maari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 nå har jeg leita litt rundt på sidene her, men ikke funnet det jeg er ute etter.. Derfor får dere beklage viss dette spørsmålet har blitt spurt om før, MEN: det jeg lurer på er om noen veit hvilken sang som blir spilt under reklamen for Koneklubben nå om dagene? En kvinne som synger, men har ikke fått med meg teksten, har alltid vært på farten når den har surret i bakgrunnen av en eller annen grunn! :/ Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Leter etter et band/gruppe/en fyr hvor det er en innmari tynn, svart kar som synger/snakker, whatever. Sangen er ganske gammel Faithless kanskje? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg bare MÅ ha denne sangen i mp3 eller lignende format... Noen som har lastet den ned fra iTunes eller noe? Lenke til kommentar
Karmarep Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hva sangen i reklamen til Paradise Hotel på TV3 heter? Tror dette her var noe av teksten: "I don't run no more 'cause I shapeshift form" .....eller noe sånt Den har gått hele denne uka. - "Festmusikk (blanding av syre og hiphop på en måte) - Gått i rundt 2 uker på TV3 nå - Mye bass Noen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg bare MÅ ha denne sangen i mp3 eller lignende format... Noen som har lastet den ned fra iTunes eller noe? Itunes er jo gratis og podcasten der er nok også gratis. Så du kan jo bare laste den ned selv. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hater iTunes skjønner du, men har fått tak i den nå Lenke til kommentar
medlem-128219 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Nå er jeg ganske fortvila og lei av å lete etter nåla i høystakken, og jeg har desverre lite tråder å nøste i... Jeg leter etter en artist som jeg verken vet navn på, låttittel på, men husker kun bruddstykker fra musikkvideoen. Denne musikkvideoen var en gjenganger på MTV sånn ca. år 2000 - 2002... I denne musikkvideoen var der en fin oppreist flott dame, men som alikevel var kjempetrist. Det var denne kvinnen som syngte. Sammen med seg hele tiden hadde hun en liten pjuskete mann med lue på tror jeg, som spillte klassisk gitar... Husker og denne damen satt framfor et speil og gråt ( dette var på et bad. )mens hun skulle sminke seg, og i bakgrunnen satt denne lille mannen på en stol e.l. å spilte på denne gitaren. Husker at hun også lå i badekaret, med denne mannen på siden og spilte gitar... Kunne ikke huske etter om hun kanskje hadde en håndduk surret rundt hodet da hun var i badekaret? Husker og at de gikk i en korridor, der hun hadde høyhælte sko, med den lille mannen som var mye mindre enn henne ved siden av - og spilte gitar... Mer husker jeg desverre ikke, men denne sangen har jeg aldri glemt, og jeg får aldri ro om jeg ikke finner den... Tror sjangeren kunne være pop eller noe i den grenen... Har aldri hørt eller sett noe av denne melodien og musikkvideoen i ettertid... Er det noen her som kunne hjelpe meg???? All ære til den/de i så fall! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Asle Beck - Skur 55 Endret 16. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det noen som husker den musikkvideoen på 90-tallet der du så en frosk av noe slag gå gjennom de evulusjoniske fasene og bli til et menneske? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvem står bak sangen "california girls" eller hva nå den het. Det er ikke David lee roth, nei. Endret 16. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvem står bak sangen "california girls" eller hva nå den het.Det er ikke David lee roth, nei. Er ikke det Beach Boys da?? http://en.wikipedia.org/wiki/California_Girls Endret 16. juli 2008 av lortonge Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Er det noen som husker den musikkvideoen på 90-tallet der du så en frosk av noe slag gå gjennom de evulusjoniske fasene og bli til et menneske? Endret 16. juli 2008 av Zuluzion Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan finne en vømmøl (hans rotmo) remix, usikker på hva sangen heter. Vil tru den ligger på urørt en plass! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan finne en vømmøl (hans rotmo) remix, usikker på hva sangen heter. Vil tru den ligger på urørt en plass!Tenker du på Samvirkelaget - Itjnå som kjem tå sæ sjøl? Lenke til kommentar
lunipaien Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 leter en er en "90 talls dance" sang hvor dama synger "yo yo" need help! anyone? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei!Nå er jeg ganske fortvila og lei av å lete etter nåla i høystakken, og jeg har desverre lite tråder å nøste i... Jeg leter etter en artist som jeg verken vet navn på, låttittel på, men husker kun bruddstykker fra musikkvideoen. Denne musikkvideoen var en gjenganger på MTV sånn ca. år 2000 - 2002...I denne musikkvideoen var der en fin oppreist flott dame, men som alikevel var kjempetrist. Det var denne kvinnen som syngte. Sammen med seg hele tiden hadde hun en liten pjuskete mann med lue på tror jeg, som spillte klassisk gitar... Husker og denne damen satt framfor et speil og gråt ( dette var på et bad. )mens hun skulle sminke seg, og i bakgrunnen satt denne lille mannen på en stol e.l. å spilte på denne gitaren. Husker at hun også lå i badekaret, med denne mannen på siden og spilte gitar... Kunne ikke huske etter om hun kanskje hadde en håndduk surret rundt hodet da hun var i badekaret? Husker og at de gikk i en korridor, der hun hadde høyhælte sko, med den lille mannen som var mye mindre enn henne ved siden av - og spilte gitar... Mer husker jeg desverre ikke, men denne sangen har jeg aldri glemt, og jeg får aldri ro om jeg ikke finner den... Tror sjangeren kunne være pop eller noe i den grenen... Har aldri hørt eller sett noe av denne melodien og musikkvideoen i ettertid... Er det noen her som kunne hjelpe meg???? All ære til den/de i så fall! Jeg vil ha ære: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 leter en er en "90 talls dance" sang hvor dama synger "yo yo" need help! anyone? Kødder du? :!: Lenke til kommentar
medlem-128219 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei!Nå er jeg ganske fortvila og lei av å lete etter nåla i høystakken, og jeg har desverre lite tråder å nøste i... Jeg leter etter en artist som jeg verken vet navn på, låttittel på, men husker kun bruddstykker fra musikkvideoen. Denne musikkvideoen var en gjenganger på MTV sånn ca. år 2000 - 2002...I denne musikkvideoen var der en fin oppreist flott dame, men som alikevel var kjempetrist. Det var denne kvinnen som syngte. Sammen med seg hele tiden hadde hun en liten pjuskete mann med lue på tror jeg, som spillte klassisk gitar... Husker og denne damen satt framfor et speil og gråt ( dette var på et bad. )mens hun skulle sminke seg, og i bakgrunnen satt denne lille mannen på en stol e.l. å spilte på denne gitaren. Husker at hun også lå i badekaret, med denne mannen på siden og spilte gitar... Kunne ikke huske etter om hun kanskje hadde en håndduk surret rundt hodet da hun var i badekaret? Husker og at de gikk i en korridor, der hun hadde høyhælte sko, med den lille mannen som var mye mindre enn henne ved siden av - og spilte gitar... Mer husker jeg desverre ikke, men denne sangen har jeg aldri glemt, og jeg får aldri ro om jeg ikke finner den... Tror sjangeren kunne være pop eller noe i den grenen... Har aldri hørt eller sett noe av denne melodien og musikkvideoen i ettertid... Er det noen her som kunne hjelpe meg???? All ære til den/de i så fall! Jeg vil ha ære: DU ER TIDENES STØRSTE ENGEL!!!!!!! DU FANT DEN!!!!!!!!! OG JEG HAR LETT SIDEN DEN GANGEN!!!! TUUUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TGL Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! På Metallica konserten i Bergen 16.07.08 var det en del sanger som gikk i loop før selve konserten begynte, deriblandt var Korn, Black Sabbath og noe fra Slipknot. Men det var også en del andre sanger som jeg ikke vet hva heter, noen som kunne skrevet navn og artist på sanger de vet ble spilt? Takk for en kjempekonsert! Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan finne en vømmøl (hans rotmo) remix, usikker på hva sangen heter. Vil tru den ligger på urørt en plass!Tenker du på Samvirkelaget - Itjnå som kjem tå sæ sjøl? er litt usikker, mente egentlig den gikk litt fortere og var litt villere, men det er definitivt riktig sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå