Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter en metalsang, har sett den på headbangers ball på MTV for et halvt års tid siden. Videoen går ut på, så vidt jeg husker, at det står 4-5 karer med mye hår foran ansiktet og brummer i mikrofonene sine og står vel egentlig helt i ro gjennom hele videoen. De står på en scene som minner litt om en gymsal, mulig jeg roter der. Og så kommer publikum opp og stagediver hele tiden.

 

Hørtes for meg ut som noe av Rammstein.. Du kan jo skjekke sangen dems Bang Bang og America eller no, minte meg litt om dem..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Leter etter en hiphopsang. Det er en som synger "chimmi chimmi hey" eller noe sånn, med piano i bakgrunnen. Noen som vet?

 

Shimmy Shimmy Ya - ODB (Ol' Dirty Bastard)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være :)

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan.

 

Er vel ikke In Grid - Tu es foutu ?

 

nei hverken in grid eller kate ryan desverre.. denne dama sang ganske lyst . sangen er mer trance.

Lenke til kommentar
Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være :)

 

Nå er det forskjellige sanger under rulleteksten, blant annet :

 

New York Groove - Ace Frehley (Kiss)

Inside The Cage - Juliet and the Licks

Get Innoucous - LCD Soundsystem

Endret av SteinErik
Lenke til kommentar
Leter etter en metalsang, har sett den på headbangers ball på MTV for et halvt års tid siden. Videoen går ut på, så vidt jeg husker, at det står 4-5 karer med mye hår foran ansiktet og brummer i mikrofonene sine og står vel egentlig helt i ro gjennom hele videoen. De står på en scene som minner litt om en gymsal, mulig jeg roter der. Og så kommer publikum opp og stagediver hele tiden.

 

Hørtes for meg ut som noe av Rammstein.. Du kan jo skjekke sangen dems Bang Bang og America eller no, minte meg litt om dem..

(Lar quoten være så folk slipper å leite oppover, legger til litt info)

 

Ikke Rammstein, glemte å si at jeg tror sangen er fra 80-tallet, og så vidt jeg husker byttet de aldri kamera. Litt kult konsept for en video, virker som liveopptak fra det lokale samfunnshuset, men jeg vet ikke om sangen var studio eller live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være :)

 

Nå er det forskjellige sanger under rulleteksten, blant annet :

 

New York Groove - Ace Frehley (Kiss)

Inside The Cage - Juliet and the Licks

Get Innoucous - LCD Soundsystem

 

Nei, jeg tror ikke det var noen av de etter å ha sjekket alle forslagene dine på youtubube.com. Har du en link til komplett liste over artister som synger ved credits?

Lenke til kommentar

Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen:

Altså:

Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd :p Feriehilsen fra Nordland :cool:

Lenke til kommentar
Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen:

Altså:

Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd :p Feriehilsen fra Nordland :cool:

P1-scenen på fredag bød på Duke Robillard, Ida Jenshus og David Bowie. :)

Lenke til kommentar
Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen:

Altså:

Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd :p Feriehilsen fra Nordland :cool:

P1-scenen på fredag bød på Duke Robillard, Ida Jenshus og David Bowie. :)

Tusen takk skal du ha :) Det var jammen kjapt! Da var det Ida Jenshus!

Lenke til kommentar

"Ooh lari, the troubles are high, ooh lari, the troubles are high" eller noe sånt. Mann som synger. Hørte den første gang under Big Brother utstemmingene, når folk som ble utstemt gikk ut, så ble den sangen spilt. Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.

Vennlig hilsen :-)

Lenke til kommentar
"Ooh lari, the troubles are high, ooh lari, the troubles are high" eller noe sånt. Mann som synger. Hørte den første gang under Big Brother utstemmingene, når folk som ble utstemt gikk ut, så ble den sangen spilt. Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.

Vennlig hilsen :-)

 

moby - natural blues

 

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...