Greysteel Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 stod i en kommentar under filmen at det var Carl Orff - Carmina Burana (O Fortuna) i følge wikipedia. Haha! Snakk om å være blind Takketakk iallefall Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Noen som veit om en sang der de synger "It's a nuff said, a nuff said, a nuff said" midt inni sangen.. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei lurer fælt på hva en sang fra 93, trur i hvertfall det. Sangen gikk rundt på alle utesteder, det er en instrumental med banjo som er veldig repeterende. Vet at denne forklaringen suger men....... Håper noen skjønner hva jeg mener. Tror kanskje at den kan hete the grind eller noe i nærheten. Endret 24. juni 2008 av Ballajazzhus Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg lurer på hva den nye sangen til Mira Craig heter? den ble spilt på VG lista topp 20 å trur jeg. Kan det være Mine All Mine? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei lurer fælt på hva en sang fra 93, trur i hvertfall det.Sangen gikk rundt på alle utesteder, det er en instrumental med banjo som er veldig repeterende. Vet at denne forklaringen suger men....... Håper noen skjønner hva jeg mener. Tror kanskje at den kan hete the grind eller noe i nærheten. Kan være The Grid med "Swamp thing" fra 1994 Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei lurer fælt på hva en sang fra 93, trur i hvertfall det.Sangen gikk rundt på alle utesteder, det er en instrumental med banjo som er veldig repeterende. Vet at denne forklaringen suger men....... Håper noen skjønner hva jeg mener. Tror kanskje at den kan hete the grind eller noe i nærheten. Kan være The Grid med "Swamp thing" fra 1994 Jepp det var det Takk takk Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 brukte det musikk gjenkjennelse's programmet på mobilen min, og fant ut av at sang nr 1. heter just alive med up synth (finner den ikke på youtube tho) så jeg får ikke hørt om det er riktig. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva heter den melodien i reklamen til TrygVesta forsikring? Den reklamen hvor det er en dame som forelsker seg i en mann på ferie. Hun får kjærlighetssorget på flyet hjem. Umulig å ikke ha sett den siden reklamen har gått nokså ofte i det siste Lenke til kommentar
Remedy76 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har hørt en låt på radio Norge ørten ganger i det siste, men finner ikke ut hvems låt det er Det er en dame (høres ung ut) som synger. Har googlet noe av teksten, men finner ikke noe.. Ref går noe som det her: I need to know I need to know.... I need to know which way to go..... I need to know I need to know....... I need to know when time will come..... When time will coooooooome ... lalalallalalalala osv Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg har hørt en låt på radio Norge ørten ganger i det siste, men finner ikke ut hvems låt det er Det er en dame (høres ung ut) som synger. Har googlet noe av teksten, men finner ikke noe.. Ref går noe som det her: I need to know I need to know.... I need to know which way to go..... I need to know I need to know....... I need to know when time will come..... When time will coooooooome ... lalalallalalalala osv Håper noen kan hjelpe meg http://www.stlyrics.com/songs/a/annehvidst...know804508.html Jeg lurer på hva bakgrundsmusikken her heter: http://www.gametrailers.com/player/33566.html Endret 25. juni 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 En dame som synger.. Litt sånn spansk aktig. Er på Radio Norge ganske ofte. Er noe sånt : "Fandangooo ... Is a spanish are a loove " . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Lurer på hva den sangen som spilles på EM stadionene når det skåres? NVM fant det ut, Bellini - Samba De Janeiro. Endret 25. juni 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har omsider funnet den etterlengtede sangen fra reklamene for sporten med "lidenskap", "håp", "drømmer", osv. Sangen er bare en reklamesang (desverre), og er derfor ikke så veldig lang. Sangen er laget av Whisler & Hum (Lars Kilevold m.fl.) og heter The dreamer. Uansett, last ned sangen her (lovlig, sangen er gitt ut fritt av Whisler & Hum reklame): http://www.box.net/shared/ceiadny0wk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lurer på en sang som ofte spilles i bakgrunnen mens programlederne snakker på nrk p3. syntes det hørtes ut som de sier "goes around comes around this is the sound that's coming in" eller noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg får spørre igjen: Jeg lurer på hva de følgende sangene heter og hvem som står bak. Sang 1 Sang 2 Jeg har forsøkt å identifisere dem ved hjelp av Tunatic, men det programmet fant ingenting her hos meg, i alle fall. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lurer på en sang som ofte spilles i bakgrunnen mens programlederne snakker på nrk p3. syntes det hørtes ut som de sier "goes around comes around this is the sound that's coming in" eller noe. Timo Maas - To Get Down [Fatboy Slim Mix], tipper jeg Lenke til kommentar
Foll Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Noen som vet hvilken sang som blir spilt med en gang festen hos Jim starter?? fra filmen "pitbullterje". Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Hørte nettopp sangen av Volbeat. Den minner meg sykt om en sang i begynnelsen, liksom "gitarriffet" osv, men den er bare lik frem til han begynner å synge. Noen som har peiling? Takk, mvh LasH! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Tja, kan vel være så mangt, men det aller første som slo meg var Endret 26. juni 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå