kalli Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet hva åpningsmelodien til barnetv-serien "Det suser i sivet"\"The wind in the willows" heter? Sangen ble spilt under introen av episodene. Var alltid en dame som skulle fortelle en historie til noen barn, og når hun begynte å fortelle kom sangen\melodien, og fortellingen om moldvarpen, frosken osv. begynte. Sangen har rolig piano spilling i seg og en dame som synger...! Mener å huske Sissel Kyrkjebø har sunget den, men jeg kan godt ta HELT feil... Damen som synger i sangen har hvertfall Kyrkjebø-ish stemme...! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som så kampen mellom Tyrkia og Kroatia for en halv time siden? Hvis ja, er det noen som vet hva sangen som de spilte når det ble mål heter? Det er noe sånn sambagreier tror jeg. Se noen sider bakover i tråden... Edland Lenke til kommentar
Ssttiiaann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hei! Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen. Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.." Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag. Edit: ATC - Around the World (takk Søppelsveitt) Endret 21. juni 2008 av Ssttiiaann Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei!Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen. Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.." Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag. Kan det være Baracuda - La Di da du skal frem til ? Lenke til kommentar
Ssttiiaann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei!Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen. Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.." Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag. Kan det være Baracuda - La Di da du skal frem til ? Nei, det er ikke den, men takk for forslaget Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei!Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen. Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.." Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag. Den beskrivelsen dekker vel alt i sjangeren fra 90-tallet, eller er den av nyere dato? ATC - "Around the world" ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.wavekjeden.no/?nid=6322 Kommer en reklame på siden er den samme som går på tv Lenke til kommentar
Ssttiiaann Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei!Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen. Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.." Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag. Den beskrivelsen dekker vel alt i sjangeren fra 90-tallet, eller er den av nyere dato? ATC - "Around the world" ? Ja, DEN var det! :!: Tusen takk Søppelsveitt Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som så kampen mellom Tyrkia og Kroatia for en halv time siden? Hvis ja, er det noen som vet hva sangen som de spilte når det ble mål heter? Det er noe sånn sambagreier tror jeg. Det er ikke Samba De Janeiro da? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? <a href="http://www.wavekjeden.no/?nid=6322" target="_blank">http://www.wavekjeden.no/?nid=6322</a> Kommer en reklame på siden er den samme som går på tv What Would Ol' Bob Say - Nordgaard Edland Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Navn på sang 1 Just - Radiohead. Lett å fine ut av gjennom comments, så prøv å leit litt først da. Lenke til kommentar
SiriBiri Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei:) Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/ Den går noe lignende som dette: Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet.. Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag?? Ingen?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei:)Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/ Den går noe lignende som dette: Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet.. Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag?? Ingen?? Queen "radio Ga-Ga"? Lenke til kommentar
PeterForsberg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hørte en sang på radion i dag. Mener de synger noe a la dette: "spin babe(?) on the top of my ...(?)" Noe i den dur. Er forøvrig en dame som synger, også er det en man som rapper innimellom.. Hadde vært hygggelig om noen kunne hjulpet meg med denne Mvh PF Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Går ein reklame på tv for tida, går ofte rundt programma med fotball-EM. Er ein animert mann som spring hekkeløp og så er det ein bra song til:D Anyone ? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Prøver å finne ut hva sangen som spilles på introen til alle EM sendingene heter. Det er den sangen som spilles i denne videoen: Men der er det bare et lite utdrag fra den. Jeg vil ha hele. Lenke til kommentar
Foll Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sorry at jeg spør men finnes det et lignene forum som handler om dette bare med film istede? kan noen være så snill å poste link da : )? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sorry at jeg spør men finnes det et lignene forum som handler om dette bare med film istede? kan noen være så snill å poste link da : )?Prøv her kanskje? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hørte en sang på radion i dag. Mener de synger noe a la dette: "spin babe(?) on the top of my ...(?)" Noe i den dur. Er forøvrig en dame som synger, også er det en man som rapper innimellom.. Hadde vært hygggelig om noen kunne hjulpet meg med denne Mvh PF Timbaland feat. Keri Hilson & Nicole Scherzinger - "Scream"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå