Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen ettersom ingen skjønte spørsmålet mitt forrige gang.

Er en sang som blir spilt i en fotball reklame på TV2 zebra for tiden.

Eneste jeg får med meg av sangen er "Here we go!" og den har litt tencho flyt over seg, har hørt den før og men klarer ikke og koble...

 

Irriterer meg ganske så brutalt dette nå ;/

Lenke til kommentar

Melodien er brukt i flere sanger. I musikkvideoen er det ei dame, som spiller på trompeter, og div. instrumenter. samme dama står på rad etter seg selv. Den er litt trance aktig, og var en sang man kunne stemme på til å bli årets russesang. Noen som hvet hvilken?

Lenke til kommentar
Melodien er brukt i flere sanger. I musikkvideoen er det ei dame, som spiller på trompeter, og div. instrumenter. samme dama står på rad etter seg selv. Den er litt trance aktig, og var en sang man kunne stemme på til å bli årets russesang. Noen som hvet hvilken?

 

Er det denne?

 

Lenke til kommentar
Melodien er brukt i flere sanger. I musikkvideoen er det ei dame, som spiller på trompeter, og div. instrumenter. samme dama står på rad etter seg selv. Den er litt trance aktig, og var en sang man kunne stemme på til å bli årets russesang. Noen som hvet hvilken?

 

Er det denne?

 

 

Jepp=)

Lenke til kommentar

jeg hørte en sang for lenge siden.. veldig lenge siden, så en video et sted på nettet, husker ikke noe av sangen, men vet det var en litt metal-ish rolig metal.... mener å huske jeg så den på megavideo, videoen var en kjærlighetsvideo, med et par, den var animert, tegnet... prøvd å google det jeg husker av den men finner ikke noe, det var altså da et par, først døde den ene, husker ikke hvordan. og så etter en stund dør den andre så lever de lykkelig sammen som døde... (en type zombier) tror det var en ganske makaber video... sangen holdt på nærme 9 min tror jeg... det kan være en låt av In Flames, men har ikke funnet den igjen... noen som kan hjelpe? jeg blir snart en gal mann.. så fyller jeg ut info ettersom jeg husker

 

tror det er en metal-type sang som sakt så var den litt roligere, ikke bare WRÆÆÆL, og det var muligens med et lite orkester som spilte...

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, snoop dogg som rapper til abba. Det er vel det som trengs av beskrivelse, hva heter sangen?

 

Det er vel ikke

du tenker på ?

 

hei, det er en sang fra acon som jeg ikke husker navnet på

 

de synger noe sånt som "back on the road" i refrenget, har prøvd å google, men fant ikke noe

mener å huske at de sang no "we gonna make it"

 

kanskje litt vanskelig, men det er det jeg husker

 

takker for all hjelp :)

 

Er du sikker på at det er Akon ? Hvis ikke høres det litt ut som om du beskriver Linkin Park & Busta Rhymes - We made it

Lenke til kommentar
hei, det er en sang fra acon som jeg ikke husker navnet på

 

de synger noe sånt som "back on the road" i refrenget, har prøvd å google, men fant ikke noe

mener å huske at de sang no "we gonna make it"

 

kanskje litt vanskelig, men det er det jeg husker

 

takker for all hjelp :)

 

Er du sikker på at det er Akon ? Hvis ikke høres det litt ut som om du beskriver Linkin Park & Busta Rhymes - We made it

Eller kanskje Madcon?
Lenke til kommentar
T.I. - don't you wanna be high

 

 

 

 

Her trenger jeg hjelp av dem som har peiling på musikk fra 1990.

 

Dette er en låt jeg hørte på radio i 1990. Fant aldri ut hva den het.

 

Refrenget går sånn her: "when we're together you and i. gjentar dette refrenget før han sier "you gonna rock my soul"

 

Typisk pop ala bros, brother beyond, big fun.. noe i den stilen. Høres ut som en duo som synger. Hørte denne låten sensommeren 1990. Kan ligne litt på fancy også i stilen.

 

Skal prøve å få 2 klipp fra sangen så noen kan gjenkjenne den. Mulig det ikke går an å få tak i hverken artist eller låt. men jeg håper. ønsker vite hvem sang og hva heter artisten? Ganske ny her. prøver å kopiere link over. får å høre låta kopier linkene under.

 

 

 

dribble.gif

 

 

http://media.putfile.com/ukjente-la-ter-36 (innledning på låta)

 

 

 

http://media.putfile.com/melody-1-del-2 (refrenget)

Lenke til kommentar

har ikke mye info å gi, men satser på at noen dyktige folk kan hjelpe meg anyway:)

Det er snakk om en fransk (så vidt jeg hørte, kan muligens være annet språk) "dance" sang, litt usikker på om det er rette kategori, men er litt samme type som cascada vil jeg si. Har hørt sangen et par ganger nå i det siste, på sats og på sonen elns, men vet ikke om den er ny eller litt eldre.

Eneste av lyrics jeg husker er refrenget, som spinner rundt et "lala" tema, lalali lalale; et eller annet sånt, husker ikke ordentlig. Og btw, det er en kvinnelig stemme.

På forhånd takk for alle forslag:)

Endret av aleksio
Lenke til kommentar
har ikke mye info å gi, men satser på at noen dyktige folk kan hjelpe meg anyway:)

Det er snakk om en fransk (så vidt jeg hørte, kan muligens være annet språk) "dance" sang, litt usikker på om det er rette kategori, men er litt samme type som cascada vil jeg si. Har hørt sangen et par ganger nå i det siste, på sats og på sonen elns, men vet ikke om den er ny eller litt eldre.

Eneste av lyrics jeg husker er refrenget, som spinner rundt et "lala" tema, lalali lalale; et eller annet sånt, husker ikke ordentlig. Og btw, det er en kvinnelig stemme.

På forhånd takk for alle forslag:)

 

Det er ikke

du er på jakt etter kanskje ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...