Juden Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hei, lurer på en norsk rap sang. Refrenget går noe slikt som "alt var mye bedre før i tia" bump! noen må da vite hvilken sang det er, haster litt å få tak i den. internatet av mckompis Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så nylig en sang på MTV, om en kar som synger om at dama er utro. Musikkvideoen handler om at en fyr sitter på et rom, også ser han ned på dama som er utro med en annen fyr. Vet det ikke var så mye info, men håper noen vet hva sang jeg mener. Lenke til kommentar
al-capone Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg stiger ned av min høye hest med hatten i hånda og skjegget i postkassa, det var hermes house band, fra 2:10 og ut! regner med vi hørte en tyrkisk "spesialversjon"! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 så en video på VH1 tidligere, det var en dame som sang med bind for øynene og de danset noe linedance aktig, noen som vet hvem dette kan være? det var også en camping vogn med i videoen. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva heter sangen i Death and Life of Bobby Z som spilles fra 03.30-05.45? Sjanger: Rock I refrenget synger en "Bankroll, don't leave me be" elns. Takker på forehånd for hjelp xD Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *snip* Calvin Scott - Thing About Me Lenke til kommentar
DrumDude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har leitet lenge etter en sang hvor det er et band som står og hopper inne i et rom, og tar helt av på musikkvideoen. De synger noe sånt woho i begynnelsen. håper noen kan hjelpe meg for jeg trenger den sangen! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har leitet lenge etter en sang hvor det er et band som står og hopper inne i et rom, og tar helt av på musikkvideoen. De synger noe sånt woho i begynnelsen. håper noen kan hjelpe meg for jeg trenger den sangen! Kan det være noe annet enn "Song 2" av Blur, mon tro? Lenke til kommentar
DrumDude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 TUSEN TAKK for hjelpen Har leitet lenge etter denne. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hva heter sangen i Death and Life of Bobby Z som spilles fra 03.30-05.45? Sjanger: Rock I refrenget synger en "Bankroll, don't leave me be" elns. Calvin Scott - Thing About Me Desverre feil sang. Den er helt i starten av filmen... Finner ikke soundtrack noe sted, og finner heller ingenting når jeg søker på lyricen Endret 12. august 2008 av Sluven Lenke til kommentar
rufs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hva heter gruppa og sangen som spilles for reklame for premieren på serien Chuck som sendes på Tv 4. Endret 12. august 2008 av rufs Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så en reklame på tv.. Man kunne kjøpe den som ringetone... Tror de kalte den "Den snurrende kålerabi" Eller "Den jodlende kålerabi" eller no sånt .... Noen som vet hvilken sang jeg mener`? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lurer på navnet til en sang som spilles i det siste på radio. Den spilles enten/og på energy, radio norge, mp3 eller p3. Sangen er rimelig ny og er en slags mix av flere sanger.. Jeg husker bare ikke hva den het?? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fant den... kom plutselig på mp3 nå. Heter waschera med ontheair Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, kan noen hjelpe meg med denne: http://www.youtube.com/watch?v=bc9GtaYvvfI Noen som vet hvem som synger? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei, kan noen hjelpe meg med denne:http://www.youtube.com/watch?v=bc9GtaYvvfI Noen som vet hvem som synger? Jeg vet ikke, men etter å ha sjekket denne siden http://en.wikipedia.org/wiki/You're_No_Good og deretter lett litt rundt på youtube og i itunes ville jeg holde en knapp på betty everett, selv om jeg ikke fant den nøyaktige versjonen. Endret 12. august 2008 av Ekko Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, kan noen hjelpe meg med denne:http://www.youtube.com/watch?v=bc9GtaYvvfI Noen som vet hvem som synger? Betty Everett - Your No Good Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så en reklame på tv.. Man kunne kjøpe den som ringetone... Tror de kalte den "Den snurrende kålerabi" Eller "Den jodlende kålerabi" eller no sånt .... Noen som vet hvilken sang jeg mener`? Loituma - "Ievan Polkka". Eller "Piken med purren", som den blir markedsført som. Lenke til kommentar
jensens Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Heisann, noen som vet hva denne heter? Opptak__1_.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå