jH- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet hva sangen i dette klippet heter? Hadde du sett ferdig videoen, ville du fått med deg dette skjermbildet: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ah litt utålmodig tydeligvis ;P takk jH Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Han fyren hadde de beste dansemoves-ene da Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Heia.Noen som vet tittelen på en sang der de bare synger "Batman" og "na-na-na" eller "da-da-da" eller noe lignende? Kjørelæreren min sa det var den dårligste teksten i en sang noen gang.. Det er nok temaet/intromusikken til den "gode" gamle Batman-serien med Adam West i hovedrollen. Kan kjøpes her: http://www.amazon.com/Batman/dp/B0006SSPQW...7201&sr=1-1 Takk Tror det kan stemme ja.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En fengene litt ny sang..Er ikke helt sikker på teksten, men noe i denne duren : I'm singing this song, saying this is the one lallalallalalalala Aint gonna----- Anyone? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En fengene litt ny sang..Er ikke helt sikker på teksten, men noe i denne duren : I'm singing this song, saying this is the one lallalallalalalala Aint gonna----- Anyone? Ingen som vet? Høres ut som Amy MacDonald "This is the life" Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Se filmen hos Youtube Trenger vel ikke skrive spørsmålet. Ingen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En fengene litt ny sang..Er ikke helt sikker på teksten, men noe i denne duren : I'm singing this song, saying this is the one lallalallalalalala Aint gonna----- Anyone? Ingen som vet? Høres ut som Amy MacDonald "This is the life" Det var den!! ;D Takker å bukker!!! :D:D Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Se filmen hos Youtube Hør på første refreng. Starten på refrenget minner meg veldig om en annen sang, men veit ikke hvilken. Tror jeg hørte den på fest enten i år eller i fjor sommer, hvis det hjelper:) EDIT: Lurer såklart på hva den andre sangen heter Linken din funker ikke Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det er Foo Fighters - The Pretender http://youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74 Hva heter sangen som likner på første refreng? EDIT: refrenget starter rundt 1.24, men jeg anbefaler å høre hele sangen, for den er bra Endret 5. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En sang de spilte på P4 igår. Norsk, og sangen er en oppskrift på hjemmebrent. Hvem har den, og hva heter låta? Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei. jeg luer på hva denne sangen heter, legger inn to småe clip nedenfor: colish1.wav colish2.wav Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg hørte en fransk sang på NRJ istad, med en kvinne som sang og en trance/diskorytme i bakrunnen. Noen som vet? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Leter etter en sang i The Boondock Saint filmen, den er irsk tror jeg og den spilles i starten rett etter de går ut av kirka, de jobber på den kjøttfabrikken og de slår ned hu dama som sparker han ene i balla. Takk for svar. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Leter etter en sang i The Boondock Saint filmen, den er irsk tror jeg og den spilles i starten rett etter de går ut av kirka, de jobber på den kjøttfabrikken og de slår ned hu dama som sparker han ene i balla. Takk for svar. The Blood of Cuchulainn - Mychael Danna Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg hørte en fransk sang på NRJ istad, med en kvinne som sang og en trance/diskorytme i bakrunnen. Noen som vet? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Leter etter en sang i The Boondock Saint filmen, den er irsk tror jeg og den spilles i starten rett etter de går ut av kirka, de jobber på den kjøttfabrikken og de slår ned hu dama som sparker han ene i balla. Takk for svar. The Blood of Cuchulainn - Mychael Danna Se filmen hos Youtube Jeg har alltid trodd at det var Jeff Danna sitt verk, men når jeg nå ser nøyere etter på IMDB så er det faktisk både Mychael og Jeff sitt verk. Forøvrig et knallsterkt stykke og en artig film. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leter etter en hiphopsang. Det er en som synger "chimmi chimmi hey" eller noe sånn, med piano i bakgrunnen. Noen som vet? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leter etter en metalsang, har sett den på headbangers ball på MTV for et halvt års tid siden. Videoen går ut på, så vidt jeg husker, at det står 4-5 karer med mye hår foran ansiktet og brummer i mikrofonene sine og står vel egentlig helt i ro gjennom hele videoen. De står på en scene som minner litt om en gymsal, mulig jeg roter der. Og så kommer publikum opp og stagediver hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå