Sadfez Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) en sang med en fyr som rapper, så er det ei som gjentar hele tiden, høres ut som en drittunge som synger "what I wanna wanna be". Sangen begynner med noe pianospilling av en gammel kjent sang, noe Mozart-lignende greier..Noen som vet?? Nas - I know I can(be what i wanna be) Endret 16. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 en sang med en fyr som rapper, så er det ei som gjentar hele tiden, høres ut som en drittunge som synger "what I wanna wanna be". Sangen begynner med noe pianospilling av en gammel kjent sang, noe Mozart-lignende greier..Noen som vet?? Nas - I know I can(be what i wanna be) takk for superraskt svar:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så en reklame på tv.. Man kunne kjøpe den som ringetone... Tror de kalte den "Den snurrende kålerabi" Eller "Den jodlende kålerabi" eller no sånt .... Noen som vet hvilken sang jeg mener`? Loituma - "Ievan Polkka". Eller "Piken med purren", som den blir markedsført som. Takker Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som kan si hvilken sang dette egentlig er? Har hørt den før , men husker ikke hva den heter En velkjent julesang, «Fairytale of New York» med The Pogues og Kirsty MacColl. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så filmen "Five Across The Eyes" igår, og lurer på hva "theme-sangen" heter! De spiller den på menyen og på slutten av filmen da de kjører bort fra den brennende dama! Hører ingen tekster, bare musikk! Noen som vet hvilken artist og låt dette er ? Har et lydopptak til dere om det er til hjelp Five_across_the_eyes.mp3 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen?http://www.gametrailers.com/player/26082.html ingen som vet? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som vet navnet på sangen på som gikk sammen med Kill Point på viasat 4? Mener den gitar introen som er ganske heavy i reklamen! Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men jeg orker ikke lese gjennom 1069 sider x) Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg leter etter en sang av en 16/17 år gammel jente fra New Zealand eller Australia (tror det var det) som synger jazz/soul eller noe i den retningen, var en musikkvideo på youtube som jeg så, men jeg klarer ikke for alt i verden å huske hva hun eller sangen het, håper noen her kan hjelpe meg. Forresten, så ser hun ikke ut som hun er 16/17. Ser ut som 20-25. Endret 16. august 2008 av Gummi-And Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg leter etter en sang av en 16/17 år gammel jente fra New Zealand eller Australia (tror det var det) som synger jazz/soul eller noe i den retningen, var en musikkvideo på youtube som jeg så, men jeg klarer ikke for alt i verden å huske hva hun eller sangen het, håper noen her kan hjelpe meg.Forresten, så ser hun ikke ut som hun er 16/17. Ser ut som 20-25. Gabriella Cilmi - Sweet about me Se filmen hos Youtube Må være den der ^^ Hadde den forøvrig allerede åpen her, liker sangen. Og musikkvideoen er godkjent av åpenlyste grunner Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg leter etter en sang av en 16/17 år gammel jente fra New Zealand eller Australia (tror det var det) som synger jazz/soul eller noe i den retningen, var en musikkvideo på youtube som jeg så, men jeg klarer ikke for alt i verden å huske hva hun eller sangen het, håper noen her kan hjelpe meg.Forresten, så ser hun ikke ut som hun er 16/17. Ser ut som 20-25. Gabriella Cilmi - Sweet about me Se filmen hos Youtube Må være den der ^^ Hadde den forøvrig allerede åpen her, liker sangen. Og musikkvideoen er godkjent av åpenlyste grunner Takker så meget Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva heter sangen fra "the 80s" som blir spilt før destroy humans? Kammekammekammekammelieeee eller no:D:D:D takk for evt svar Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 En sånn CS-sang som var/er på youtube.Finner den ikke igjen. En som sitter og spiller (cs så klart) også etter hvert så later han som han er med i spillet, så går han ut å knivstikker en kompis (med lekekniv seff). Mæta sang, men finner den ikke igjen HJELP! Tipper det er Metal Gear Solid 4 sangen, du snakker om en tysk video right? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva heter sangen fra "the 80s" som blir spilt før destroy humans? Kammekammekammekammelieeee eller no:D:D:D takk for evt svar Vedder på at dette er Culture Club med Karma Chameleon. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Irske Whiskey sanger... Kva heiter gruppa/artisten? Den kom ganske nylig, i fjor trur eg... Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) hva heter den sangen som spilles under reklamen for Chuck på Viasat 4 om dagen? på forhånd thx edit: nevermind, Teddybears - Cobrastyle!!! Endret 17. august 2008 av Melhus19 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som har peiling på denne. Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet?? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei, trenger litt rask hjelp her nå. Er en frase jeg husker som jeg mistenker hører til Hans rotmo/ vømmøl. "På lademoen, på lademoen ska æ finne roen......" ? Har googlet raskt uten resultat. takker for svar. Som vanlig er selvgjort, velgjort! Hans Rotmo - "Brølloppet i Kanaan" Endret 17. august 2008 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
vimso Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Heisann kan noen si meg navnet på følgende sang: Opptak__13_.mp3 Lenke til kommentar
vimso Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som har peiling på denne. Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet?? denne kanskje? http://jennycu.vox.com/library/post/mixing-alcohol-mp3.html Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som vet hva theme sangen til Bourne filmen heter? Da mener jeg ikke Extreme Ways av Moby, men den som spilles av et orkester eller noe... Den er forsåvidt også med i demoen til spillet på PS3, når du bare er på menyen... kanskje litt dårlig forklaring, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå