Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva heter den sangen (artisten) som er i den gilde reklamen? Spurt om haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauger av ganger. Sangen er etter hva jeg husker en mix av noen\en låt, laget spesiellt for Gilde. Søk etter gilde i musikkategorien, og du finner link til download. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Heldig for meg så var det dagens sang for Lord Swag. Takk Swag Lord Swag Skrevet: 04/07/2005 : 17:21 Bruker Registrert: 08/07/2003 Innlegg: 3610 Chris Isaac vs. Fatboy Slim - Praise a wicked game Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg leter etter sangen fra KID reklamen. Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei jeg lurer på hva sangen i denne videoen heter? http://abum.com/?show_media=8715 Jeg vil gjerne også vite om melodien i begynnelsen av videoen minner dere om en annen sang som jeg oxo har hørt? Mvh Sull Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg leter etter sangen fra KID reklamen. Hvilken sang er det? Spørsmålet har vært oppe før. Du kan ringe KIDs hovedkontor på 32 26 49 00 og spørre... Lenke til kommentar
maradona Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hva med sangen på dette klippet da? Endret 5. juli 2005 av maradona Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Maradona: Sangen: Notch - Nuttin no go so, tror det er remixen som blir spilt men bare søk deg frem du Endret 5. juli 2005 av sull Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvilken sang er det her? Artist - Track 1 Irriterer meg alltid like mye hver gang jeg ser en i spillelista mi! win+e (lookup the bastard, an DEL) Lenke til kommentar
maradona Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Maradona: Sangen: Notch - Nuttin no go so, tror det er remixen som blir spilt men bare søk deg frem du Takk takk! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg hørte en sang på trance-streamen til Digitally Imported i dag, den hadde en kvinnevokal som sang noe slikt: "Come and catch me baby", mens baby var dratt ut ca slik: "baaaaby Noen som vet hva den heter? Det skjedde noe i dag som gjør at den er litt spesiell... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tekst; How many people are there in san fransisco? how many people are there, really there? osv snoodig låt, noen? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hvilken sang er det her?Artist - Track 1 Ahh.. En klassiker... EDIT: Du kan godt få lov til å laste opp en liten sample! Endret 6. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva med sangen på dette klippet da? hehe jeg får ikke opp noe bilde men jeg har lyd... er spurt etter før (jeg svarte da også ) er ett eller anet med DJ Mummy(elns) du hører han sier det i begynnelsen av sangen Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg hørte en sang på trance-streamen til Digitally Imported i dag, den hadde en kvinnevokal som sang noe slikt:"Come and catch me baby", mens baby var dratt ut ca slik: "baaaaby Noen som vet hva den heter? Det skjedde noe i dag som gjør at den er litt spesiell... kan være noe med E-Rotic de har mye sånn "baby" og alle sånne ord er dratt ut .. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tekst; How many people are there in san fransisco? how many people are there, really there? osv snoodig låt, noen? stooore feil i lyrikken jeg hadde skrevet A million people in san fransisco osv er det. lydklipp, last og hør og fortell! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva heter sangen som blir brukt på reklamen til Golden League på NRK? Den er så sinnsykt fet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har en Dimmu Borgir sang, men jeg vet ikke hva den heter. Er det noen som vet hva den heter hadde det vært fint. Har laget et lite klipp fra begynnelsen, som ikke er særlig stort. Ingen som vet?? Sikker på at det er Dimmu Borgir? Det kan hende det er Old Man's Child. (Mange av medlemmene i Dimmu er også i Old Mans Child.) Lenke til kommentar
sull Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva heter sangen i denne videoen?: http://www.abum.com/?show_media=4411&file_...=2026819654.wmv Mvh Sull Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg hørte en sang på trance-streamen til Digitally Imported i dag, den hadde en kvinnevokal som sang noe slikt:"Come and catch me baby", mens baby var dratt ut ca slik: "baaaaby Noen som vet hva den heter? Det skjedde noe i dag som gjør at den er litt spesiell... kan være noe med E-Rotic de har mye sånn "baby" og alle sånne ord er dratt ut .. E-Rotic lager vel musikk med mye høyere partyfaktor enn den sangen jeg snakker om. Dessuten er vel ikke E-Rotic direkte trance heller... Så nei, det var ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hei! Leiter etter en sang fra den geniale filmen Wild At Heart. Den er ca midt i, rundt 54 minutt inn i filmen, og de kjører på vei til California. Alt man hører av sangen er en melodi, som jeg veit jeg har hørt før, men klarer ikke å finne ut hvilken... Har sjekka soundtracket, men kan liksom ikke huske at jeg fant den der heller... Edit: Fant den der likevel Chris Isaak - Wicked Game Hadde hørt den før, bare da var det HIM's versjon:P Endret 7. juli 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå