blubbemann Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hej, noen som vet hva sangen som er i bakgrunnen på reklamene til "Thief" på Viasat4 heter? Går "Where you gonna run to?", vanskelig å få med seg mer enn det, men stemmen er dyp, høres ut som RnB eller noe Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har en liten nøtt her. Jeg husker en sang som jeg første gang så på VG-lista Topp 20 for såpass lenge siden at jeg kan tenke meg at det var rundt årtusenskiftet. Det var ikke en låt som lå på lista, men den ble spilt av en gjest på programmet. Det spesielle med låta mener jeg å huske var st den var laget på Playstation-konsollen. Den var av elektronisk sjanger og av litt Indisk/Østen preg. Ikke mye å gå på, men hvis noen kjenner artist eller låtnavn, ville jeg vært takknemlig. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Har en liten nøtt her. Jeg husker en sang som jeg første gang så på VG-lista Topp 20 for såpass lenge siden at jeg kan tenke meg at det var rundt årtusenskiftet. Det var ikke en låt som lå på lista, men den ble spilt av en gjest på programmet. Det spesielle med låta mener jeg å huske var st den var laget på Playstation-konsollen. Den var av elektronisk sjanger og av litt Indisk/Østen preg. Ikke mye å gå på, men hvis noen kjenner artist eller låtnavn, ville jeg vært takknemlig. White Town - Your Woman fra 97 kanskje? Laga av et enmannsband bestående av en inder, men ikke på Playstation såvidt jeg husker selv om det høres nesten slik ut :-) Endret 25. august 2008 av Flippo Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Håper nokon veit kva denne sangen heiter. Det er ein fyr som synger om at han er så fyllesjuk. Litt av sangen går som dette: Ååå jeg er så fyllesjuk osv... Eg høyrte den på p3 før ferien da dei hadde noko lokal radio greier. EDIT: Gruppa du er ute etter Shadowlands er Tøyen Endret 25. august 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei er det noen som vet hva sangen som starter på 6:20 i dette klippet heter. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/30953 Vet jeg har hørt den før, får litt Zelda feel, men klarer ikke plassere den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei, jeg lurer på hvilken sang ssom blir brukt i topmodell reklamen på tv3 fortiden? Har prøvd å google litt av teksten, men finner ikke noe særlig relevant... Endret 26. august 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva heter sangen der de synger "Det ordnar seg, det gjør det alltid...."? Prøvde å søke på google lyrics, men er jo plent umulig å finne... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hva heter sangen der de synger "Det ordnar seg, det gjør det alltid...."? Prøvde å søke på google lyrics, men er jo plent umulig å finne... Timbuktu - Det löser sig edit: Here you go - http://www.youtube.com/watch?v=rlHcXWHoDUM Kul sang, indeed... Endret 26. august 2008 av Aivio Lenke til kommentar
callahan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 noen som vet hva sangen som spilles i greys anathomy reklamen på tv2 nå om dagen heter? inneholder blant annet strofen "in your eyes" Lenke til kommentar
tommy_aa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hej, noen som vet hva sangen som er i bakgrunnen på reklamene til "Thief" på Viasat4 heter? Går "Where you gonna run to?", vanskelig å få med seg mer enn det, men stemmen er dyp, høres ut som RnB eller noe Takk på forhånd.. Nina Simone - Sinnerman, ble brukt i siste Miami Vice filmen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hørte på radioen og det hørtes ut som om de sa the kiddo med narcotics men finner den ikke noe sted, noen som vet om det er noen band med lignende navn ? Liquido - "Narcotic". Lenke til kommentar
blubbemann Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hej, noen som vet hva sangen som er i bakgrunnen på reklamene til "Thief" på Viasat4 heter? Går "Where you gonna run to?", vanskelig å få med seg mer enn det, men stemmen er dyp, høres ut som RnB eller noe Takk på forhånd.. Nina Simone - Sinnerman, ble brukt i siste Miami Vice filmen TAKK!!!! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som vet hva låta i dressmann reklamen som går for tiden heter? Høres litt The Doors aktig ut, men hører ikke noen ord, så litt vanskelig.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som vet hva låta i dressmann reklamen som går for tiden heter? Høres litt The Doors aktig ut, men hører ikke noen ord, så litt vanskelig.. Haha Spurte om det samme for par-tre sider tilbake. Kul sang ja. Kan vel takke bokcat for svaret Lurer på hva slags sang som er i Dressman-reklamen som går på tv'n disse dager. Jeg ville tippet noe av The Doors, men tviler på at det er de. Kanskje noe i deres stil Booker T & the MG's - Green Onions Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hehe, jeg så et par sider bakover, men burde vel kanskje sett gjennom noen til. Men fint å finne ut av det da! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 noen som vet hva sangen som spilles i greys anathomy reklamen på tv2 nå om dagen heter? inneholder blant annet strofen "in your eyes" Psapp- Cosy In The Rocket Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, lurer på om noen vet hvem sang som er i den Nokia reklamen som går for tida? Den som viser fram en ny mobiltelefon. Den er vel i dance/elektro sjangeren vil jeg tro? Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei! Har et spørsmål om en sang her som jeg ikke klarer å finne. Jeg så hørte den så vitt på TV en gang. Det var en dame kalt "Helen" eller noe. (bladde gjennom alt og la merke til sangen) Uansett så dansa hun etter sangen, og husker ikke hvordan den gikk, men etterhvert sa han som sang: Oh Oh Oh Oh. Tror ikke det er "Cyclone"?? Noen som vet hva jeg leter etter så er jeg takknemlig for svar!! Zuv Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) innlegg fjernet] Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå