med, håper noen hørte på samme radiosendingen! Her er ihvertfall spillelisten for Drillpikene, så du kan ta og sjekke innom der i morgen for å se om de har oppdatert med 29. august. Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen som vet hva sangen de spiller på MTV YO! reklamene heter?!! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Naughty by Nature - O.P.P. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei. Hva heter sangen i denne filmen? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei.Hva heter sangen i denne filmen? "Animal i Become" by Three Days Grace Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei.Hva heter sangen i denne filmen? "Animal i Become" by Three Days Grace Så det nå. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Til JFM: Du er klar over at akkurat det samme spørsmålet er besvart i kommentardelen til videoen? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det var der jeg fant svaret. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Til JFM: Du er klar over at akkurat det samme spørsmålet er besvart i kommentardelen til videoen? Er klar over det. Så det rett etter jeg hadde spurt her. Sorry... Endret 30. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
MagicBoy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva heter sangen i SonyEricsson T610 reklamen, der mobiltelefonen "sirkulerer" mellom masse folk? Du kan sjekke litt her Takk for linken, men der er det bare link til hele platen. Noen som vet hva sangen heter? Edit.: fant det ut Ehm, for dere som ikke har funnet champion league sangen så kan dere bare glede dere for her er svaret: Thake That - Rule the world Ha en super helg og kos dere med låta!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har en eller annen mleodi i huet som jeg ikke aner hvor kommer fra. Om noen vet, blir jeg svært takknemlig. Melodien i MP3-format, spilt av meg selv Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Det er en sang fra Eminem som jeg ikke husker noen ting av teksten på men husker en del av musikk vidoen. Det er en svart fyr som blir opperert og sånn men dør til slutt, en av de siste scenen tar plass i begravelsen hans, tror refrenget i sangen blir sunget av barn. Edit: Fant den "Eminem-Like toy soldiers." Endret 30. august 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har en eller annen mleodi i huet som jeg ikke aner hvor kommer fra. Om noen vet, blir jeg svært takknemlig. Melodien i MP3-format, spilt av meg selv Tjaa for min del minner den litt om David K - "Sara", men det spørs vel om d er den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Smurf, det er Bach's Fugue i D moll. Vanligvis del to av den mest kjente, den fra Toccata og Fugue in D minor (Det var engang et menneske på barne-tv) Spilles på kirkeorgel (hører på den nå). Vanskelig å finne bare fugen alene på youtube, siden den alltid spilles etter Toccataen. edit: fant delen du spiller litt av kommer etterhvert. Endret 30. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå