Martin HaTh Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har en sang, husker hvordan den er men ikkeno av teksten.. Er techno/trance, og heter noe som infinity.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen kjennetegn som skiller den trance/techo-sangen fra andre? Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har en sang her jeg ikke klarer å finne ut av. Hørt den mange ganger før i diverse filmer, videoer og tv-klipp. Litt sånn "heroic moment" Fikk tatt et opptak fra en tysk cs server, før jeg disca på grunn av høy ping. www.faaset.no/song.mp3 Litt svakt, men skal være mulig å høre. Lenke til kommentar
najki Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg lurer også på en sang... Kunne lett googla, men jeg mangler ett ord midt i. Den er visst ganske ny, tror jeg. Gladlåt. Mann som synger. "Singing ..... in summertime" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen kjennetegn som skiller den trance/techo-sangen fra andre? Det er det som er problemet, jeg hørte den en gang på radio på Sicilia.. Har en anelse om at han (for det er gutt) synger "take my time" eller noe i refrenget. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei, lurer på en sang her: Den er ganske gammel 2004-2000 tror jeg, musikkvideon står en i bar overkropp med en vest på tror jeg, vokalisten er blond og om jeg husker riktig så står de i en gruve å spille. Kan være de er norske (?). (Synger engelsk) Tror jeg ville lagt den i "Rock" sjangeren (Bumper) Og en sang til: Detter er en eminem sang. Begynnelsen ble nettop spillt på OL greiene idag, når Torkildsen tar ett av kastene sine. (Oppsummerings programmet.) Endret 23. august 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Eminem sange er Endret 23. august 2008 av Haawy Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I den nye elkjøp reklamen, hva heter den sangen de spiller der ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Leter etter en norsk versjon av den danske "Sangen om Larsen", tror den synges på stavangersk. Pappa pleide å synge den for meg da jeg var liten, men han kunne ikke si meg så mye annet enn at den opprinnelig var dansk. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som vet hvilken sang som brukes i den nye Expert reklamen? 50-60 tallet. Fant sangen. Perry Como - Magic Moments. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Slett slett. Endret 23. august 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
-fisk1 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva heter sangen i den her videoen? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva heter sangen i den her videoen? Highest score on Youtube for Neave Tetris. over 13 million. No bots, no cheats, just good playing. Purpose was to beat existing highest score on youtube - it was doubled. Music by a sound mind, myspace.com/asoundmind Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hei..jeg har en sang jeg lurer på.. det er flåklypa melodien..den lyden med munnspillet? også er det ei engelsk jente som synger..noen idere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva heter sangen som spilles i Pirates of the Caribbean: At World's End når Tia Dalma og Davy Jones møtes når Tia Dalma er bura inne under dekk på Black Pearl? Det er med de "amulettene" deres, jeg kan ikke huske å ha hørt sangen på soundtracket. ShadowViper, Multicyde - Not for the Dough Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) hei..jeg har en sang jeg lurer på.. det er flåklypa melodien..den lyden med munnspillet? også er det ei engelsk jente som synger..noen idere? Multicyde - Not for the dough http://www.youtube.com/watch?v=DxqEWTG1CwE antar det er denne EDIT: Ops, datasmurf hadde allerede skrevet det.. Endret 24. august 2008 av ivanito Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hei var på discotek på onsdagen, å en sang sitter som støpt men har ingen anelse på hva den heter. Flott om noen gidder hjelpe meg =) Online Piano Klikk inn og spill av, dette er notene: C G C G D# G Bb D G Trenger ikke ha peiling på noter da tagentene er merket av. takker for innspill! Endret 24. august 2008 av Urgh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Starten, i hvert fall, med tanke på instrumentvalget ditt minner svært om Destionation Unknown. , fra 1.40 og utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå