Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvilken sang ssom blir brukt i topmodell reklamen på tv3 fortiden?

Har prøvd å google litt av teksten, men finner ikke noe særlig relevant...

Tenker du på

Noen som har sett en reklame på TV for "Finish Diamond" eller no. Reklamen er for et oppvaskmiddel (maskinvask) med en jævli fet chill tune i bakgrunnen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, lurer på en sang her:

Den er ganske gammel 2004-2000 tror jeg, musikkvideon står en i bar overkropp med en vest på tror jeg, vokalisten er blond og om jeg husker riktig så står de i en gruve å spille.

Kan være de er norske (?). (Synger engelsk)

Tror jeg ville lagt den i "Rock" sjangeren (Bumper)

Rammstein - Sonne :)

Endret av wo0ly
Lenke til kommentar

Hei, folkens.

Har en kompis som lurer på en dance/techno-sang. En sånn helt standard dance-låt, hvor en fyr synger noe som "Its summertime every day, its summertime every night when the lights go out ...etc" I refrenget synger han muligens "You wanna dance .." med en spes. ekko-effekt.

Noen som kan hjelpe?

Skal hive inn flere ord fra teksten så fort man klarer å huske noe ...

Fant sangen!

Mister Lemon - Summer time

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg trenger hjelp til en sang jeg ikke aner hva heter. Høres ut som en fransk trance/techno låt, men har ikke peiling.

Har et lydklipp av sangen som er i .wma, åssen legger jeg det ut her? Eller eventuelt konverterer til et annet format!?

Sangen spilles for øvrig i starten av episode 12, sesong 4 i Entourage hvis det kan være til noe hjelp!

Tusen takk! Edland

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg trenger hjelp til en sang jeg ikke aner hva heter. Høres ut som en fransk trance/techno låt, men har ikke peiling.

Har et lydklipp av sangen som er i .wma, åssen legger jeg det ut her? Eller eventuelt konverterer til et annet format!?

Sangen spilles for øvrig i starten av episode 12, sesong 4 i Entourage hvis det kan være til noe hjelp!

Tusen takk! Edland

Sangen du leter etter heter "Je veux te voir" - Artisten er Yelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...