habberst Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 heisann:) lurte på en låt jeg, Flo rida og T-pain med Get low. Det er jo i seg selv greit nok, men ser etter remixsen som bassen slår dobbelt så fort:) hehe. noen som vet hva den heter den remixen, finner den overhode ikke Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva heter den sangen på videoen?http://www.youtube.com/watch?v=GLufAhQ7TTs Philter - My French Connection. Lager fete beats. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) heisann:) lurte på en låt jeg, Flo rida og T-pain med Get low. Det er jo i seg selv greit nok, men ser etter remixsen som bassen slår dobbelt så fort:) hehe. noen som vet hva den heter den remixen, finner den overhode ikke Det er Rainman Remix du er ute etter. Om det ikke er den remixen, så er den uansett sweet Endret 14. juli 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva er navnet på sangen som blir spilt når Sid kjører bil i starten av Kill Buljo? Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Noen som har sett den reklamen for saft eller juice, husker aldri hva det er slaks drikke. Men reklamen går sånn: Ei jente og en gutt(Eva og Adam) ligger i en hage, så kommer det en skitten mann(slangen?) med eplesaft/juice på flaske og gir til jenta, så blir han jaga ut av en mann(Gud). Så går gutten og jenta ut til mannen med saften/juicen. Hvilken sang er det som går i bakgrunnen? Jeg klarer aldri å plokke ut nok ord til å få en setning som gir mening. Jeg oppfatter bare bruddstykker som ikke gir mening med resten jeg tror jeg hører. Noen som har hørt den, og vet hva sangen heter? Reklamefilmen går på TV2, og jeg finner ikke noe info om den på nettet. Er det den reklamen for MER EPLE eller no? Isåfall er kan det være denne sangen? Sangen begynner etter 25 sekunder btw Endret 14. juli 2008 av Logitech1 Lenke til kommentar
habberst Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 heisann:) lurte på en låt jeg, Flo rida og T-pain med Get low. Det er jo i seg selv greit nok, men ser etter remixsen som bassen slår dobbelt så fort:) hehe. noen som vet hva den heter den remixen, finner den overhode ikke Det er Rainman Remix du er ute etter. Om det ikke er den remixen, så er den uansett sweet hmm, var ikke akuratt denne:/ men den er akuratt lik orginalen bare at bassen er dobbelt så rask Lenke til kommentar
jensens Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Heisann, Noen som vet hva den sangen i Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay , når dem besøker han mannen med mye nakne damer heter? Den begynner når hun ene åpner døra. Endret 14. juli 2008 av jensens Lenke til kommentar
AdrianKris Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som har sett den reklamen for saft eller juice, husker aldri hva det er slaks drikke. Men reklamen går sånn: Ei jente og en gutt(Eva og Adam) ligger i en hage, så kommer det en skitten mann(slangen?) med eplesaft/juice på flaske og gir til jenta, så blir han jaga ut av en mann(Gud). Så går gutten og jenta ut til mannen med saften/juicen. Hvilken sang er det som går i bakgrunnen? Jeg klarer aldri å plokke ut nok ord til å få en setning som gir mening. Jeg oppfatter bare bruddstykker som ikke gir mening med resten jeg tror jeg hører. Noen som har hørt den, og vet hva sangen heter? Reklamefilmen går på TV2, og jeg finner ikke noe info om den på nettet. Er det den reklamen for MER EPLE eller no? Isåfall er kan det være denne sangen? Sangen begynner etter 25 sekunder btw Tusen evig takk! Den har gått i hodet mitt siden dagen den begynte på TV! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Leter etter en cover-versjon av Old Cape Cod( ). Det er en mannlig, veldig rolig stemme. Sommerlig. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Heisann, Noen som vet hva den sangen i Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay , når dem besøker han mannen med mye nakne damer heter? Den begynner når hun ene åpner døra. Her har du soundtracket til filmen : http://www.imdb.com/title/tt0481536/soundtrack Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Leter etter en cover-versjon av Old Cape Cod( ). Det er en mannlig, veldig rolig stemme. Sommerlig. Håper noen kan hjelpe Her står det noen andre som har fremført den, kanskje det kan ta deg videre: http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Cape_Cod Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fant ut at det var Groove Armada - At The River. Takk skal du ha, Ekko Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva heter den sangen på TV3 reklmen der de reklamerer for serier og filmer på TV3 denne sommeren? Lenke til kommentar
McKack Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hallois, leter etter sangen i Nelly.com reklamen som går nå for tiden. Har sett den flere ganger på visat 4. Jeg tror det er Kylie Minogue men thats it. Elin Lanto - My Favourite Pair Of Jeans Lenke til kommentar
habberst Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 er det ingen som vet hva denne remixen av t-pain med Low heter. den som her helt lik bare at bassen slår dobbelt så fort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Leter etter en remix av Richard Marx - Feels like Heaven. Sangen er vel fra 04 - 06 og høres litt 90-talls dance-aktig ut. Er vel en eller annen sub-genre av trance går jeg ut i fra. Har lett meg gjennom mange Feels like Heaven-utgaver på youtube, men ingen er som den. lydklipp: http://trc.sjurvaage.com/files/feelslikeheaven.mp3 Endret 15. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Leter etter et band/gruppe/en fyr hvor det er en innmari tynn, svart kar som synger/snakker, whatever. Sangen er ganske gammel Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg lurer på hva en sang heter Den er på svensk og jeg tror refrenget går : "Det e ingen sorgar ved din død" og noe mer. Det er en jente/kvinne som synger Kjempe tusen takk hvis dere finner ut av det. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Never mind, jeg fant den. Det var: 50 Cent - Till i collapse. Endret 15. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Ampanda Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva heter den sangen på TV3 reklmen der de reklamerer for serier og filmer på TV3 denne sommeren? Marlena Shaw - California Soul (Den som spilles på TV3 er kanskje en remix. Har ikke funnet akkurat den versjonen. Men sangen er riktig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå