westwood Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 jeg vet ikke hva sangen heter men jorun stiansen synger den... hun synger : one step left and to step right.... osv. vet noen hva den sangen heter?? Nei vet ikke det, men er et rockeband, mannlig vokal.. det høres ut som de seier "danse danse" teksten er på engelsk.. Lenke til kommentar
westwood Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 og der er ikke Fall Out Boy - Dance, Dance Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I starten av filmen Impact Point er det en sang "we dont play around" sier de vel bl.a. Noen som vet navn på sang? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jeg vet ikke hva sangen heter men jorun stiansen synger den... hun synger : one step left and to step right.... osv. vet noen hva den sangen heter?? "Sticky Hands". Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Heisann alle sammen, har to sanger jeg lurer på hva heter. De er fra en film så har bare tatt opp fra den så er noen lyder noen ganger i bakgrunnen. Håper dere klarer å finne ut disse to for meg Klipp1 Klipp2 Fant en versjon : Om det er den eller ikke, det vet jeg ikke. Den du hadde hørtes kanskje litt mer trance ut. Men det er vel en indikasjon på at sangen ihvertfall heter (Everybody Wants to Be a) Star Nice med litt mer leting fant jeg ut at den andre sangen er "Everyobdy Want's to be a Star" av "Ryddel & Quick" Latterlig vanskelig å faktisk finne den sangen men fant den til slutt Takk for hjelp Her er sangen btw Klikk her Endret 27. juli 2008 av Logitech1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hørte en sang på radioen her om dagen som antakligvis er en "remix" av sangen Främling, og dem sa artisten het "Splash" eller no sånt, men når jeg søker på internett kan jeg omtrent ikke finne at noen andre enn carola har den sangen. Noen som vet hvor man kan få den? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hørte en sang her forleden på Autofil. En svenske som synger en slik tullesang av et eller annet. Synger om en motor hvis jeg forstod der riktig, "en evighetsmaskin" sier han ofte gjennom sangen. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Er en sang som spilles på TV2 fortiden på den fotball reklamen,"here we go again", noen som vet hvilken sang jeg mener? er litt sånn techno aktig hvis det hjelper må nesten høre den for og skjønne hva jeg mener. Endret 28. juli 2008 av Rostad Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hørte en sang her forleden på Autofil. En svenske som synger en slik tullesang av et eller annet. Synger om en motor hvis jeg forstod der riktig, "en evighetsmaskin" sier han ofte gjennom sangen. Et søk på noe som kalles Google gav meg dette, kan det være sangen du er ute etter? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 de synger hva skjer a inni sangen.. de synger norsk da=P hva heter sangen?? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 de synger hva skjer a inni sangen.. de synger norsk da=P hva heter sangen?? On The Air feat Uansett - Waschera Lenke til kommentar
abs Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hei, det er en sang fra acon som jeg ikke husker navnet på de synger noe sånt som "back on the road" i refrenget, har prøvd å google, men fant ikke noe mener å huske at de sang no "we gonna make it" kanskje litt vanskelig, men det er det jeg husker takker for all hjelp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Første som slår meg er Akon - Easy Road. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8ywcYt9S4JE...feature=related noen som vet hva sangen heter? tusen takk! Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8ywcYt9S4JE...feature=related noen som vet hva sangen heter? tusen takk! Sang: Zeit, Dass Sich Was Dreit Artist: Herbert Grônenmeyer feat Amadou & Miriam faktisk http://www.youtube.com/watch?v=kKCvZF5RI-Y Lenke til kommentar
flekken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 leter en låt som jeg tror heter; gjør som en viking med en gruppe som heter vikings, tror jeg. :-) Den var på danseband jukeboks på nrk, natt til søndag. fått denne på hjernen og håper noen kan hjelpe. ev. et sted hvor man kan få kjøpt den. Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) leter en låt som jeg tror heter; gjør som en viking med en gruppe som heter vikings, tror jeg. :-) Den var på danseband jukeboks på nrk, natt til søndag. fått denne på hjernen og håper noen kan hjelpe. ev. et sted hvor man kan få kjøpt den. Kan det være denne Det er "Vikings" med "Du må ha det riktig godt" Er bare et kort klipp fra sangen - kan kjøpes fra iTunes Endret 28. juli 2008 av Logitech1 Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) jeg vet ikke hva sangen heter men jorun stiansen synger den... hun synger : one step left and to step right.... osv. vet noen hva den sangen heter?? "Sticky Hands". http://www.youtube.com/watch?v=_2jy5OeCE8c nice musikkvideo Endret 28. juli 2008 av Logitech1 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hørte nettopp en tullesang om den marit larsen sangen. Sang noe som, under skjørtekanten på marit larsen. Are Odin? Erik og Kriss? Hørtes ut som are men...? Noen som vet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hørte nettopp en tullesang om den marit larsen sangen. Sang noe som, under skjørtekanten på marit larsen.Are Odin? Erik og Kriss? Hørtes ut som are men...? Noen som vet? http://www.youtube.com/watch?v=rufqKDgv3AY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå