Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hva sangen heter men jorun stiansen synger den... hun synger : one step left and to step right.... osv.

vet noen hva den sangen heter??

 

 

Nei vet ikke det, men er et rockeband, mannlig vokal.. det høres ut som de seier "danse danse" teksten er på engelsk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann alle sammen, har to sanger jeg lurer på hva heter. De er fra en film så har bare tatt opp fra den så er noen lyder noen ganger i bakgrunnen. Håper dere klarer å finne ut disse to for meg ;)

 

Klipp1

Klipp2

 

Fant en versjon :

 

Om det er den eller ikke, det vet jeg ikke. Den du hadde hørtes kanskje litt mer trance ut. Men det er vel en indikasjon på at sangen ihvertfall heter (Everybody Wants to Be a) Star

 

Nice ;) med litt mer leting fant jeg ut at den andre sangen er "Everyobdy Want's to be a Star" av "Ryddel & Quick"

Latterlig vanskelig å faktisk finne den sangen men fant den til slutt ;)

Takk for hjelp :)

 

Her er sangen btw ;)Klikk her

Endret av Logitech1
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radioen her om dagen som antakligvis er en "remix" av sangen Främling, og dem sa artisten het "Splash" eller no sånt, men når jeg søker på internett kan jeg omtrent ikke finne at noen andre enn carola har den sangen. Noen som vet hvor man kan få den?

Lenke til kommentar

hei, det er en sang fra acon som jeg ikke husker navnet på

 

de synger noe sånt som "back on the road" i refrenget, har prøvd å google, men fant ikke noe

mener å huske at de sang no "we gonna make it"

 

kanskje litt vanskelig, men det er det jeg husker

 

takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
leter en låt som jeg tror heter; gjør som en viking med en gruppe som heter vikings, tror jeg. :-) Den var på danseband jukeboks på nrk, natt til søndag.

fått denne på hjernen og håper noen kan hjelpe. ev. et sted hvor man kan få kjøpt den.

 

Kan det være denne

 

Det er "Vikings" med "Du må ha det riktig godt"

Er bare et kort klipp fra sangen - kan kjøpes fra iTunes

Endret av Logitech1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...