Ekko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Denne hørte jeg på radioen i sommer, for ikke lenge siden. Det var en norsk sang, mann som sang, minnet litt om odd nordstoga. I refrenget sang han om noe sånt som "det var før" eller om gamledager hvertfall. Og i slutten av hvert refreng sang han en kjent strofe fra en eldre sang. Den ene gangen sang han "kor e alle helter hen" og i et annet sang han "i will always love youu". I hvert refreng sang han også noe om MTV. Ni liv - Det var den gong Det var den gong Tekst og musikk: Jon Solberg Hadde tenkt te å rydde i dag, men eg fekk ikkje gjort eit slag. For i fyrste asken fann eg det – fotoalbumet frå 93, tenk der var det! Blei bare sittans i ei krå – ei Metallica-jakke med naglar på. Ein solbron gutt på luftmadrass, ein smørblid o-løpar på fyrste plass. Det var den gong – det var den gong. Nirvana unplugged på MTV. Det var den gong – det var den gong. Torgny Mogren vann 50 fri. Det var den gong – det var den gong. Da elle så Jurassic Park. F-en i EF blei te U, Og Whitney sang ”I will allways love you”. Sjå jentunn’ gjekk med klea på - ingen bare magar og sagging som nå. Og me guttenn’ plystra der me stod - med midtskill og brone seilarsko kjøpt på Sæther. Og der var Tor som sat på rekka mi, Me kjøpte Cola og skulebrød i storefri. Valfag gym og biologi, droppa det siste etter ein månads tid. Det var den gong – det var den gong. Nirvana unplugged på MTV. Det var den gong – det var den gong. Torgny Mogren vann 50 fri. Det var den gong – det var den gong. Da elle så Jurassic Park. Bjogn blei aller det samma igjen, og Eggum sang ”Kor e alle helter hen?” Digital mobil med GSM. Crash Test Dummies: ”M-m-m-m” Rosemarie på lette bein, og Hellbillies’ Pela Stein. Det var den gong – det var den gong. Nirvana unplugged på MTV. Det var den gong – det var den gong. Torgny Mogren vann 50 fri. Det var den gong Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 1993 er vorte "gamle dagar"... No kjenner eg meg gamal, ja. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ok, da trenger jeg hjelp her. Finner ikke ut hva denne heter: Og forresten, det er Blaupunktkaninene, jeg har ikke en syk form for fetish Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Leter etter en sang som spilles av og til på radioen, har deler av refrenget i huet; "Say, it it cold here without you. (også noe jeg ikke helt husker), I pray, but not a word, came out of my mouth. I don't know, without you" Det er iallefall ca slik. Husker ikke 100% lenger. Sangen inneholder en del synging i falsett, på say, pray osv. Kunne vært REM's Michael Stipe som sang, men jeg vet altså ikke. Når jeg google teksten får jeg ikkeno vettugt, bare masse sider om "prayer". Anyone? Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=31qvrSuO3PM&fmt=18 Noen som vet den første sangen? Lenke til kommentar
LilTweet Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! Ny her. Bruker å søke på lyrics eller se rulletekst på program eller filmer. Men har ingen tekst på denne sangen. Lurer på om noen vet hva jeg mener. Så en dansk dokumentar på nrk (tror jeg) om bortskjemte og selvopptatte ungdommer som brukte masse penger, helt på slutten (på et diskotek) gikk den låta. Den samme låta gikk i bakgrunnen på en reklame for Robinson på tv3, ikke den med hun blone modellen, men en som gikk før det, for en stund siden. Var et sånn dansbart komp, veldig fengende, ikke hørt den noen andre plasser,. Kanskje den er veldig ny. Lignet på noe sånn som LilKim, Missy Elliot, Timberland. Kanskje det var en remiks. Hørtes veldig ut som begynnelsen på en sang. Har sett gjennom andre innlegg her, dette spørsmålet er er kanskje for vanskelig. Men jeg prøver for det. Håper denne meldingen kom på rett sted. Synes det var vanskelig å poste innlegg her. Men en bra side er dette. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hey! jeg blir snart gal, noen som kan hjelpe meg å finne tittelen og artist på denne sangen? har hørt den mange ganger før, men klarer ikke koble helt. sangen er selvfølgelig et lite utdrag, på dataen heter den bare track 16, og det er derfor jeg lurer. sang.mp3 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har tatt noen lydopptak av diverse sanger jeg skulle likt å vite tittelen på PS: Utrolig dårlig lydkvalitet (skurrete) på de tre første lydklippene, så skru ned volumet 1.mp3 2.mp3 3.mp3 4.mp3 5.mp3 6.mp3 Endret 8. august 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hva heter sangen som spilles på den nye promoen til tv2 for Greys anatomy? Lenke til kommentar
jensens Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://files.filefront.com/Druid+solo+vs+A...;/fileinfo.html Noen som vet navn på den første sangen der? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hva heter sangen som spilles på den nye promoen til tv2 for Greys anatomy? Mat Kearney - Breathe In, Breathe Out Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hey! jeg blir snart gal, noen som kan hjelpe meg å finne tittelen og artist på denne sangen? har hørt den mange ganger før, men klarer ikke koble helt. sangen er selvfølgelig et lite utdrag, på dataen heter den bare track 16, og det er derfor jeg lurer. sang.mp3 Det KAN minne om en versjon av Pink Floyds Coming Back To Life ihvertfall. Lurer sånn på hva sangen som spilles helt i slutten av den Hard Dance Mania-reklamen heter? Fenger... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er en sang som går på radioen hele tiden. Hun sier neo sånt som "I need a" så trooooor jeg hun sier "girl". Finner ikke sangen av å søke etter det. Noen som har ideer? Er pop Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er en sang som går på radioen hele tiden. Hun sier neo sånt som "I need a" så trooooor jeg hun sier "girl". Finner ikke sangen av å søke etter det. Noen som har ideer? Er pop Kan det være Katy Perry - I kissed a girl ? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei den sangen jeg mener er mer rytmisk. og det med at hun sier "i need a girl" er refrenget forresten. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har tatt noen lydopptak av diverse sanger jeg skulle likt å vite tittelen på PS: Utrolig dårlig lydkvalitet (skurrete) på de tre første lydklippene, så skru ned volumet 1. All 4 One - I Swear 2. Usikker, for mye støy, en remix av 4 Minutes (hører deler av den der, men det passer ikke inn) 3. Jordin Sparks ft. Chris Brown - No Air 4. Sean Kingston - Take You There 5. Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes 6. Kate Ryan - Ella Ella Samtlige er poplåter som spilles HELE tiden, med unntak av 1 og 2. Nesten utrolig at du må ty til denne tråden for å finne navnet på dem. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hey! jeg blir snart gal, noen som kan hjelpe meg å finne tittelen og artist på denne sangen? har hørt den mange ganger før, men klarer ikke koble helt. sangen er selvfølgelig et lite utdrag, på dataen heter den bare track 16, og det er derfor jeg lurer. sang.mp3 Tunatic sier Solar Stone - Seven Cities http://www.youtube.com/watch?v=JSyfHXpuYbo mer spesifikt, Atlantis Remix http://www.youtube.com/watch?v=MyHMFndlFiQ, men kan være begge siden begge inneholder det samme partiet. Endret 9. august 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Heisann Er der ei nettside som har norske musikk tekster? Eg finn ikkje en tekst... Leitar etter BigBang - Wrong Number... Alt eg finn er eit koreansk band med same navn og same tittel på sang http://sangtekster.no/ Takk for sida, men finn ikkje teksten der... Andre? http://www.lyricsondemand.com/ prøv denne her Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hei, dette er sikkert er vrient spørsmål.. men en plass må det stilles til noen... Under cirkus arnardo sitt 60 års jubilem blir det spillt to dance/tecnho sanger under nummeret til Maria http://www.vpaper.no/clients/arnardo/default.asp se side 26-27 noen som vet hva disse sangene heter? På forhånd takk;) Dette er kanskje veldig lite informasjon.. Har spurt mange men ingen som klarer dette? Kan noen prøve å hjelpe?? Endret 9. august 2008 av Oddy26 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg tror jeg har en vrien en - Untitled.mp3. Noen som vet hvem som har denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå