Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://youtube.com/watch?v=YETaluVRYFE&feature=related

 

hvilke sang er det som begynner å spille i slutten av denne videoen?

Jeg veit jeg har hørt den før, bare irriterer meg så grenseløst at jeg ikke husker hva den var.

 

Jeg vet ikke om jeg bør poste denne uten å forklare hvordan jeg tok den men

 

S-Club seven - never had a dream come true

 

 

Ved å lese i kommentarene? ;) Hehe!

 

Skulle til å svare selv, da det stod i kommentarfeltet, men du var allerede før meg.

Endret av Teds
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som blir spilt i den episoden med brystkreft som tema i "Extreme Makeover - Home Edition" ?

 

"And i want u.... And i need u" Det er alt jeg kan :\

 

Anyone?

 

Tipper at det er sangen "Missing" av "Everything but the girl", den finnes i masse forskjellige versjoner, ofte med dance-rytmer. Her er originalen:

Lenke til kommentar

Hei, jeg var innom en video på Youtube her nå og dessverre er det ingen info om musikken som er brukt.

Jeg skulle gjerne likt og vite hva sangen heter og/eller hva bandet heter.

 

Sjanger: Metal/Trash (?) jeg er ikke så god på slikt.

Link:

(Den starter etter ca 8 sek).

Video:

 

 

Flott tråd forresten, jeg må nok bruke den oftere.

Lenke til kommentar

Det er en sang som jeg hørte på guitar hero som jeg syntes var skikkelig fengende men jeg vet ikke hva sangen heter.

 

Refrenget er noe sånn her:

 

Hit me with your best shoot....WHY dont you hit me with your best shoot.

 

Litt dårlig forklart men takker for svar :)

Lenke til kommentar
Det er en sang som jeg hørte på guitar hero som jeg syntes var skikkelig fengende men jeg vet ikke hva sangen heter.

 

Refrenget er noe sånn her:

 

Hit me with your best shoot....WHY dont you hit me with your best shoot.

 

Litt dårlig forklart men takker for svar :)

 

Er lov til å prøve å søke på youtube selv da :p

 

 

Sang: Hit me With Your Best Shot

Artist: Pat Benatar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+21q341234

Heisann, var på Iron Maiden konserten i går der de spilte en del sanger mellom avenged sevenfold's oppvarming og starten på maiden. Så jeg lurer bare på hva navnet på band/sangen, jeg har tatt opp litt med mobilen, det er litt støyende siden jeg sto nesten helt framme, men man kan høre noe av sangen.

Legger til opptak, det jeg får ut av sangen er , "got to, got to breathe, dont you know...."

 

Håper noen finner ut det for meg, jeg har søkt en del på youtube og google uten hell....

Lenke til kommentar

Det er UFO - Doctor Doctor. Den spilles ALLTID sist før konserten starter. Derfor tok publikum så sinnssykt av når den kom på anlegget. Da vet folk at nå kommer bandet etterpå. Pluss det er en knall rockelåt. Låten er fra 70-tallet. Akkurat som at Always look on the bright side of life spilles etter konsertene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Heisann alle sammen, har to sanger jeg lurer på hva heter. De er fra en film så har bare tatt opp fra den så er noen lyder noen ganger i bakgrunnen. Håper dere klarer å finne ut disse to for meg ;)

 

Klipp1

Klipp2

 

Fant en versjon :

 

Om det er den eller ikke, det vet jeg ikke. Den du hadde hørtes kanskje litt mer trance ut. Men det er vel en indikasjon på at sangen ihvertfall heter (Everybody Wants to Be a) Star

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...