Potetgullmann1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 leter etter en litt punk-rock sang. en dame med flott stemme synger, husker ikke mye av teksten men er noe som er noe sånt som thought you remember....uncouncious...leaving(eller living) the city be so bored. spilles noe som høres ut som kubjelle (i have a fever, and the only cure is MORE COWBELL) fant ikke sangen med tekstsøk :\ Lenke til kommentar
cvitamin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som vet hva sangen som er på reklamen til sesongpremieren på Las Vegas heter? på Viasat 4. Har søkt på viasat sine sider og på google, men ikke lett når jeg ikke husker noe av teksten.. Noen som vet dette?? Jeg blir gal! Finner ikke ut Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hmmm.. Var det den? De sang jo ingenting jo Men kanskje de bare la det til på filmen? Eller? Aner ikke, har ikke sett filmen selv. Men ifølge noen randoms på google er det den Ligner den? Ja, hørtes ut som den, men var ikke noe stemme på sangen Fant den ikke på google jeg.. må bli bedre til det Lenke til kommentar
Foll Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei hei Lurer litt på hva sangen som lillebroren til originale Stiffler spiller på sekkepipe i american pie 4 band camp. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kva heiter artisten/gruppa og songen i dette klippet? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Heisann Er der ei nettside som har norske musikk tekster? Eg finn ikkje en tekst... Leitar etter BigBang - Wrong Number... Alt eg finn er eit koreansk band med same navn og same tittel på sang http://sangtekster.no/ Takk for sida, men finn ikkje teksten der... Andre? Lenke til kommentar
Renox Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei! Er på utkikk etter en sang som heter "Nede på Esso`n" eller lignende. Trøndersk rap, en parodi av Hans Rotmos "Førarkort"... Noen som vet hvem dette er? Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En låt som jeg mener er fra ifjor, med en vokalist som hadde rimelig kort (ikke skinna, men kort) mørkt hår, bart og gikk med vest. Regner med at bandet er amerikansk eller britisk. Ble ganske mye spilt, og er vel i kategorien listemusikk. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En låt som jeg mener er fra ifjor, med en vokalist som hadde rimelig kort (ikke skinna, men kort) mørkt hår, bart og gikk med vest. Regner med at bandet er amerikansk eller britisk. Ble ganske mye spilt, og er vel i kategorien listemusikk. Kan det være The killers? Feks read my mind When you were young Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det var The Killers og Read My Mind vet du. Tusen takk skal du ha! Jeg fryktet at det var noe mangelfull info. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei hei Lurer litt på hva sangen som lillebroren til originale Stiffler spiller på sekkepipe i american pie 4 band camp. Hvis det er samme sangen som kommer når rulleteksten går så er det tatt opp her før og står også i soundtracklisten på bl.a. IMDB. Men for å ta den korte versjonen så er det mest sannsynligvis Tal Bachmans "Aeroplane" Lenke til kommentar
OPL Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hørte på radio 1 oslo i dag litt etter 17:00 så hørte jeg en sang som jeg prøver og finne men husker hverken tekst eller melodi :S Noen som hørte på denne kanalen og kan si navnet på noen av sangene som spilte i den tida ? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva heter trommeslageren som spiller på allsang på grensen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 På Storåsfestivalen fredag, spilte Lee "Scratch" Perry og det var en sang han spilte, hvor han sto og ropte "Light the fire" eller noe sånt, noen som har peiling på hvilken sang det kan være? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=vJzIYv_mE04...feature=related i kommentarene til en av de mange musikkvideoene av den sangen så stod det at den var brukt i en nyere sang, og jeg hørte på den, men aner ikke hva den heter nå. tror kanskje det var kaney west eller en av de andre R&B folka. Lenke til kommentar
Heden Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg leter etter en sang som gikk på p3 engang i forrige uke, sangen var totalt akustisk(hvis jeg husker rett). Han som sang hadde en ganske mørk stemme og teksten var noe pshyco greier ekke sikker.. Ihvertfall så sang han med amerikansk aksent(?).. Håper noen vet hvilken sang dette er, fikk gåsehud da jeg hørte den.. Også lurer jeg på hva slaks klassisk sang som er på OL reklamen til nrk1? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg leter etter en sang som gikk på p3 engang i forrige uke, sangen var totalt akustisk(hvis jeg husker rett).Han som sang hadde en ganske mørk stemme og teksten var noe pshyco greier ekke sikker.. Ihvertfall så sang han med amerikansk aksent(?).. Håper noen vet hvilken sang dette er, fikk gåsehud da jeg hørte den.. Jeg tenkte Johnny Cash - Hurt, men den er jo ikke akkurat ny. Men der har du en amerikaner med mørk stemme som synger en sang som kan høres litt psycho ut i teksten, som samtidig er gåsehudmateriale. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=vJzIYv_mE04...feature=related i kommentarene til en av de mange musikkvideoene av den sangen så stod det at den var brukt i en nyere sang, og jeg hørte på den, men aner ikke hva den heter nå. tror kanskje det var kaney west eller en av de andre R&B folka. Er jo en eminem-remix av den hvor den er mashet sammen med "The way I am" med mer eller mindre hell. Endret 5. august 2008 av Ekko Lenke til kommentar
ecko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=vJzIYv_mE04...feature=related i kommentarene til en av de mange musikkvideoene av den sangen så stod det at den var brukt i en nyere sang, og jeg hørte på den, men aner ikke hva den heter nå. tror kanskje det var kaney west eller en av de andre R&B folka. Er jo en eminem-remix av den hvor den er mashet sammen med "The way I am" med mer eller mindre hell. det var en annen, det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå