si_men Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet noen tittelen på en sang i denne linken. Sangen starter etter 1 minutt. http://www.youtube.com/watch?v=BndD_1DXTeQ takker for raske svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Leter etter en artist. Tror han er en franskmann. Er ikke så mye mening i tekstene, hvertfall ikke for oss nordmenn siden han synger på fransk. Tror navnet begynner med "DJ ettellerannet". Dette er heller ikke sikkert. I de fleste bilder jeg har sett av han, så har han bart. Typisk Borat-bart. Mener å huske at han var ganske populær på 90-tallet. Det siste albumet han kom med, så tror jeg også han hadde på seg en typisk mafia hatt, men litt mørk bakgrunn. Dette husker jeg ikke helt sikkert, så det kan være feil. Tror kanskje han er død nå? Av kreft eller noe? Mener jeg leste det. Veldig lite og muligens dårlig informasjon, men håper noen kjenner igjen denne karen. Ingen? Endret 19. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet noen tittelen på en sang i denne linken. Sangen starter etter 1 minutt. http://www.youtube.com/watch?v=BndD_1DXTeQ takker for raske svar Snoop Dogg - Go Away (feat. Cocaine eller noe sånt. \o/) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er en sang som spilles etter at det er scoret mål i EM. Den spilles på mtribunen, men det er så vidt vi kan høre den pga. jubelen. Ganske kjent tribunesang. Sjekk en side eller 2 lengre bak. Det er blitt svart på et par ganger Tusen takk. Orker ikke lete i denne tråden siden jeg ikke veit hva jeg skal søke på. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hva heter denne sangen? Vet den er på GH3, men husker ikke hva den heter... Edit : Fant det ut....Stod i comments Endret 20. juni 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Siden du er så hemmelighetsfull, så sier jeg like så godt hvem det er. Kan jo hende noen andre ble nysgjerrige også The Killers - When you were young Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skulle hatt både navn på folka og låta. Mann og dame som begge er "afroamerikanere", på hvit bakgrunn. Mannen har på seg en lang pimp-jakke eller noe, hehe. Blitt mye spilt på MTV, og kom vel for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei. Hva heter sangen som er i Canal+ reklame for tippeligaen Det er en sang som spilles etter at det er scoret mål i EM. Den spilles på mtribunen, men det er så vidt vi kan høre den pga. jubelen. Ganske kjent tribunesang. Sjekk en side eller 2 lengre bak. Det er blitt svart på et par ganger Tusen takk. Orker ikke lete i denne tråden siden jeg ikke veit hva jeg skal søke på. Vet ikke hva du skal søke på?? Hva med fotball em, siden det er der den spilles? Nederst på siden så finnes det en flott funksjon for søking av tråden, da er det bare å skrive inn stikkordene der. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva heter den låta som går på radioen? Den er norsk og sånn rolig sommer. Helt ny tror jeg. Kanskje de lillos den stilen hvertfall. Finner ikkenoe nytt av de lillos så er nok noe annet.. Fått den på hjernen så den må jeg finne asap! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Lurer på hvem sang som er på viasat 4 reklamen for nip/tuck om dagen. Tror noe av lyricsen er no more heartbreaking. Jeg ville trodd det var black eyed peas. Takk for all hjelp bumpbump Heartbreaker av Will.I.Am Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva heter den låta som går på radioen? Den er norsk og sånn rolig sommer. Helt ny tror jeg. Kanskje de lillos den stilen hvertfall. Finner ikkenoe nytt av de lillos så er nok noe annet.. Fått den på hjernen så den må jeg finne asap! Idyll av Postgirobygget kanskje? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hoho.. Nei, men det var ikke langt unna :!: Nesten litt flaut, men det var Postgirobygget- tidløs jeg tenkte på! Ikke direkte ny, men ny for meg Takk for svar.. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) OK, spørsmål fra en venninne av meg. Hun er ute etter en sang, men vet ikke artist/band eller navn på sangen, men kunne gi følgende beskrivelse av musikkvideoen: det er en 80talls preget musikkvideo(bandet er nok fra 80 tallet ja) Med flere personer kledd i merkelige klær, så de ligner skapninger, en sitter på ett "stupebrett" med en slags skjerm fremfor øynene, mens en annen "snakker" med tegnspråk Er det noen som klarer den? EDIT: Det var New Order - True Faith. Endret 20. juni 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) hm, satser på lykken her Hørte en fet sang mens jeg kjørte på kvelden på NRK p3 tror jeg det var, eller radio norge.. Uansett så var det en viss funk sang, litt som Buddy Miles - Them Changes Refrenget mener jeg gikk noe slikt som "suicide funk" ellerno.. litt vanskelig å forklare, men men Noen som kan hjelpe? Endret 20. juni 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva heter den låta som går på radioen? Den er norsk og sånn rolig sommer. Helt ny tror jeg. Kanskje de lillos den stilen hvertfall. Finner ikkenoe nytt av de lillos så er nok noe annet.. Fått den på hjernen så den må jeg finne asap! Real Ones perhaps? Every dog has it's day og en annen av deres sanger har gått ofte på radioen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Han vet navnet på sangen nå. Hoho.. Nei, men det var ikke langt unna :!: Nesten litt flaut, men det var Postgirobygget- tidløs jeg tenkte på! Ikke direkte ny, men ny for meg Takk for svar.. Edit: Skrivefeiler. Slik går det når man er stresset. Endret 20. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Han hvet nanvet på sangen nå. wops, skumleste litt fort gitt. Endret 20. juni 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet hva sangen på "Wave" reklamen heter ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Noen som har peiling på hva sangene som spilles her heter? Endret 20. juni 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som så kampen mellom Tyrkia og Kroatia for en halv time siden? Hvis ja, er det noen som vet hva sangen som de spilte når det ble mål heter? Det er noe sånn sambagreier tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå