Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg leita litt rundt på sidene her, men ikke funnet det jeg er ute etter.. Derfor får dere beklage viss dette spørsmålet har blitt spurt om før, MEN: det jeg lurer på er om noen veit hvilken sang som blir spilt under reklamen for Koneklubben nå om dagene? En kvinne som synger, men har ikke fått med meg teksten, har alltid vært på farten når den har surret i bakgrunnen av en eller annen grunn! :/
Lenke til kommentar

Ehmmm, har en sang jeg har hørt, men kan ikke akkurat si mye om den.

 

Det er en rap sang, og det eneste jeg husker noe særlig av den er at den har liten snutt av godzilla theme som går ofte i sangen..

 

Sikkert ikke lett å forstå men håper noen gjør det :p

 

EDIT: Fant den, det var Pharoahe Monch - Simon Says :)

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar
Ehmmm, har en sang jeg har hørt, men kan ikke akkurat si mye om den.

 

Det er en rap sang, og det eneste jeg husker noe særlig av den er at den har liten snutt av godzilla theme som går ofte i sangen..

 

Sikkert ikke lett å forstå men håper noen gjør det :p

 

EDIT: Fant den, det var Pharoahe Monch - Simon Says :)

Kan det være denne?

Lenke til kommentar
Leter etter en remix av Richard Marx - Feels like Heaven.

Sangen er vel fra 04 - 06 og høres litt 90-talls dance-aktig ut. Er vel en eller annen sub-genre av trance går jeg ut i fra.

Har lett meg gjennom mange Feels like Heaven-utgaver på youtube, men ingen er som den.

 

lydklipp: http://trc.sjurvaage.com/files/feelslikeheaven.mp3

 

Dario G - Heaven is Closer.

Aha, så det var Dario Gs versjon likevel? Jeg trodde jeg hadde den, men kanskje det bare er feil-tagging da, siden den ikke ligna så mye.

Takk :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg var en tur på byen isted. Hørte en god gammel tekno låt. Kan ikke komme på hva den heter, så jeg prøver meg her. :)

 

Det er ei dame som sier/synger: I want you... I need you. Det er mye fart i sangen. Håper noen teknosjeler der ute vil gjenkjenne dette. hehe

Lenke til kommentar

Jeg leiter etter en sang, den er med i Never Back Down, og United. (2003 norsk film) I Never Back Down kommer den rett etter han "jake" har vunnet mot han "Ryan" helt på slutten av filmen, kommer akkurat etter han spente til trynet hannes.. :p også han vennen ligger i sengen og ser videoen på på mobilen sin, den sangen som akkurat er DA.. Den varer ikke i mer en toppen 10 sec. Den er med i United og, men jeg fant den aldri. Jada har sett på IMDB.. Man kan vell kalle den en "vinne" sang kanskje.. Om man har sett United, så er det en gang han "Kåre" blir glad, så kommer den sangen. Det er gitaren man legger merke til i sangen på en måte.. :p Det er en rocke sang

 

Takker for svar. :] Man må nesten ha sett Never Back Down for og vite hva sangen heter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...