Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en låt et par ganger på radioen på jobben idag. Hørte at karen på P4 sa ...in the sea.. etter låta, litt usikker på om det var det låta het pga støy. Virka som om det var en eldre mann som sang den. Kan hende det er en litt eldre låt som har blitt populær igjen. Veit det er dårlig beskrivi, men kan jo hende det er en sjel som vet hvem låt jeg mener :)

Sivert Høyem - In to the sea ?

Stemmer, det var den! Takker så mye! ;)

Lenke til kommentar

Blir helt tullete av å ikke finne ut hva sangen heter og hvem som synger den... Den spilles innimellom på radio og TheVoice om dagen. Rolig sang, litt reggea-preget. Kvinnelig vokalist med tydelig engelsk aksent, rasta-mann på trommer. Det er sikkert bare meg, men når jeg hører den, minner det litt om Duffy.

Noen ideer??

Lenke til kommentar

Hørte en utrolig fin norsk rap-låt her om dagen. Har klart å finne noe av teksten til den på Google, men har ikke anelse hvem som spiller den. Noen som kan hjelpe meg?

Tekstbiten jeg har funnet er sånn:

Dette er slutten på en epoke, dette er starten på en ny.

Fra forrett til hovedrett til livets meny.

Sammen skapte vi minner om dette stedet, glad for det er godt å ha.

For nå forlater vi alle dette redet.

Tenk på venner som har stilt opp, opp gjennom årene.

På godt og vondt, dere har alltid stoppet tårene.

Shit, alle minner vi har skapt. Vi må holde kontakt og mimre om alt som ble sagt.

Husker alt skitsnakk som foregikk foran tv'n. Vining og skriking..Vi lagde et jævla leven.

Våre lettere berusede kvelder blir aldri glemt.

Vil savne stedet men nå er det på tide..

Tidene forandrer seg og livet må gå videre.

Det får meg til tenke.. Husk: Så lenge vi lever heter det Enn Så Lenge!

Så til mine kjære og kjente: Ha det bra! Hvis skjebnen vil det sees vi nok igjen en vakker dag.

For frihetens regn er det som regner på oss nå..

Livets vei den går sin gang, det må vi forstå.

For alt hva vi har gjort i sammen.. Ledd isammen..Grått isammen. Vil bli husket for alltid..

Lenke til kommentar

Sang 1: Det er vanskelig å høre noe av teksten pga. mye støy, men synes det høres us som han synger "Baby you can't replace me", har prøvd å google endel uten å finne riktig sang.

Sang 2: Her hører man ikke særlig mye av selve sangen, men man hører programlederen si navnet på sangen etterpå. Jeg kan imidlertid ikke finne sangen han sier, høres ut som han sier "Grand Island - Love in the cave".

Sang 3: Dette er en gammel eurodance(?) låt, mener å huske den fra noen år tilbake. Sangen går i hovedsak "na na na nananana...".

Noen som kan gi meg navnet på noen av disse sangene?

Lenke til kommentar

Nr 1.

Elton John - Yellow Brick road

Nr 2.

Googlet grand island, kommer til myspace sidene deres hvor det finnes en sang som heter "Love in decay". Er nok denne du er på jakt etter.

Nr 3.

Infinity - Happy

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Hei.

Hørte en sang nettopp på p3(kl.1535)

Fikk ikke med meg hva verken sang eller gruppe het, men tror gruppa het noe med Super(lett poprock).

Vet at man sjekke spillelister på nrk.no, men det er helt umulig å komme inn der.

Håper noen kan hjelpe meg:)

Jepp:)

Takk

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang jeg hørte mens jeg var i Magaluff forrige uke!

Den er dansk, og starter sånn;

"Gå fram og tilbake, fra side til side.. gå opp og ned.. " også er det noe med; "come on, baby"

Ja på godt norsk.. jeg kan ikke skrive dansk..

Den er sykt fet, men jeg kan ikke navnet på denn :/

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang jeg hørte mens jeg var i Magaluff forrige uke!

Den er dansk, og starter sånn;

"Gå fram og tilbake, fra side til side.. gå opp og ned.. " også er det noe med; "come on, baby"

Ja på godt norsk.. jeg kan ikke skrive dansk..

Den er sykt fet, men jeg kan ikke navnet på denn :/

Nik & Jay - "Hot"

Lenke til kommentar

To musikkønsker;

1) For en god tid tilbake (år), så gikk det en reklame på tv til Apotek1, det var et klassisk stykke.. noen som vet hva den sagen / komponisten heter?

2) I Hotstel 2:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når brødrene gjør seg klare til å torturere
så spilles det en meget fin, i mine øre, sang - sikkert fra Slovakia, eller noe! En dame som synger til noe rolig musikk (fele/orkester).. LITT ala Schindler's List -filmmusikken..

Takker for hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...