CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 To sanger jeg lurer på: Reklamen på tv3 for Ekstrem Oppussing USA Mener det var fra Ekstrem oppussing jeg hørte det. If so, så er det Nina Simone med Feeling good Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 lurer på hva sangen i denne filmen heter? http://youtube.com/watch?v=jWOYx7auXzQ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En remix eller noe av 'Rock with you' av Michael Jackson. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Edit: Fant det ut selv! Endret 18. juni 2008 av Trouble Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Lurer på hvor hvilken sang de spiller under fotball EM hver gang noen scorer et mål. Er riktignok bare en litenbit som spilles, men fengende. Tror du tenker på: Dario G - Carnaval De Paris Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Noen som gjenkjenner riffet/sangen i lydklippet? Top_Gear_Riff.mp3 Takk til Flippo! (Så ikke innlegget tidligere ) Løst: T-Rex - 20th Century Boy Endret 18. juni 2008 av Dandor Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har du prøvd å kjøre det gjennom Tunatic? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Det er en syyk beatboxer!!Men spørsmålet er: hva heter den sangen som begynner på1.23 og slutter på 1.37? Noen som vet det? Mener jeg har den sangen.. Endret 18. juni 2008 av aXXo Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som gjenkjenner riffet/sangen i lydklippet? Top_Gear_Riff.mp3 T-Rex - 20th Century Boy? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Undres på hva sangen som går i bakgrunnen av dette klippet heter. Ukjent.mp3 Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Lurer på hvem sang som er på viasat 4 reklamen for nip/tuck om dagen. Tror noe av lyricsen er no more heartbreaking. Jeg ville trodd det var black eyed peas. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hei. hva heter den sangen som er helt i slutten av filmen? http://www.europeiske.no/web/no/europeiske...aerelset_40.mpg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Birgit Strøm - Brev fra Leier'n. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Birgit Strøm - Brev fra Leier'n. Tusen takk! Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Okei, dette er en hard nøtt å knekke : P Jeg vet ikke hvor jeg har hørt sangen, reklame kanskje? Anyways, de ordene som kommer opp i hode mitt er "oooooo, why'd you come/cry to me?" eller "ooo, why'd you have to leave?" en mannestemme (kanskje 2). Det er en veldig rolig sang. Det er det eneste jeg har, og den teksten jeg skrev kan være helt ubrukelig men det er hvertfall det som kommer opp i hode mitt : P. Må vite hvilken sang det er, blir gal snart :X Ingen som vet? : \ Tror det må være en reklame for har sjekka alt av serier og filmer jeg har sett i det siste og finner den ikke. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? Har litt av teksten tror jeg. "It's not who you are it's just things you done" og så synger de konstant "1975" i refrenget. Noen som kan hjelpe meg? Kanskje et litt seint svar, men lurte på det samme, da jeg hørte den gikk som faen på P3, men får ikke tilgang på spillelistene på nrk.no >< Uansett, bandet er Howl, sangen heter "Nineteenseventyfive". http://www.myspace.com/howl1 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er en syyk beatboxer!!Men spørsmålet er: hva heter den sangen som begynner på1.23 og slutter på 1.37? Noen som vet det? Mener jeg har den sangen.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hei, eg huskar første seitning, (trur eg) Han viskar til en annen something like "let the party set the ***?"... eller mulig det er noget heilt anna. Han gjentar det fleire gangar, heilt til det blir hard metal genre er altså hard rock/metal deathmetal Endret 18. juni 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Noen som vet navnet på en svensk rap sang? der de synger ute skinner sola og vi sitter og griller ( det er svensk ) Er det denne? Enten Fronda - Sommar eller S1 - Sommar Endret 18. juni 2008 av Itachi Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Lurer på hvem sang som er på viasat 4 reklamen for nip/tuck om dagen. Tror noe av lyricsen er no more heartbreaking. Jeg ville trodd det var black eyed peas. Takk for all hjelp bumpbump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå