Sadfez Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Heisannkan noen si meg navnet på følgende sang: Opptak__13_.mp3 Nesten umulig å høre noe på det klippet :\ Noen som har peiling på denne. Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet?? Endret 17. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som vet navnet på sangen på som gikk sammen med Kill Point på viasat 4?Mener den gitar introen som er ganske heavy i reklamen! Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men jeg orker ikke lese gjennom 1069 sider x) Bump Lenke til kommentar
patjac Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg hørte en sang for litt siden som jeg ikke husker hva heter.. jeg prøver å finne den. Det er om kjærlighet. noe av teksten som jeg husker: "it's so sad, so sad, so sad" også synger han om hvordan han kan få den jenta o.s.v. noen der ute som vet hvem jeg tenker på? vet at det er vanskelig å finne det ut når jeg ikke har så mye beskrivelse =P ta gjerne med en link til youtube, viss den ligger der Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sorry Seems to Be the Hardest Word? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
patjac Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 den var det vettu tusen takk Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Slett denne Endret 18. august 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hadde du lest en side tilbake hadde du funnet ut at det var Teddybears med Cobrastyle Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som har peiling på denne. Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet?? denne kanskje? http://jennycu.vox.com/library/post/mixing-alcohol-mp3.html Heisannkan noen si meg navnet på følgende sang: Opptak__13_.mp3 Nesten umulig å høre noe på det klippet :\ Noen som har peiling på denne. Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet?? Taaaaaakk Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet navnet på sangen på som gikk sammen med Kill Point på viasat 4?Mener den gitar introen som er ganske heavy i reklamen! Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men jeg orker ikke lese gjennom 1069 sider x) Bump Var det Linkin Park - One Step Closer? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet navnet på sangen på som gikk sammen med Kill Point på viasat 4?Mener den gitar introen som er ganske heavy i reklamen! Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men jeg orker ikke lese gjennom 1069 sider x) Bump Var det Linkin Park - One Step Closer? Takketakketakk snille mannen! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet hvilken sang som brukes i den nye Expert reklamen? 50-60 tallet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Dette er en sang eg hørte da eg var liten...så den kom vel på rundt 90 tallet. Eneste eg husker er at den begynner med bare instrumenter,videoen er en dude som kjører F1 bil eller noe sånt og så løper det en dame fremfor,og det er filmet rett fremfor bilen. En mann som sier noe i låten..mørk stemme høres nesten ut som Leonard Cohen... Går noe sånt som dette:Dadadada da da da,....... Mer husker eg ikke... Noen som er HELT genial og vet hvilken eg snakker om? Kan ikke se at du har fått noen svar, så jeg fyrer løs. Tror det er Yello - The Race. Høres ihvertfall veldig ut som om det er den du beskriver. fantastisk sang Endret 19. august 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dette er en sang eg hørte da eg var liten...så den kom vel på rundt 90 tallet. Eneste eg husker er at den begynner med bare instrumenter,videoen er en dude som kjører F1 bil eller noe sånt og så løper det en dame fremfor,og det er filmet rett fremfor bilen. En mann som sier noe i låten..mørk stemme høres nesten ut som Leonard Cohen... Går noe sånt som dette:Dadadada da da da,....... Mer husker eg ikke... Noen som er HELT genial og vet hvilken eg snakker om? Kan ikke se at du har fått noen svar, så jeg fyrer løs. Tror det er Yello - The Race. Høres ihvertfall veldig ut som om det er den du beskriver. fantastisk sang OMFG DU er min GUD!!! Mange tusen takk!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan noen fortelle meg hvilken sang som blir brukt i reklamene til Postbanken? Den hvor hu jenta fra Bare Bea sitter på cafe og får beskjed om at lånet er ok. Dette utløser en masse positive hendelser Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som vet hva musikken som er på dressmann reklamen er? Fant ut selv Det er Booker T & the MG's - Green Onions Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker. Nå tviler jeg på at det er riktig, men Say Anything - That Is Why var den eneste sangen jeg fant med ordene "that is why" og "world" litt etterpå i seg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker. Nå tviler jeg på at det er riktig, men Say Anything - That Is Why var den eneste sangen jeg fant med ordene "that is why" og "world" litt etterpå i seg. mulig jeg har ikke har hørt helt rett men det var noe med why i rule the world, det var refrenget tror jeg. om det hjelper så TROR jeg det var på nrj jeg hørte den, har vært på hjemmesidene deres men fant ikke sangen min. men takk for forsøket Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan noen fortelle meg hvilken sang som blir brukt i reklamene til Postbanken? Den hvor hu jenta fra Bare Bea sitter på cafe og får beskjed om at lånet er ok. Dette utløser en masse positive hendelser Blondie - Heart of Glass Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ok, da trenger jeg hjelp her. Finner ikke ut hva denne heter: Og forresten, det er Blaupunktkaninene, jeg har ikke en syk form for fetish ....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå