Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo. Har hørt en låt et par ganger på radio, men har aldri plukket opp hva den heter.

Hvis ikke jeg husker helt feil er det en mann som synger på verset og en dame på refrenget, men det kan hende jeg husker feil. Melodien er kjempekul og kan kanskje virke litt sånn hiphop-aktig for noen.

Den største ledetråden blir følgende:

Rytmen/melodien er veldig lik på introsangen i Flight of the Conchords.

http://www.youtube.com/watch?v=bPJCLtEHBUk

Hjelp hadde vært kjempekult! :D

Lenke til kommentar

Er det nokon her som har høyrt reklamen for Iron Maiden-konkurransen på p4? Ein kan vinne billetter til ein Maiden- konsert, og i bakgrunnen speler dei ein del klipp frå forskjellige Maiden-sangar, mellom anna ein heilt rå gitarsolo. Har prøvd å leite han fram, men det er så utruleg mange sangar å høyre gjennom, så eg hadde vore veldig takknemleg dersom nokon her kunne hjelpe meg med sangtittelen. På førehand takk :)

Lenke til kommentar
Hallo. Har hørt en låt et par ganger på radio, men har aldri plukket opp hva den heter.

Hvis ikke jeg husker helt feil er det en mann som synger på verset og en dame på refrenget, men det kan hende jeg husker feil. Melodien er kjempekul og kan kanskje virke litt sånn hiphop-aktig for noen.

Den største ledetråden blir følgende:

Rytmen/melodien er veldig lik på introsangen i Flight of the Conchords.

http://www.youtube.com/watch?v=bPJCLtEHBUk

Hjelp hadde vært kjempekult! :D

Har ikke lyd på denne PCn, men jeg vil tro du mener den her sangen:

Estelle feat. Kanye West - American boy

Lenke til kommentar
Er det nokon her som har høyrt reklamen for Iron Maiden-konkurransen på p4? Ein kan vinne billetter til ein Maiden- konsert, og i bakgrunnen speler dei ein del klipp frå forskjellige Maiden-sangar, mellom anna ein heilt rå gitarsolo. Har prøvd å leite han fram, men det er så utruleg mange sangar å høyre gjennom, så eg hadde vore veldig takknemleg dersom nokon her kunne hjelpe meg med sangtittelen. På førehand takk :)

Om du skaffer opptak av reklamen kan jeg hjelpe deg, evt om jeg ser reklamen og husker å skrive ned. Du kan også finne spillelisten på nett (tipper jeg) og kun høre gjennom de sangene som er med på albumet

Lenke til kommentar

Hei. Det er en sang jeg lurer på, og ja; jeg har prøvd Google osv. osv. Her er teksten:

"In my little book of rules/fools , chapter one i wrote the rules

Cross your heart and hope to die, sit back and watch illusions fly

I tend to get my hopes up high, and get those _________ to fly

But I won't give without a fight, and I don't wanna sleep tonight

Chapter two you set the tone, on have to wake up all alone"

Ingen sang-gjenkjennings-program funker. Det høres ut som en sitar i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Hei. Det er en sang jeg lurer på, og ja; jeg har prøvd Google osv. osv. Her er teksten:

"In my little book of rules/fools , chapter one i wrote the rules

Cross your heart and hope to die, sit back and watch illusions fly

I tend to get my hopes up high, and get those _________ to fly

But I won't give without a fight, and I don't wanna sleep tonight

Chapter two you set the tone, on have to wake up all alone"

Ingen sang-gjenkjennings-program funker. Det høres ut som en sitar i begynnelsen.

Jeg vet hvilken og hvem du mener. Er et norsk band trodde jeg, lureer på om den ikke har vært på en absolute music en gang. Skal tenke litt emr og komme tilbake. Ganske catchy melodi med en liten gitarsolo mellom versene.

EDIT:

http://no.wikipedia.org/wiki/Green_Cortinas

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...