Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har laget en ny versjon av 'Det står en grønnmalt benk i haven'?

Mormor lurer :p Hun har hørt denne versjonen på radio mange ganger, men får ikke med seg artisten. Det er en litt oppjazza versjon, og den blir visst sunget på litt gebrokkent norsk.. noen som kan hjelpe?

Hovedøen Social Club.

Lenke til kommentar
Hvem har laget en ny versjon av 'Det står en grønnmalt benk i haven'?

Mormor lurer :p Hun har hørt denne versjonen på radio mange ganger, men får ikke med seg artisten. Det er en litt oppjazza versjon, og den blir visst sunget på litt gebrokkent norsk.. noen som kan hjelpe?

Hovedøen Social Club.

Takk!

Lenke til kommentar
Lurer på hvor hvilken sang de spiller under fotball EM hver gang noen scorer et mål. Er riktignok bare en litenbit som spilles, men fengende.

Svart på tidligere i tråden her, men er noe slikt som "Samba de Janeiro" av Bellini eller noe.

Lenke til kommentar
Pleier å gå greit å google etter lyrics, men hører jeg faktisk ikke hva han sier. Hva har vi ved 2:16 i dette klippet?

http://youtube.com/watch?v=jbvbuMEI6wY&feature=related

Gorky Park - Bang ;)

Stemte ganske bra, det. Tusen takk. Prøver meg på Tunatic.

Edit: Enten gjør jeg noe galt eller så klarerer ikke Tunatic å identifisere noe som helst. Prøvde meg på både Britney Spears - Hot As Ice, Carlos Santana - Maria Maria, og Linkin Park - What I've Done. Alle avspilt i VLC samtidig som jeg har den lilla Tunatic-greia oppe. Står at den prøver å identifisere, men ender opp med "Song not found".

Endret av gonzalez7
Lenke til kommentar
Lurer på hva denne sangen her heter. Fiolinsang.

Føler jeg har hørt den før, men vet ikke hvor. Skikkelig irriterende!

Høres veldig ut som noe Pirates of The Caribbean musikk. Prøv å få tak i soundtrackene. Eller eventuelt er det kanskje noe annet av Klaus Badelt, vil ihvertfall holde en knapp på han.

Lenke til kommentar

Hei!

Var på fest i helgen og hørte en fengende sang, tenkte på å skrive ned lyrics, men rakk ikke.

Den gikk noe i denne duren: "Slide in etterellerannet Michigan" også husker jeg ikke mer.

Var i noe techno-tempo, kan godt ha vært en remix av en sang. Mann som sang, kan ha vært en dame med mørk stemme også.

All hjelp vil bli satt pris på, vil bare få den sangen ut av hjernen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...