Urgh Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Starten, i hvert fall, med tanke på instrumentvalget ditt minner svært om Destionation Unknown. , fra 1.40 og utover. stemmer det , thanks! Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Kan også ha vært Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria, som etter min mening er mer diskotekvennlig enn den remixen som er linket av Eplefe. Endret 24. august 2008 av AndrusMaximus Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Prøver en gang til, ettersom mitt forrige forsøk gikk kjapt forbi. Jeg lurer på hvilken sang på dette klippet som hele tida går i bakgrunnen, du hører det spesielt godt under intervjuene/kommentaringen. Det er den svake bassen som man hører best. Hørt den flere steder, ganske sikker på at jeg har hørt den i Ocean's Eleven, Snatch og sikkert fler filmer også. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Prøver en gang til, ettersom mitt forrige forsøk gikk kjapt forbi. Jeg lurer på hvilken sang på dette klippet som hele tida går i bakgrunnen, du hører det spesielt godt under intervjuene/kommentaringen. Det er den svake bassen som man hører best. Hørt den flere steder, ganske sikker på at jeg har hørt den i Ocean's Eleven, Snatch og sikkert fler filmer også. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så på OL-kavalkaden på nrk nå nettopp. To sanger som jeg lurer på. Den som blir spilt da vi så klippet fra Nina Solheim som fikk sølv, og sangen som ble spilt når det ble vist klippet fra spydkastergullet. Anyone? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg tror jeg så på det samme, og svaret er Through fire and flames av Dragonforce. Riktig? Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=T8BSxawBQ7wdene sangen prøver jeg å finne men har ikke lykkes enda:S kan en av dere kansje hjelpe meg? 2nded søkte på youtube men fant ikke noe.. å nei...ingen såm kan hjelpe til her nei.. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 *snip* Raymond Enoksen - Son of the Wilderness (ihvertfall hvis kommentarene til videoen stemmer). Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) *snip* Raymond Enoksen - Son of the Wilderness (ihvertfall hvis kommentarene til videoen stemmer). Om du ser her finner du en MP3 og: http://www.notebutikken.no/product_Info.asp?Pid=20067 Vet ikke om det er hele greia. Slå heller opp Ennio Morricone på YouTube om du vil ha musikken som dem har klippa sammen fra. F.eks. denne fra For A Few Dollars More: (50sek og ut om du er utolmodig)Gode greier! Ennio hersker Endret 24. august 2008 av Flippo Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Prøver en gang til jeg. Har en sang her jeg ikke klarer å finne ut av. Hørt den mange ganger før i diverse filmer, videoer og tv-klipp. Litt sånn "heroic moment" tongue.gif Fikk tatt et opptak fra en tysk cs server, før jeg disca på grunn av høy ping. www.faaset.no/song.mp3 Litt svakt, men skal være mulig å høre. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Prøver en gang til :-) Lurer på hvilken chill/techno låt det er som snurrer i dette klippet fra ca. 50 sekunder og utover: Video (ikke youtube) Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Har et litt annerledes spørsmål men lurte på om noen vet hva jeg må søke på for og finne sanger uten melodi altså bare med lyrics ? Endret 25. august 2008 av cola98 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har et litt annerledes spørsmål men lurte på om noen vet hva jeg må søke på for og finne sanger uten melodi altså bare med lyrics ? artist + songtittel + lyrics Lenke til kommentar
OPL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hørte på radioen og det hørtes ut som om de sa the kiddo med narcotics men finner den ikke noe sted, noen som vet om det er noen band med lignende navn ? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har et litt annerledes spørsmål men lurte på om noen vet hva jeg må søke på for og finne sanger uten melodi altså bare med lyrics ? artist + songtittel + lyrics Da finner jeg soundtrack uten musikk med kun tekst ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Uhm, er du på jakt etter selve teksten, eller bare a capella-utgaver av sangene? (Altså uten instrumenter, bare noen som synger uten noe som helst.) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det heter isåfall karaoke-versjoner så da får du søke på det og sangnavn. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Uhm, er du på jakt etter selve teksten, eller bare a capella-utgaver av sangene? (Altså uten instrumenter, bare noen som synger uten noe som helst.) Uten instrumenter ja, skall bruke de i noen remixer Edit, Da søker jeg etter noen a capella versjoner Endret 25. august 2008 av cola98 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg tror jeg så på det samme, og svaret er Through fire and flames av Dragonforce. Riktig? Knall, takk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg lurer også på en sang... Kunne lett googla, men jeg mangler ett ord midt i. Den er visst ganske ny, tror jeg. Gladlåt. Mann som synger. "Singing ..... in summertime" eller noe sånt. Kan det være "Singing Sweet Home Alabama all summer long"? I såfall er det Kid Rock med All Summer Long. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå