Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, dette er en hard nøtt å knekke : P Jeg vet ikke hvor jeg har hørt sangen, reklame kanskje? Anyways, de ordene som kommer opp i hode mitt er "oooooo, why'd you come/cry to me?" eller "ooo, why'd you have to leave?" en mannestemme (kanskje 2). Det er en veldig rolig sang. Det er det eneste jeg har, og den teksten jeg skrev kan være helt ubrukelig men det er hvertfall det som kommer opp i hode mitt : P. Må vite hvilken sang det er, blir gal snart :X

Ingen som vet? : \ Tror det må være en reklame for har sjekka alt av serier og filmer jeg har sett i det siste og finner den ikke.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter? Har litt av teksten tror jeg. :)

"It's not who you are it's just things you done" og så synger de konstant "1975" i refrenget. :)

Noen som kan hjelpe meg?

Kanskje et litt seint svar, men lurte på det samme, da jeg hørte den gikk som faen på P3, men får ikke tilgang på spillelistene på nrk.no ><

Uansett, bandet er Howl, sangen heter "Nineteenseventyfive".

http://www.myspace.com/howl1

Lenke til kommentar

Hei, eg huskar første seitning, (trur eg)

Han viskar til en annen something like "let the party set the ***?"... eller mulig det er noget heilt anna. Han gjentar det fleire gangar, heilt til det blir hard metal :)

genre er altså hard rock/metal deathmetal :p

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på en svensk rap sang? der de synger ute skinner sola og vi sitter og griller ( det er svensk )

Er det denne?

Enten Fronda - Sommar eller S1 - Sommar

Endret av Itachi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...