Melhus19 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 leter etter en sang som jeg TROR er av van morrison (eller en som hørres ut som han) det er en rolig lot hvor han synger litt, og etter en stund begynner han litt. DA-DA-DA-DABADABDA... hehe.. håpløs forklaring, men digg hvis noen vet hva jeg snakker om.. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leter etter en metalsang, har sett den på headbangers ball på MTV for et halvt års tid siden. Videoen går ut på, så vidt jeg husker, at det står 4-5 karer med mye hår foran ansiktet og brummer i mikrofonene sine og står vel egentlig helt i ro gjennom hele videoen. De står på en scene som minner litt om en gymsal, mulig jeg roter der. Og så kommer publikum opp og stagediver hele tiden. Hørtes for meg ut som noe av Rammstein.. Du kan jo skjekke sangen dems Bang Bang og America eller no, minte meg litt om dem.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leter etter en hiphopsang. Det er en som synger "chimmi chimmi hey" eller noe sånn, med piano i bakgrunnen. Noen som vet? Shimmy Shimmy Ya - ODB (Ol' Dirty Bastard) name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan. Er vel ikke In Grid - Tu es foutu ? nei hverken in grid eller kate ryan desverre.. denne dama sang ganske lyst . sangen er mer trance. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være Nå er det forskjellige sanger under rulleteksten, blant annet : New York Groove - Ace Frehley (Kiss) Inside The Cage - Juliet and the Licks Get Innoucous - LCD Soundsystem Endret 6. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leter etter en metalsang, har sett den på headbangers ball på MTV for et halvt års tid siden. Videoen går ut på, så vidt jeg husker, at det står 4-5 karer med mye hår foran ansiktet og brummer i mikrofonene sine og står vel egentlig helt i ro gjennom hele videoen. De står på en scene som minner litt om en gymsal, mulig jeg roter der. Og så kommer publikum opp og stagediver hele tiden. Hørtes for meg ut som noe av Rammstein.. Du kan jo skjekke sangen dems Bang Bang og America eller no, minte meg litt om dem.. (Lar quoten være så folk slipper å leite oppover, legger til litt info) Ikke Rammstein, glemte å si at jeg tror sangen er fra 80-tallet, og så vidt jeg husker byttet de aldri kamera. Litt kult konsept for en video, virker som liveopptak fra det lokale samfunnshuset, men jeg vet ikke om sangen var studio eller live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være Nå er det forskjellige sanger under rulleteksten, blant annet : New York Groove - Ace Frehley (Kiss) Inside The Cage - Juliet and the Licks Get Innoucous - LCD Soundsystem Nei, jeg tror ikke det var noen av de etter å ha sjekket alle forslagene dine på youtubube.com. Har du en link til komplett liste over artister som synger ved credits? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nei dessverre, Eg plukka sangene fra kommentarene til denne video'en http://www.youtube.com/watch?v=fuL_4jHd6rk Endret 7. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er en Norsk sang der de synger In the summer time på Norsk, er iallefall samme melodien og de synger om campingtur og sommer osv. Noen som vet hvem jeg tenker på ? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bjelleklang - gummihatt. vis det var meg du sikta til så helt feil Er samma som In the summertime, Het vell noe som på camping tur eller noe i den duren, er litt usikker på hva den het ja Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Han hadde nesten rett. Det er Bjelleklang med låten Hyttetur. Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen: Altså: Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd Feriehilsen fra Nordland Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen: Altså: Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd Feriehilsen fra Nordland P1-scenen på fredag bød på Duke Robillard, Ida Jenshus og David Bowie. Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Beklager - fikk trykket feil så det ble nytt emne istedenfor å poste det her slik meningen var, men forsøker igjen: Altså: Hei. Håper noen med kjapt bredbånd har mulighet for å hjelpe meg? Er på ferie med mobilt bredbånd og har forgjeves forsøkt å finne ut artisten som spilte først på kvelden i P1 Scenen fredag kveld? Har kommet inn på denne linken: http://www2.nrk.no/spillelister/p1-scenen.splist men den det gjelder var programmet rett før - og det er ikke mulig for meg å klare å komme inn! Tar en evighet (noe denne linken også gjorde.. men til slutt så kom den nå opp...) Tusen takk på forhånd Feriehilsen fra Nordland P1-scenen på fredag bød på Duke Robillard, Ida Jenshus og David Bowie. Tusen takk skal du ha Det var jammen kjapt! Da var det Ida Jenshus! Lenke til kommentar
tmx_tiny Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 "Ooh lari, the troubles are high, ooh lari, the troubles are high" eller noe sånt. Mann som synger. Hørte den første gang under Big Brother utstemmingene, når folk som ble utstemt gikk ut, så ble den sangen spilt. Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar. Vennlig hilsen :-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) "Ooh lari, the troubles are high, ooh lari, the troubles are high" eller noe sånt. Mann som synger. Hørte den første gang under Big Brother utstemmingene, når folk som ble utstemt gikk ut, så ble den sangen spilt. Noen som kan hjelpe? Takknemlig for svar.Vennlig hilsen :-) moby - natural blues Endret 7. juli 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Han hadde nesten rett. Det er Bjelleklang med låten Hyttetur. ah stemmer det var vist den ja, takker begge to hehe Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Heisann lurte på hva den washera sangen heter Vet ikke helt hvor lenge siden det er men fant ut den gachapin sangen (http://youtube.com/watch?v=_rVs78WV64E) Det er ihvertfall: artst : Rider Chips med sangen Elements Her er er det en kar som spiller den på stepmania eller no http://youtube.com/watch?v=zTo7IFfiTOg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå