LasH Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, den var lik, men det var desverre ikke den jeg mente.. Den jeg tenker på er litt hardere, og det går litt lenger tid før synginga begynner. Men takk alikevell! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) noen som vet hva den sangen, der de synger alle landene i verden? husker bare dette, panama mexico jamica? EDIT: fant den Endret 26. juni 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
monirha Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Leter etter en sang som vart spilt mye på p4 i april/mai. Husker ikke hvordan teksten gikk, men refrenget er ei stroe som går igjen og igjen og gjen.-. kanskje noe sånn whoo ho hoooo hohoo opp og opp igjen... husker ikke, er en stund siden jeg hørte sangen.. noen som har forslag til hva sang dette kan være? Fengende låt egentlig, kanskje litt plagsom siden han synger det samme om og om igjen.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Blur - Song 2 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg leter etter en sang som er på Need for speed eller Need for speed Underground 1/2. Den har noe med "I'm Leaving, im loosing" eller noe i den duren, husker ikke mere. :S Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 jeg leiter etter en sang av Dirty Oppland. husker ikke hva den heter, men husker den begynner med -"Hva er det som rimer på pølse?" "-Sølvskje?" "- Nei PØLSE" noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
NokiaN80 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei Klarer ikke å finne ut hva denne melodien heter, og nå står det helt stille hvilken reklame den hørrer til. Er ganske sikker på at det er til en av disse nye hybridbilene. Hørte nemlig noen som hadde den som ringetone på mobilen i dag og da hørte eg at den var jo perfekt som ringetone, men klarer bare ikke å komme på i hvilken reklame eg har hørt den. Er i samme sjanger som denne . Vett ikke helt hva mer eg skal si... Endret 26. juni 2008 av NokiaN80 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet hvem som har laget sangen? Dette er noe av teksten: Vi e kommet tilbake riv ne veggen og sprenge taket ............ ............ No skal vi rive huse Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det er en kjent 80-talls-sang. Jeg husker teksten "I am happy, hope you are happy too." Det er i alle fall det jeg husker fra sangen. Sansynligvis har den eksistert i alle fall så tidlig som 1981. http://youtube.com/watch?v=r44OFO-MNPo Endret 26. juni 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei Klarer ikke å finne ut hva denne melodien heter, og nå står det helt stille hvilken reklame den hørrer til. Er ganske sikker på at det er til en av disse nye hybridbilene. Hørte nemlig noen som hadde den som ringetone på mobilen i dag og da hørte eg at den var jo perfekt som ringetone, men klarer bare ikke å komme på i hvilken reklame eg har hørt den. Er i samme sjanger som denne . Vett ikke helt hva mer eg skal si... Var det første jeg tenkte på hvertfall. Musikkstykket heter visstnok Asturias. Lenke til kommentar
St-Einar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei! Hørte nettopp sangen av Volbeat. Den minner meg sykt om en sang i begynnelsen, liksom "gitarriffet" osv, men den er bare lik frem til han begynner å synge. Noen som har peiling? Takk, mvh LasH! Den første sangen jeg tenkte på var Orgasmatron med Motorhead/Sepultura Endret 26. juni 2008 av St-Einar Lenke til kommentar
St-Einar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lurer på om noen kan hjepe meg med en sang jeg ar hørt på Radio Tango.Den blir spilt kanskje 1 -2 ganger om dagen, og jeg tror det kan vere en 70 talls rock låt . noen linjer fra sangen er "you took some things away from me , i never thought i had". "i fell right down,i fell right down into the big black hole " Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet hvem som har laget sangen?Dette er noe av teksten: Vi e kommet tilbake riv ne veggen og sprenge taket ............ ............ No skal vi rive huse Bøbb-1 og Yogi - "Rivehuset", finnes vel på urørt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Noen som vet hvem som har laget sangen?Dette er noe av teksten: Vi e kommet tilbake riv ne veggen og sprenge taket ............ ............ No skal vi rive huse Bøbb-1 og Yogi - "Rivehuset", finnes vel på urørt. Jezz jezz, thank you shall you have Endret 27. juni 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hva heter sangen som blir spilt her: - Link fjernet - EDIT: Jeg vet ikke om innholdet er helt lovlig, men sangen lurer jeg fælt på hva heter. Jeg ville satt pris på om en moderator tok en titt og fjernet det, viss det ikke er lov. Jeg fant det ut, så linken er fjernet. Endret 27. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet hva sangen i TV3s "God sommer" reklame? Den reklamen som er ganske gul og viser forskjellige serier som går på tv3. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 noen som vet hva denne heter? har en sekkepipe melodi på slutten og noe i teksten som går : you're the voice ran up the stairs eller noe sånt... heelp Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) noen som vet hva denne heter? har en sekkepipe melodi på slutten og noe i teksten som går : you're the voice ran up the stairs eller noe sånt... heelp John Farnham - You're The Voice? Se filmen hos Youtube You're the voice, try and understand it Make a noise and make it clear Oh-o-o-o, whoa-o-o-o! We're not gonna sit in silence We're not gonna live with fear Oh-o-o-o, whoa-o-o-o! [instrumental(Bag Pipes)] Endret 27. juni 2008 av Flippo Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hørte en låt et par ganger på radioen på jobben idag. Hørte at karen på P4 sa ...in the sea.. etter låta, litt usikker på om det var det låta het pga støy. Virka som om det var en eldre mann som sang den. Kan hende det er en litt eldre låt som har blitt populær igjen. Veit det er dårlig beskrivi, men kan jo hende det er en sjel som vet hvem låt jeg mener Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hørte en låt et par ganger på radioen på jobben idag. Hørte at karen på P4 sa ...in the sea.. etter låta, litt usikker på om det var det låta het pga støy. Virka som om det var en eldre mann som sang den. Kan hende det er en litt eldre låt som har blitt populær igjen. Veit det er dårlig beskrivi, men kan jo hende det er en sjel som vet hvem låt jeg mener Sivert Høyem - In to the sea ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå