Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg leiter etter en sang, den er med i Never Back Down, og United. (2003 norsk film) I Never Back Down kommer den rett etter han "jake" har vunnet mot han "Ryan" helt på slutten av filmen, kommer akkurat etter han spente til trynet hannes.. :p også han vennen ligger i sengen og ser videoen på på mobilen sin, den sangen som akkurat er DA.. Den varer ikke i mer en toppen 10 sec. Den er med i United og, men jeg fant den aldri. Jada har sett på IMDB.. Man kan vell kalle den en "vinne" sang kanskje.. Om man har sett United, så er det en gang han "Kåre" blir glad, så kommer den sangen. Det er gitaren man legger merke til i sangen på en måte.. :p Det er en rocke sang

 

Takker for svar. :] Man må nesten ha sett Never Back Down for og vite hva sangen heter..

 

Ingen som hadde peiling på den ell? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, lurer på hvilken sang det er som går på dine sider reklamene på tv2, er en sang/tema/rytme som går igjen med forskjellige sanger lagt på, (hvis det ikke er en lang sang som skifter tema mange ganger :p). Det er en klassisk sang som er basisen, med forskjellige tema lagt på. På en versjon er det en som rapper (er ganske sikker på at det er shaggy) mens den klassiske sangen spilles i bakgrunnen i en fiolin versjon. Det er en 2-3 forskjellige reklamer som varer i en 8-10 sekunder, med forskjellige sanger lagt på.

 

Lurer vel mest på hvilken klassisk sang det er som går i bakgrunnen siden jeg rekner med at det er sanger som er mikset for reklamen, og ikke faktiske sanger. Har lest på denne tråden en stund å har sett noen som har spurt etter det samme (tror jeg) men har ikke sett noe svar enda.

 

Håper dette ikke ble for forvirrende, var litt usikker på hvordan jeg skulle forklare det

Endret av Bingaling
Lenke til kommentar

Hei!

 

Rett før været, etter sporten eller før sporten på tv2 husker ikke. Så kommer det en sang litt sånn techno dance aktig. Og så står det ''Cats'' med bilde av katter med hvit bakgrunn. Hva heter sangen?

 

Noe av teksten er noe lignende som ''My dreams come true'' eller noe i den duren. Må ha sangen! :p

Endret av SuperSofie
Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Lurer VELDIG på en sang som går på mellom sendinger på TV3 når de viser reklamen for sendetiden til "Miami Vice" (ja, den gamle serien med Don Johnson og gutta) Hva heter den sangen??

 

Noen hjelp meg plis:P

 

Edit: fant det ut selv haha, var så desp

Hvis noen andre lurer så er det Calvin Harris med Acceptable in the 80s (http://youtube.com/watch?v=p1S3JCknQJ4)

Endret av saaker
Lenke til kommentar

Ser etter en sang fra som jeg husker fra de eldre McMusic-platene mellom 1-6 tror jeg.

 

sangen er en type technosang som starter med at en type sier noe ala: Yo fidoflow, get bassabo. (jentestemme: I'm ready) så kommer det trommer osv.

Alt jeg vet er at sangen er på samme plate som en annen technosang som hadde en musikkvideo der en unge/mann leker med er modellfly ute i sanden eller noe.

sangen var simpel og kjedelig og gjentok seg hele tiden "datrada jeip jeip datrada osv."

hjelp meg :(

tror sangen var på spor 14-16

 

platene var fra perioden 1998-1999

Endret av Crippled
Lenke til kommentar
Ser etter en sang fra som jeg husker fra de eldre McMusic-platene mellom 1-6 tror jeg.

 

sangen er en type technosang som starter med at en type sier noe ala: Yo fidoflow, get bassabo. (jentestemme: I'm ready) så kommer det trommer osv.

Alt jeg vet er at sangen er på samme plate som en annen technosang som hadde en musikkvideo der en unge/mann leker med er modellfly ute i sanden eller noe.

sangen var simpel og kjedelig og gjentok seg hele tiden "datrada jeip jeip datrada osv."

hjelp meg :(

tror sangen var på spor 14-16

 

platene var fra perioden 1998-1999

 

yo, feel the flow que pasa paradox synger fyren ;) og det er 666 - Paradox (remix kanskje) du er ute etter, i think :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg var en tur på byen isted. Hørte en god gammel tekno låt. Kan ikke komme på hva den heter, så jeg prøver meg her. :)

 

Det er ei dame som sier/synger: I want you... I need you. Det er mye fart i sangen. Håper noen teknosjeler der ute vil gjenkjenne dette. hehe

 

første som fallt meg inn var Cascada eller Groove Coverage med en eller annen låt, men er ikke få der damer synger om sånt :p

Lenke til kommentar

nå har jeg leita litt rundt på sidene her, men ikke funnet det jeg er ute etter.. Derfor får dere beklage viss dette spørsmålet har blitt spurt om før, MEN: det jeg lurer på er om noen veit hvilken sang som blir spilt under reklamen for Koneklubben nå om dagene? En kvinne som synger, men har ikke fått med meg teksten, har alltid vært på farten når den har surret i bakgrunnen av en eller annen grunn! :/

 

 

fant sangen til slutt gitt :) Alissa Moreno - Far from here :) nydelig! fikk endelig med meg teksten for en gangs skyld.. hehe

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radio nå. Husker noen strofer:

 

"..sing with me darling.." "all alone in the moonlight.."

 

Etter refrenget var det også noe sånn "aaahh, aaaah,.."

 

Noen ?

 

Ingen som vet? Er en pop låt som går på radion nå for tida.

 

Er det på P3 de spiller den typisk? Lurer på om det kan være The Micropops — Moonlight.. Fant ikke noen link i farta, men du kan jo prøve å søke på den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...