TTomas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hører en sang på p3 ganske ofte, de sier den heter The School - Radiogirl, men jeg finner ikke spor av den noe sted, ikke på google engang :S Skriver jeg navnet på bandet/sangen feil? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har tatt noen lydopptak av diverse sanger jeg skulle likt å vite tittelen på PS: Utrolig dårlig lydkvalitet (skurrete) på de tre første lydklippene, så skru ned volumet 1. All 4 One - I Swear 2. Usikker, for mye støy, en remix av 4 Minutes (hører deler av den der, men det passer ikke inn) 3. Jordin Sparks ft. Chris Brown - No Air 4. Sean Kingston - Take You There 5. Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes 6. Kate Ryan - Ella Ella Samtlige er poplåter som spilles HELE tiden, med unntak av 1 og 2. Nesten utrolig at du må ty til denne tråden for å finne navnet på dem. Hjertelig takk! Har kun hørt om én av de, så jeg er tydeligvis ikke like musikkinteressert som deg Lenke til kommentar
tmx_tiny Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Musikkvideo, begynnelsen av 90-tallet, mann og dame i videoen, tror det bare var han som sang. Et eller annet "Living here in harmony" eller bare "in harmony". Rolig sang, kanskje litt stakkato til tider. Akkurat som om det snødde innendørs i litt merkelige rosafargete omgivelser, eller som om de skulle være inne i en glasskule eller noe, med snødryss i. Har lurt på dette i årevis, men aldri visst hvordan jeg skulle finne det ut med de sparsomme opplysningene jeg har. Tusen takk til Ekko som hjalp meg her en dag før. Tviler litt på om noen klarer å hjelpe meg med denne, men nå har jeg hvertfall prøvd :-) Avviker vel noe fra beskrivelsen din, men det er lov å prøve seg: The Beloved - "Sweet Harmony"? Tusen takk for innsatsen, n20987, men det er dessverre ikke den. Kanskje jeg bare må gi meg på denne. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Musikkvideo, begynnelsen av 90-tallet, mann og dame i videoen, tror det bare var han som sang. Et eller annet "Living here in harmony" eller bare "in harmony". Rolig sang, kanskje litt stakkato til tider. Akkurat som om det snødde innendørs i litt merkelige rosafargete omgivelser, eller som om de skulle være inne i en glasskule eller noe, med snødryss i. Har lurt på dette i årevis, men aldri visst hvordan jeg skulle finne det ut med de sparsomme opplysningene jeg har. Tusen takk til Ekko som hjalp meg her en dag før. Tviler litt på om noen klarer å hjelpe meg med denne, men nå har jeg hvertfall prøvd :-) Avviker vel noe fra beskrivelsen din, men det er lov å prøve seg: The Beloved - "Sweet Harmony"? Tusen takk for innsatsen, n20987, men det er dessverre ikke den. Kanskje jeg bare må gi meg på denne. Paul McCartney - Ebony and Ivory? Er en rolig sang. Har ikke video, så aner ikke om det passer beskrivelsene, men utdrag fra teksten går i alle fall slik: "... Ebony, ivory living in perfect harmony..." Verdt et forsøk i alle fall Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hører en sang på p3 ganske ofte, de sier den heter The School - Radiogirl, men jeg finner ikke spor av den noe sted, ikke på google engang :S Skriver jeg navnet på bandet/sangen feil? Jeg fant sangen hvertfall, eller, en sending hvor sangen blir spillt. Bandet er forøvrig norsk. http://www.nrk.no/spillelister/spilleliste...2008%2006:03:00 Er nest siste sangen. EDIT: Forøvrig slipper de nytt album om en mnd. http://www.myspace.com/theschoolrock Endret 9. august 2008 av Eremal Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ååååå takker asså! Digger den sangen. Gjør ikke noe om jeg ikke får kjøpt den eller lasta den ned, kan bare høre den på myspace sia dems. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som vet hva Michael Jackson sangen som blir brukt i Ekstrem Oppussing's reklamen denne uken heter? Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som har en liste over hvilke sanger de bruker under OL, og i andre idrettsarangement? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ok, da trenger jeg hjelp her. Finner ikke ut hva denne heter: Og forresten, det er Blaupunktkaninene, jeg har ikke en syk form for fetish For å sitere meg selv!! Noen som vet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den første låta, hørt den ofte, så regner med at noen vet det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som vet hva den sangen som spilles under rulleteksten i Eyes Wide Shut heter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den første låta, hørt den ofte, så regner med at noen vet det. José Gonzáles - Heartbeats Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fikk en sang på hjernen som jeg ikke har hørt på årevis, har bare noen usikre utdrag fra teksten så fant ikke så mye da jeg prøvde å google. "Lille fugl som flyr sin/min/din vei, fortell meg, fortell" "Hvem har gitt deg sangen din? Hvem kan ta den fra deg? Hvem har gitt deg sangen din, sangen som du gav meg?" Syns også å huske en eller annen sang skrevet på nynorsk om skuddet i Sarajevo eller noe. Noen som har peil? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 En sånn CS-sang som var/er på youtube. Finner den ikke igjen. En som sitter og spiller (cs så klart) også etter hvert så later han som han er med i spillet, så går han ut å knivstikker en kompis (med lekekniv seff). Mæta sang, men finner den ikke igjen HJELP! Lenke til kommentar
B_G Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Heisann Jeg har en cd som heter Balkan Beats. På den cden finner man en sang som heter "Tazi Tazi". Slutten på den sangen liker jeg meget godt, og den likner kanskje noe på arabisk musikk. Heter denne type musikk noe spesielt, og hvordan kan man finne mer av den? Her er en link til sangen På forhånd, tusen takk Lenke til kommentar
Juden Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 det er en sang som går ganske mye på radioen når for tiden. Refrenget går som dette: "lets just disappear" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 det er en sang som går ganske mye på radioen når for tiden. Refrenget går som dette: "lets just disappear" Adam Brand - Just drive "Let's just disappear together And leave it all behind" Den kanskje? Har ikke hørt sangen selv... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Syns også å huske en eller annen sang skrevet på nynorsk om skuddet i Sarajevo eller noe.Noen som har peil? Kine Therese Ludvigsen med "sarajevo" du tenker på? Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvilken melodi er det i Ekstrem Oppussing-reklamene på tv3 nå for tiden? Får ikke ro i sjela mi før jeg finner det ut :| Tror ikke det er en spesiell sang, men...melodi. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvilken melodi er det i Ekstrem Oppussing-reklamene på tv3 nå for tiden? Får ikke ro i sjela mi før jeg finner det ut :| Tror ikke det er en spesiell sang, men...melodi. Tror vi leter etter samme sang Er det den Michael Jackson sangen du tenker på? Isåfall må noen hjelpe oss!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå