Sirslask Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hvem har lagd sangen brown eyed girl? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hvem har lagd sangen brown eyed girl? Van Morrison... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så en musikkvideo på the voice det var 2 gutter i dress som så på damer i bikini. hehe. Husker ikke hva den heter, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 to unge gutter? i skole uniform? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting? haha, bare svar hvem du tror det så ordner det seg nok Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 jeg vet ikke hva den heter da Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting? akkurat den Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Noen som vet?? Mvh Marius Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Noen som vet?? Mvh Marius Denne gangen er jeg adskillig sikrere enn ved forrige forslag; Lilyjets - "Going blind" Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Noen som vet?? Mvh Marius Denne gangen er jeg adskillig sikrere enn ved forrige forslag; Lilyjets - "Going blind" Tusen takk!!!! Leita etter den en stund nå Mvh Marius Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tusen takk!!!! Leita etter den en stund nå Mvh Marius Hvor fant du en åpen platebutikk på denne tiden av døgnet? Låta i Kanal 24-filmen med mekanikeren...ligger under en bil og klasker føttene mot hverandre i takt med den instrumentale musikken. Vanskelig å beskrive utover dette, men altså typisk radiopop. Andre låter i samme reklamefilm er Scissor Sisters "Laura" og The National Banks "Tolerate". Noen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting? akkurat den Owner of a lonely heart, en ny remix av den Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting? akkurat den Owner of a lonely heart, en ny remix av den Aha, da vet jeg hvilken det er Max Graham vs Yes - Owner of a lonely heart Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 visste ikke tittelen før jeg så en reklame i går, hvor litt av den er på. Så jeg visste det egentlig ikke. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Låta i Kanal 24-filmen med mekanikeren...ligger under en bil og klasker føttene mot hverandre i takt med den instrumentale musikken. Vanskelig å beskrive utover dette, men altså typisk radiopop. Andre låter i samme reklamefilm er Scissor Sisters "Laura" og The National Banks "Tolerate". Noen? Er det mulig å se reklamen på nett? Husker du evt noe tekst? Jeg trenger litt mer for å hjelpe deg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hvem har lagd orginalen av out of tuch? den som er på GTA Vice City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå