FaT_JoE Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det noen som vet hva denne sangen heter? Det er smurfestemme og refrenget går sånn:" Everybody do the hola ho" Lenke til kommentar
Foll Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sorry at jeg spør men finnes det et lignene forum som handler om dette bare med film istede? kan noen være så snill å poste link da : )?Prøv her kanskje? takk ;P Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg hørte en sang her for en tid tilbake men har klart og glemme hva den sangen heter i tillegg til artisten. Noe av teksten. Come get it on. Låten er også en blanding av hip hop og dance trommerythmer Noen som aner hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er det noen som vet hva denne sangen heter? Det er smurfestemme og refrenget går sånn:" Everybody do the hola ho" Alvin and the Chipmunks - "The Chipmunk Christmas song" har en lignende frase i seg, men det er kanskje ikke den du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Fann rette sangen ca 2 min etter at jeg la inn innlegget Endret 23. juni 2008 av Memphis88 Lenke til kommentar
rosknopp Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 lurer på hva sange i filmen tommys inferno heter, den som spilles når tommy ser seg selv i speilet etter å ha sloss med kompisen, den begynner "this is why i learned to fly" med en man som vokalist Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 lurer på hva sange i filmen tommys inferno heter, den som spilles når tommy ser seg selv i speilet etter å ha sloss med kompisen, den begynner "this is why i learned to fly" med en man som vokalist Etter å ha brukt 2 min på imdb, fant jeg ut at det er Friko - Burglar Ballads Lenke til kommentar
FaT_JoE Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er det noen som vet hva denne sangen heter? Det er smurfestemme og refrenget går sånn:" Everybody do the hola ho" Alvin and the Chipmunks - "The Chipmunk Christmas song" har en lignende frase i seg, men det er kanskje ikke den du er på jakt etter? Nei det er en annen sang, har saumfart google men ikke funnet noe Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva heter sangen på slutten av denne filmen (4:16 - 4:55) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva heter sangen på slutten av denne filmen (4:16 - 4:55) Vengaboys - Ho Ho Vengaboys! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er fortsatt på utkikk etter hva sangen i denne videoen heter: Finner bare den versjonen som er på denne filmen. Ikke den lange versjonen som jeg har hørt de har spilt på stadionen under EM. Håper noen kan hjelpe meg. Er så utrolig digg sang. Lenke til kommentar
SindreHenriksen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vet noen hva sangen tv2 bruker som em-sang heter? Den som ofte går etter em-studio med høydepunkter fra kampene og sånt.. "yeeeeeah..." Lenke til kommentar
monirha Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Gammel sang jeg digga som liten. Husker så og si ingenting. Den starter sånn ca sånn.. "det var fest oppi gata på lørdagskvelden" og det er det jeg husker.. sang med futt i, for jeg dansa og dansa. Husker kassetten var svart med hvit skrift, men det hjelper vel ikke stort. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var når jeg begynte å høre på den, men det var ca i 1988-89, men det betyr jo ikke at sangen er laget da.. Noen som har peiling?? Hadde vært så morsomt å høre denne sangen igjen. Sikkert ikke like god nå lenger da men Endret 24. juni 2008 av monirha Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva heter denne sangen? Hentet fra en episode av home and away. sangen.mp3 Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva heter den sangen som spilles på tv3 "Endelig Mandag" reklamen? Trur det er noe beyonce eller noe lignende som synger. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vet noen hva theme-sangen fra tv-serien Argai heter? Den finnes på , men jeg har ikke funnet ut hva den heter. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vet noen hva theme-sangen fra tv-serien Argai heter?Den finnes på , men jeg har ikke funnet ut hva den heter. stod i en kommentar under filmen at det var Carl Orff - Carmina Burana (O Fortuna) i følge wikipedia. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Noen som har veeeldig god hukommelse her? Fikk denne sangen (mixen) av en kompis. Jeg vet det er mixet, men om de som har laget den har hentet ut en del av en annen låt. Den delen jeg tenker på begynner ca 02:45 og slutter ca 03:20. Takker for svar. Kan man legge ut en låt her? Den het ihvertfall Commodore/Amiga Medley 2 Mest sannsynlig er den hentet ut av spill, men tenkte hvis dem hadde lagt inn noe ekstra. The Concert Program Der fant jeg noen av de Commodore medlyene, og der står hvilket (spill?) de er hentet fra? Endret 24. juni 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har peiling på hva sangene som spilles her heter? jeg leiter å etter navn på de sangene =) hører han sier: sett på førsten lns rundt 1min ute i klippet. plix any1? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg lurer på hva den nye sangen til Mira Craig heter? den ble spilt på VG lista topp 20 å trur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå